7 Mart 2017 Salı

Blogger Semti Teo'nun Blogundan Neden Ayrıldım

Blogger Semti Teo'nun Gmailime Verdiği Cevap Neler ?

B log haritam takipçilerim hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Aslında bu yazım içeriği neden blog yazıyorsunuz ? Soru başlığı altında olması gerekiyordu. Blog dünyasında dizin blog konusundaki düşünce ayrılıkları böyle bir paylaşım yapamama neden oldu.

Onun için bütün okuyucularımdan özür dilerim. Blog haritam kategorisinin konusu blogger semti Teo'nun blogundan neden ayrıldım ? içeriği ile okurlarımla birlikteyim.

Teo Blogger Semtinden Neden Ayrılmak İstediğimi Sordu ?
Blogger Semti Teo'nun Blogundan Neden Ayrıldım ?

Blogger Semti Teo'ya 5 Mart 2017 Pazar günü bir gmail yolladım. Teo kardeşim, blogger semtimden ayrılmak istiyorum. Bannerini senin bilgin olmadan kaldırmak istemedim.

Umarım anlayışla karşılarsın. Başarılar dilerim. Yapmış olduğun yardımlar içinde teşekkür ederim.

Saygılarımla.

 Teo Blogger Semtinden Neden Ayrılmak İstediğimi Sordu ?


Blogger Semti Teo'nun Gmailime Verdiği Cevap Neler ?

Öncelikle şunu söylemek istiyorum kardeşim. Blogger Semti dizin bloğu değil. Bunu bu şekilde düşünme lütfen.

Blogger semtinin amacı sadece blogger kullanıcılarının bulunduğu ve keyifli bir ortam oluşturmak için kurulmuş bir blogdu.

Taki bazı aksilikler yaşanıp sorunlar çıkana kadar. Blogger Semtini dizin bloğu şeklinde algıladılar ve tüm herkes takipten çıktı. Adsız bir kişinin yorumlara yazdığı ise HIT konusudur.

Bu HIT konusu için blogger semti hiç bir şey yapamaz. Çünkü blogger semti hit kazanılacak bir blog veya dizin sitesi değildir.

Ben senin kararına saygı duyarım ama beni bu şekilde kötüleyenlere hakkımı helal etmiyorum. Çünkü benim bir çıkar güttüğümü düşündüler. Ve bana karşı silahlandılar.

Benim her zaman büyüklerime saygım, küçüklerime de sevgim var. Ama beni tüm blogger alemi yanlış anladı. Bu durumda beni gerçekten üzdü.


Teo Blogger Semtinden Neden Ayrılmak İstediğimi Sordu ?

" Ben de açık ve net bir şekilde Blogger Semtinin blog sayfasının bir dizin bloğu olduğunu düşündüğüm için ayrılmak istiyorum dedim. "

Blogger Semti Teo ile gmail aracılığıyla yazıştıktan sonra yaklaşık kırk beş dakika sonra bir post yanını paylaştı.

1 ) O post yazısında şunları belirtmiş. Yine blog yazarları yanlış anlamış, yine silahlanmaların olduğundan bahsetmiş.
2 ) Blogger semti dizin blog değilmiş. Kimlerin silahlandığını biliyormuş. O kişilere en kısa zamanda  karşılık verecekmiş.
3 ) Blogun işlevi hakkında ders verecekmiş. Devamlı sağa sola tehditler savuruyor. Kime o kişilere onların ismi cismi yok mu ?
4 ) Tabi ki var bu kadar serzenişte bulunuyorsanız o blog yazarlarının isimlerini söyleyeceksiniz o zaman herkes bilecek.
5 ) Nedense benimle konuştuktan sonra harekete geçtiniz. Yada şöyle söyleyeyim post yazınızda beni de hedef almaya kalktınız.
6 ) Sanırım bir günah keçisi arıyordunuz o günah keçisinin de benim olabileceğimi düşündünüz. Bu konu hakkımda bilgim olmadığını size kaç defa söyledim.

Benim için bir  problem yok, bir sıkıntı yok, bir sorun yok. Bir cenderenin içerisine sessiz sedasızca çekilmek isteniyorum sanırım. İstedikleri yere çekmeye çalışanların ipleri hep ellerinde kalacaktır.

Bu düşünceyle blog yazarlığı yapan kişilere sadece eyvallah diyorum. Yaşamım boyunca ne badirelerin üstesinden geldim. Allah'ın izniyle  bu sefer de gelirim.

Yani bu konuda hiç kimseye ne taviz veririm nede prim yapmasına izin veririm. Blogger Semti Sahibi Teo kardeşim, ilk önce sizin bunu bilmenizi isterim.

Teo Kardeşim Neden Faklı Açıklamalar Yapıyorsunuz ?
Blogger Semti Sahibi Teo'nun  Gmailini Okuduğumuzda Bir  Amacının Olduğunu Belirtiyor ?
  • Blog sayfasının dizin blog olmadığını savunuyor. Kendince doğru olabilir veya farklı bir düşüncesi de olabilir. Dizin blog hakkında bilgisi olmayan okurlarımın Dizin blog nedir ? yayınımı okumanızı tavsiye ederim.
  • Kendisine de belirtim gibi düşüncesine saygı duyuyorum. Lakin ben blogger semtini dizin blog olarak görüyor ve düşünüyorum daha nasıl ifade edebilirim.
  • Blogger semti sahibi  Teo'ya amacın nedir diye sormuyorum. İspat için bir delil bir bilmediğim bir bilgi söylemesi bekliyorum.
Teo Kardeşim Neden Faklı Açıklamalar Yapıyorsunuz ?

5 Mart 2017 Pazar, günü 11.40 sularında blog sayfama giriş yaptığımda Teo kardeşimin soruları ve yorumlarıyla karşılaştım.
  • Blogun Kuruluş Amacı Neden Blogun İşlevini Belirler yorum bölümüne sorular sormuşsunuz Teo kardeşim hiç merak etmeyin sorunlarınıza tek tek post yayınları ile cevap vereceğim.
  • Blogger Semti sahibi Teo kardeşim, benimle ne derdin, ne tasan varsa açık açık söylemenizi rica ediyorum. Suçlayıcı tutumunuzdan vazgeçin iki medeni insan gibi konuşalım.
  • " Ben size kaç defa dedim. " " Benim bu işlerle uzaktan yakından alakam yok. "
  • " Blog sayfamın yorum bölümde etik olarak doğru bir davranış içerisinde olmadığınızı söylemek istiyorum. "
  • " Benim şahsıma ait olumlu veya olumsuz bir sorunuz ve yorumunuz olursa cevaplamaktan hiç bir zaman çekinmem. "
  • Lakin değerli okuyucularımla sorunlarınız varsa kendi blog sayfalarınızda çözebilirsiniz. Sizin isminiz geçmediği halde benim okurlarıma rahatsızlık vermeye hakkınız yok ve ben blog sayfamda bu gibi durumlara hiç bir zaman müsaade ve müsamaha göstermem.
  • " Benim herkese, her düşünceye saygım ve ilgim vardır. Bütün blog yazarları benim için önemli ve değerlidir. Bir de benim blog sayfama gelmişse çok kıymetlidir. "
  • " Teo kardeşim, tamamen kendi adıma söylüyorum. Blogger Semti blog sayfanızın dizin blog olmadığı ispatlayan bir tane post yazısı yazmanıza rica ediyorum. "
Blogun Kuruluş Amacı Neden Blogun İşlevini Belirler Yorum Bölümüne Teo Kardeşim Söyle Yazmışsınız.

Blogun Kuruluş Amacı Neden Blogun İşlevini Belirler Yorum Bölümüne Teo Kardeşim Söyle Yazmışsınız.

Blogger Semti blog sayfasına bloggerları üye yapmanızın amacı yeni bloggerları bilinçlendirmek bilgilendirmek sizlerin yayınlarınızı ( üye olan bloggerların ) orada rss üzerinden çekip yayınladığınız söylüyorsunuz ?

Oraya dediğiniz yer neresi ? bizlerin üzerinden rss üzerine yayınlarımızı nasıl çekip, paylaşıyorsunuz ?

Teo kardeşim, ben sizden bunları gösterip bizleri aydınlatmanızı beklerdim. Doğru bildiğiniz bir olayı aydınlığa kavuşturmak sizin için zor olmasa gerek diye düşünmeden edemiyorum.
  • 5 Mart 2017 pazar günü blogger semtinden ayrılmak istediğimi gmail mesajımda açıkça belirtim.
  • Blogger semtinden ayrılmak benim en doğal hakkım. Bunu da özgürce ve dürüst olarak gmail aracılığı ile paylaştım. Hiç bir art niyetim olmadan.
  • Blogger semtine üye olduğum zaman içeriğini bilmiyordum. Dizin blogun anlamını araştırmalarım sonucunda öğrendim. 
  • Blogger Semti dizin blog olduğunu düşündüğümü söylediğimde üzüldüğünü değil. Senin nasıl yaptığını detaylı bir şekilde anlatmanı isterdim.
  • Devamlı amacından bahsediyorsun. Ben sizin ne düşündüğünüzü sormuyorum yada amacınızı sormuyorum.
  • Diyorum ki, Blogger semti dizin blogu olduğunu düşünüyorum. 
  • Özgürce soruyorum. Yanıtlaması ispatlaması sizden bir başkasından değil.
  • Sizin amacınız anlatmak, bilgilendirmek, öğretmek değil mi ? O zaman bu konuyu kendi blog sayfanızda paylaşın herkes öğrensin.
  • Böyle düşündüğüm için üzüldüğünü belirtiyorsun lakin hala gerekli açıklamaları yapmaktan çekiniyorsunuz. 
  • Ne beni aydınlatmak için bir şey yaptınız nede üyelikten ayrılmış olan blog yazarları için bir şey yaptınız.
  • Bu işler kuru kuruya Blogger semti dizin blog değildir demeyle olmaz. İspat lazım. Bir post yazısı ile resimli anlatım lazım.
  • Yada sesli bir video ile anlatabilirsin. Bu işler çok kolay ve sizin bu konuda bilgi donanımınızın var olduğunu düşünüyorum.
Böyle bir paylaşım yapmayı herhalde akıl edemediniz. Gelip benim blog sayfamın yorum bölümünde sorular sorup olayı farklı yere çekmeye pek ala düşünmüşsünüz.

Engelsiz renkler web yolcuğu ve sahibi Abdullah Tığ Blogger Semti Sahibi Teo'nun düşündüğü gibi bir oluşumun içinde değildir. 
  • Ne adsız kişiye bilirim, ne de size silahlananlara bilirim, nede sizin düşündüğünüz gibi silahlanmış kişilerin arasında yer almıştır.
  • Ben on yedi yıl önce silah, bıçak, soba vb şeyleri elime almaya bıraktım. Elime şimdi sadece bilgisayarın klavye tuşlarını alıp, yazmaya çalışıyorum. 
Blogger semtine karşı  şimdiye kadar bir silahlanmanın içerisinde olmadım. Aksine tanıdığım günden itibaren Teo'ya destek olmak için yazılarını okudum. Devamlı takip ettim. Yorumlarda bulundum. Çekilişine katıldım.

Bu yazıma kadar hiç bir şekilde blogunun ve isminin post yazısı içerisinde kullanmadım.  Onun daha iyi yerlerde olmasını hep canı gönülden istedim.
  • Samimi söylüyorum Blogger Semti Sahibi Teo kardeşim,  . benimle ilgili bir sorunun varsa açık söyle. 
  • Teo kardeşim, gibi düşünen bir blog yazarı varsa her türlü şekilde konuşmaya hazırım.
  • Onun için açık adresimi ve telefon numaramı veriyorum. Benimle blog konusunda konuşmak isteyen blog yazarları arkadaşlarımız varsa cep telefonumdan ulaşabilir.
  • Misafirim olabilir. Çok isterlerse durumum müsait olmasa da misafirleri de olabilirim. Her türlü konuya ve iletişime açığım. 
  • Isparta/ Eğirdir Sekibağ Mah. Güneş Sokak . 17 No : 4
  • Cep telefon : 0531 608 34 77
  • Yok benim sizinle bir sorunum yok diyorsanız. O da ayrı bir konu o zaman net olacaksınız. Konunun muhataplarıyla bulup konuşup başka kişilere suçlamadan doğru bildiğinizi yapacaksınız.
Yola devam : Değerli okurlarım, bir önceki blogun kuruluş amacı neden blogun işlevini belirler. ve bir sonraki yazılarımı takip ettiğiniz sürece daha fazla bir bilgiye sahip olabileceğiniz umut ediyorum. Okumadan yorum yapmayın çünkü paylaşmadan katkı sağlayamazsınız.

Dizin blog konusunu bilmeyen blog yazarı için bu konuyu sıcağı sıcağına ele alıp tek tek paylaştığım post yazılarımı okuyup öğrenmelerini öneririm.
1. Anket / blogger semti bir dizin blogumudur ?
2. Dizin Blog Konusundaki Soru ve Cevaplar Nelerdir ?
3. Blogger Semtinin Dizin Blog Açıklaması
4. Anket Sonuçları / Blog'da Anket Nedir ?

Yolda kalmadan : Sibel hanımın, hazır tema konusundaki paylaşımlarını vermeye devam ediyorum. Umarım bilgisi olmayan blog yazarlarına katkım olur.
Abdullah Tığ
Saygılarımla.
1. Blogger hazır tema indirme resimli anlatım
2. Blogger hazır tema yükleme dikkat
3.Blogger tema yükleme resimli anlatım
4. Blogger tema şablon Türkçe yapma
5. Blogger tema şablon düzenleme

Bu içerik Kişisel Web Yolculuğu-Engelsiz Renkler tarafından hazırlanmıştır.
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

8 yorum:

  1. Yine size katilmamam mümkün degil. Arastirmaci ve sorgulayicisiniz benim gibi ki dogru olan da bu. Sorularimiza da arabesk demagojik yanitlar degil konuyu aydinlatacak cevaplar bekliyoruz. Ben de merak ediyorum nedir bu silahlanmalar savas çigliklari? Tehdit mi var bu sözlerde bloggerlara karsi? Buz daginin arka tarafinda karanlik bir olusumla mi karsi karsiyayiz? Beni üzen olaylari detayli arastirip ögrenmeden taraf olmaya kalkisan blogger arkadaslarin olmasi. Umarim günün birinde kendileri de tatsiz olaylar yasamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanım, bir birimize sorduğumuz sorular düşünmemiz gereken konular ancak bize rehber olur. Araştırmaktan, sorgulamaktan ve düşünmekten başka bir şey yapmıyorum. Yazdığım yazılar içerisinde bu günlerde.

      Ben de bilmiyorum. Öğrendiğim kadarıyla adsız kişiler varmış. Onları bu silahlanmanın içindelermiş. Adsız olarak gelip yorumlarını bırakıp gidiyorlarmış. Tehdit o adsız kişilere karşı sanırım.

      Buz dağının arkasındaki kişiler adsız kişiler olduğu düşünülüyor. Lakin şuan için kim oldukları bilinmiyor. Derya hanım, o konuda bende aynı fikirdeyim. Sanırım araştırmadan her kes bir şekilde töhmet altına alındı. Sonra konunun adsız olanlarla ilgili olduğunu öğrendim.

      Şu da gösteriyor ki, blog yazarları arasında hiç bir şekilde sağlıklı bir iletişime geçilmiyor. Blog yazarlarının büyük bir bölümde bir birlerine güvenmiyor.

      Güven duygusu vermiyor. Benim şimdiye kadar algıladığım veye tecrübe ettiğim kadarıyla böyle. Yorum için geç cevap verdiğim için kurusa bakmayın.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Abdullahcığım,biz de Derya'nın sayesinde durumu fark ettik.Demogoji yapacağına açık,net ve mantıklı cevaplar versin.Neden ikna edici bir cevap veremiyor anlaşılır değil.Duygu sömürüsüyle gitmez bu işler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ablacığım öncelikle çok geç cevap verdiğim için özür dilerim. Dizin blogu konusunda iki gündür araştırma yapıyorum. Araştırmalarım sonucunda bir post yazısı yazmak istedim. Yorumlar bölümünde araştırmalarımı ve gelişen olayları paylaşmam imkansızdı.

      Onun için dizin blogu konusu hakkında soru ve sorunlarımız için bir post yazısı paylaştım. Yorumlarımızı ve düşüncelerimizi o yazımda rahatlıkla paylaşabilirsiniz. Umarım yeterli bilgi ve aydınlatıcı bir post yayını olmuştur. Hep beraber buyurun okuyalım tekrar yorumlayalım. Bu linkten ulaşabilirsiniz.
      http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/2017/03/acklama-blog-dizin-konusuna-hitaben.html
      Saygılarımla.

      Sil
  3. Adsız demek, ismini ortaya çıkartmak istemeyen biri demektir bana göre. Sebepli sebepsiz, bu devirde her şey müphemken zaten...Bazen de nadiren blog sahibi olmayanlar yorum yapmak isterken kullanıyorlar. Bence adsız, kelime olarak da belli bir kişi ve adı konmamış her türlü yaratık için de kulanılabilir. Kale alınmamalı bence.

    Adlarımızla, (benimki kitap için, ama bloğumda azıcık aranırsa orada adımı yazdım) zaman zaman görüntülerimizle bile birbirimize tam güven veremezken, bu bir anda çıkan, bizim misafirperverliğimiz ve sık sık düştüğümüz gafletle araştırmadan ismini bile bilmeden aniden kurulan bir siteye çabucak katılmamız hataydı zaten. Bu işlere daha aklı eren dikkatli kardeşlerim, adları, yerleri ve ne yaptıkları belli, ancak bunlar referans olur bizlere.
    Bloğumu düzenleyen oğlumla son görüşmemizde, Teo'nun sitesine girdiğimizde, kategorilerde, bir çok emir gibi şartlar gördük ve anlam veremedik. Düşünmeden ve ani bir heyecanla neden? bize anlayacağımız gibi aydınlatılmadan bir oluşumun katılımcıları olmamız istendi? Ben boş vermiş, öylece düşünmeden, anlamadan gidiyordum. Ne linkten anlarım, ne bannerdan. Zaten yazmak için bunlara da gerek yok. Misal: bir doktor var, bir de hasta. Hasta doktorun yaptığını kendinde uygulayamaz, doktor da hastaya ancak önüne kadar gelirse hizmet verir. Adsız ve bir tıbbi dala hizmet vermeyen bir doktor seçer misiniz? Hayır seçmezsiniz.
    Biz çok sıkıldık ortada dönenlerden. Herkes işine baksa, silahlanmak da ne demek? Böyle söylemler sakıncalı. Birbirimizi daha tanımadan düşman mı olacağız yani?

    Ama bazılarımızın tavizlerini ve müdafaalarını da erken buldum açıkçası, eğer daha önce tanışmıyorlarsa tabii... Senelerdir tanıdığım, güven duyduğum arkadaşlarımı tabii ki kale alırım. Bu tip oluşumlarda önce belli bir hazırlık süreci olur. Geniş tutulur , sonra rica edilir, emri vaki olmaz. Kolay mı bir bayrak altına girmek Şahsen ben bıktım bu ayrıntılardan.

    Sadece bloğumda yazıp, sevdiklerimi takip edeceğim. Bu tür olumsuzlukların uzaması tüm blogları yıpratır. Düzenimiz bozulur ve huzursuzca ve güvensiz olarak yayın yapamayız.

    Teo'ya hiç birimizin onu tanımadığımız için, özel bir tavrımız olmadığını anlatmak isterdim. Üzülmesine ve gurur yapmasına hiç sebep yok. Duygusal haller herkesi yorar. Başarılar diliyorum ona da. Allah herkesin gönlüne göre versin.

    Abdullah oğlum. Sana mahsus sonda yorum bırakmak istedim. Kalıcı olsun diye. Bu kadar ince düşüncelisin oğlum ve bizim seni hiç ama hiç yıpratmamamız gerekiyor. Sen bize emanetsin oğlum. Lütfen üzülme, sen elinden geleni yapıyorsun ve büyük gelişme gösterdin. Yolun aydınlık, sıhhatin her geçen gün daha da iyi olsun. Gözlerinden öperim oğlum. Sevgilerimle huzurlu bir gece dilerim. Ece annen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem, öncelikle güzel dilekleriniz ve ilginiz, beni düşünmeniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Söylemiş olduğunuz düşüncelere katılıyorum.

      Ece teyzem, çok geç cevap verdiğim için özür dilerim. Dizin blogu konusunda iki gündür araştırma yapıyorum. Araştırmalarım sonucunda bir post yazısı yazmak istedim. Yorumlar bölümünde araştırmalarımı ve gelişen olayları paylaşmam imkansızdı.

      Onun için dizin blogu konusu hakkında soru ve sorunlarımız için bir post yazısı paylaştım. Yorumlarımızı ve düşüncelerimizi o yazımda rahatlıkla paylaşabilirsiniz. Umarım yeterli bilgi ve aydınlatıcı bir post yayını olmuştur. Hep beraber buyurun okuyalım tekrar yorumlayalım. Bu linkten ulaşabilirsiniz.
      http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/2017/03/acklama-blog-dizin-konusuna-hitaben.html
      Saygılarımla.

      Sil
  4. Abdullah bey bu olayları araştırmanız,sorgulamanız en doğal hakkınız.Araştırmanız ve sorgulamanız sonucunda belli bir düşünceye sahip olursunuz.Karşı taraftan sizin bu düşüncenize karşı mantıklı bir cevap beklersiniz.Karşı taraftan mantıklı bir cevap gelmiyorsa,ayrılmak isteyebilirsiniz.Gördüğüm kadarıyla attığınız mail de efendice yazmışsınız.Karşı tarafın saygı duyması gerekiyor.Blogger dünyasında yanlış anlaşılmalar olabilir.Önemli olan kalp kırmadan,hakaret etmeden düşünceler özgürce yazılmalı.İki tarafında birbirine saygısını koruduğu sürece olaylar çözülür.Hiç canınızı sıkmayın.Blogger dünyası şuan çok zor bir dönemden geçiyor.Herkes hassas,herkes kırılgan,herkes gergin,herkes kimin ne yaptığını anlamaya çalışıyor.İsim vermeyen, kendilerini gizleyen kişiler de her nekadar iyi niyetli olsa da aslında güvenimizi kaybettik sanırım.Kurunun yanında yaş da yanar misali oldu.Doğruyu yanlışı ayırmada zorluk çekiyoruz.Lütfen üzmeyin kendinizi.
    Biraz zamana ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanım,öncelikle çok geç cevap verdiğim için özür dilerim. Yorumlarınız ve güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

      Dizin blogu konusunda iki gündür araştırma yapıyorum. Araştırmalarım sonucunda bir post yazısı yazmak istedim. Yorumlar bölümünde araştırmalarımı ve gelişen olayları paylaşmam imkansızdı.

      Onun için dizin blogu konusu hakkında soru ve sorunlarımız için bir post yazısı paylaştım.

      Yorumlarımızı ve düşüncelerimizi o yazımda rahatlıkla paylaşabilirsiniz. Umarım yeterli bilgi ve aydınlatıcı bir post yayını olmuştur. Hep beraber buyurun okuyalım tekrar yorumlayalım. Bu linkten ulaşabilirsiniz.
      http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/2017/03/acklama-blog-dizin-konusuna-hitaben.html
      Saygılarımla.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.