9 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni Yılın Sürprizleri Neler

 Takipçisi Olduğum Blog Yazarları Dostlarıma Hitaben

S evgili okuyucularım,  blog haritam kategorisinin konusu yeni yılın sürprizleri neler post yazıma hoş geldiniz. Bir önceki blog haritam kategorisinin konusu Blog Tecrübeme Hitaben yayını yer almıştır.

Bu yazımda blog haritam kategorisinin yeni konu başlıklarını kısaca açıklamaya çalışayım. Yeni Yılın Sürprizleri Neler ? Takipçisi Olduğum Blog Yazarları Dostlarıma Hitaben. Yeni Yılın Sürprizleri Başka Neler ? 

Yeni Yılın Sürprizleri Neler

2017 yılının ilk post yayını düşüncelerimin ışığında bir anda karar verip, sürpriz bir yayınla yeni yıla başlamak istedim. Aslında değerli okurlarım, böyle bir post yazısı yazmayı düşünmüyordum. 

Çünkü yazacağım o kadar konu ve bölüm var ki, yazamaya kalksam herhalde bu postumu ve öğrenmek istediğim tema konusunu yazmaya sıra gelmezdi.

Onun için bu postun amacı sürprizlerin habercisi niteliğini taşıdığını düşündüğüm için öncelik verip yazmaya karar verdim. 

  • Blog sayfamda yeni yılda 2017 yılı için tema konusunu zaman ayırıp bütün enerjimi, dikkatimi, konsantrasyonumu, araştırmalarımı ve paylaşımlarımı bu noktada toparlayıp bir değer katmayı hedefliyorum.
  • Yani tema konusunda bir blog yazarının ne kadar öğrenebileceği konu var ise, öğrenip blog sayfamda uygulamaya çalışacağım.
  • Bu hedefimi hız kesmeden Ocak ayı içerisinde gerçekleştirip nasip olursa tema konusundaki öğrendiğim bilgileri engelsiz renkler kişisel web yolculuğu blog sayfamda uygulayıp siz değerli okurlarıma tanıtmaya hedefliyorum. 
  • Blog sayfamda yazılarımı bu dönemde düzenli ve sık bir şekilde paylaşmaya çalışacağım.
  • Blogger ve blog yazarlığı hakkında deneyimlerimi paylaşmaya hedefliyorum.
  • Ücretsiz hazır tema konusunda doğru bilinen yanlışlıklara açıklık getirmeye umuyorum.
  • Blogger'da ikinci yılım için yine sürpriz içerikler hazırlıyorum.
  • Ayrıca blog sayfamda kendi görsellerimi pxilr.com aracılığı ile ilk defa bu yazım itibari ile yapmaya başladım.
Umarım yaptığım görselleri beğenirsiniz ve görseller hakkındaki düşüncelerinizi bizden esirgemezsiniz. Bu düşüncelerimi sizlerle paylaşıp sürpriz olarak taktim etmek istedim.


Yeni Yılın Sürprizleri Başka Neler ?


Takipçisi Olduğum Blog Yazarları Dostlarıma Hitaben

Takipçisi olduğum değerli blog yazarları dostlarım özellikle son bir ay içerisinde tema konusundaki araştırmalarımdan dolayı blog sayfalarınıza takip edemediğimi belirtmek istiyorum.
  • Nedenini de şöyle açıklamak istiyorum. Blog sayfamda sizlere ileride daha güzel ortamlar sunmak istiyorum.
  • Yani görsel ve içeriği bol olan bilgilendirici ve öğretici keyifli post yayınları yapmayı hedefliyorum.
  • Bunları yapabilmek içinde çok çalışıyorum. Yeni şeyler öğrenip blog sayfamı ve kendimi geliştirmeye çabalıyorum.
  • Zihnimde projelenmiş ve eyleme dönüşebilecek o kadar çok konu var ki, bunları her bir post yazımda ileride uygulamaya çalışacağım. İnşallah yazdıklarım ve söylediklerim burada bir post yazı olarak kalmayacağı inanıyorum.
  • Değerli okurlarım, üzülerek söylüyorum bu durumun önümüzdeki üç ay için de böyle devam edeceğini sanıyorum.
  • Her şeye rağmen bu zaman dilimi içerisinde takibi bırakmamaya çalışıp blogger dostlarımın  en azından bir kaç post paylaşımlarını okumaya çalışacağım.
  • Çünkü her zaman postlarını okuduğum blog yazarları dostlarımın paylaşımları kendime bir şeyler kattığını düşünüyorum. 
  • Samimiyetimle söylüyorum post yayınlarını okumak için merakla ve heyecanla beklediğim blogger dostlarım bulunmakta. Zaman zaman yorumlarıyla da birer ışık oluyorlar. 
Blogger dostlarım umarım paylaşımlarınızı okuyamadığım için hatır gönül koymazsınız. 

Yeni Yılın Sürprizleri Başka Neler ?














Yeni Yılın Sürprizleri Başka Neler ?

Buraya kadar post yazımı okuduysanız. Yeni yılın sürprizleri başka neler var diye merak eden okuyucularım olabilir. Evet daha sürprizlerim bitmedi.

Büyüklerimizin dediği gibi asıl turpun büyüğü heybede. Benim de sürprizimin büyüğü bir sonraki yazımda olacağını düşünüyorum.

Yeni yılın sürprizleri neler yayınım umarım radikal bir post yayını olmamıştır. Sadece düşüncelerimizi nasıl eyleme dönüşebileceğinin somut bir örneği olarak değerlendirip paylaşmak istedim.

Yeni yılın sürprizleri neler ? ve önümüzdeki üç ay içerisinde neden takipte kalamayacağımı ve son bir ay içerisinde neden takip edemediğimi sizlere açıklık getirmek istedim.

Ayrıca bir sürpriz post yazısı mı ? Yoksa daha çok bir duyuru post yazısı mı benziyor. Ya da bir açıklama post yazısı mı ? olduğunu siz değerli okurlarımın karar vermesini rica ediyorum.

Benim fikrimi sorarsanız ortaya karıştırılmış bir çerez gibi duruyor. Hoş, lezzetli, taze ve canlı görünüyor. Ne dersiniz ?

Yola Devam : Yeni yıl içerisinde ve bir sonraki yazımın içeriğinin sürpriz konusunu merak eden okurlarım takipte kaldığınız sürece okuyabilirsiniz. O zaman bir sonraki sürpriz yazımda görüşmek üzere.

Blog konusunda bilgilendirici ve ışık olan yorumlarınızı bekliyorum. Tekrar herkesin yeni yılını kutlar ve hepimiz için esenlikler dilerim.

Abdullah Tığ
Saygılarımla.

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

10 yorum:

  1. Çok güzel, açıklayıcı bir post olmuş. Kısa zamanda büyük işler başarmışsınız. Tam bir ekip çalışması olmuş. Yardımcı olan arkadaşları tek tek anmak tam bir vefa örneği olmuş.
    Okudukça, demek bloğumda ne eksikler varmış diye düşündüm.
    Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.
    Biliyorsunuz bugün "Körler Günü". Tüm görmeyenlere içlerinde aydınlık bir ruh hali diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule hocam, postu sizin gibi değer verdiklerim okuyup yorumlaması beni mutlu ediyor.

      Özellikle beş tane blog dostlarımın yorumları benim hayatımda ışık oluyorlar.

      Kısa zamanda önerileri dikkate aldım. Onları yapmaya çalıştım.

      İnanın yukarıdaki isimleriniz belirttiğim kişiler olmasaydı.

      Benim bunları tek başıma yapmam zor olurdu.

      Ahde vefayı bilmeyen bir arpa birle yol alabileceğini düşünmüyorum.

      Çünkü onlar benim için zamanlarını ayırdılar.

      Böylece bir şeyler yapmama vesile oldular.

      Tekrar buradan sizin aracılığınızla teşekkür ederim. Başarılar dilerim.

      Sizi düşündürmüş olduğum için memnun oldum.

      Makbule hocam umarım en kısa zamanda eksiklerinizi giderirsiniz.

      Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Ne güzel ifade etmişsiniz... Tüm görmeyenlere içlerinde aydınlık bir ruh hali diliyorum.

      Bu durumu bilip size katılmak mümkün değil.

      Bugün için devletimiz ne diyorsa onu uygulamaya çalışıyoruz.

      Bir yetisini kullanamayan yada kendi ihtiyaçlarını gidermeyenlere engelli diyor.

      Bizde onu uyuyoruz. Bu konuda engelliler günü sönük kalıyor.

      "Körler Günü" hayli hayli sönük kalıyor.

      Makbule hocam bu bilmeniz ve açıklık getirdiğiniz için tebrik ederim.

      Sizin aracılığınızla "Körler Gününü" kutlayalım. Allah herkesin yardımcıları olsun.

      Saygılarımla.

      Sil
  2. Çok merak ettim sürpriz postu gerçekten :)
    Bu tarz işlerden çok anlamam ancak ben beğendim ilk deneyiminizi. Görsel olarak tecrübesiz bir göze çok hoş görünüyor. Tabii profesyonel biri başka yorumlayabilir, bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sürprizlerim kendimce çok olacak umarım sizler de beğenirsiniz.

    Ben de anlamadığım için sizlere sormak ihtiyacı hissettim.

    Yapmaya çalışırken de keyifle yaptım. Şimdi bakınca hatalarım olduğunu görüyorum. :)

    Umarım diğer görsellerde aynı hatayı yapmam. :)

    Profesyonel arkadaşlarımız da düşüncelerini paylaşırlarsa neler yapmam konusunda fikrim olur.

    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Abdullah oğlum. Milas'ta mahsur kaldım. Kısıtlı internet kullanıyorum. Bana yaptığın yoruma cevap yazdım üç defa, biraz uzundu, gönderemedim bir türlü. Başarısız oldum. Yarın yine deneyeceğim. Şu saatlerde bağlanabildim. Hemen oğluma yorum bırakayım dedim, başarırım inşallah.

    Mayıs Yağmuru'nu tanıyorum. Diğer kardeşlerimi ise şimdi öğrendim. Sağolsunlar, yardımcı olmuşlar sana... Ben bu teknik işlerden hiç mi hiç anlamıyorum. O nedenle ben yazının haricinde değerlendiremiyorum.
    Gayet güzel bir post olmuş. Ellerine sağlık. Bak bugün Körler Günü imiş, Makbule kardeşimden öğrendim şimdi...Onlara da Allah yardım etsin diyorum. İyi geceler dileklerimle gözlerinden öperim oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem, yurdumuzun her yeri kar sanırım. Umarım iyisinizdir. Bu durum internetti de etkiliyor.

      Aynı sorun bende de oluyor. Önemli değil Ece teyzem ne zaman vaktiniz olursa yaparsınız. Sağ olsunlar ayrı ayrı yardımcı oldular.

      Tanımanızı isterim. Teknik işlerini ben de yeni yeni öğrenmeye amaçlıyorum. Umarım başarabilirim.

      Postu beğendinize sevindim. Makbule hocamın sayesinde hatırlamış ve öğrenmiş olduk. Amin cümlemize Allah yardımcısı olsun. Bende elinizden öperim.
      Saygılarımla.

      Sil
  5. Yazan kalem güzel olunca destek çıkan, yardım eden de çok olur. Sürpriz post için çok bekletme bizi, kendi adıma ben meraktan çatlarım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik görüşleriniz için teşekkür ederim. Sağ olsunlar yardımlarını esirgemediler. Nihal ablacığım nasip olursa 19 Ocak itibariyle açıklama yapacağım. Ben sürpriz olarak nitelendirdim. Umarım beğenirsiniz.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Bende ilk blogla wordpress üzerinden tanışan biriyim ve akrabalarım niye blogger(blogspot)a geçmedim diye sitem ettiler ve sonunda geçtim geçince bazı teknik kaynaklar ararken blogtecrubemi gördüm gayet güzel bir blog hedefim onun kadar iyi bir blog kurup insanlara yardım etmek bloggerin karanlık kısımlarını aydınlatmak yeni yıldan beklentimse huzur refah ve mutluluk gerisi hikaye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger geçmekte iyi yapmışsınız. Sizinle tanışıp dost olma fırsatımız oldu. Siz de tanıyorsunuz demek ne güzel. Sizin daha iyilerini daha güzellerini yapacağınızı inanıyorum. Blog dünyasında umarım istediğiniz ne varsa yaparsınız. Başarılar dilerim. Yeni yılda da her şey gönlünüze göre olsun. Güzel yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.