27 Ocak 2017 Cuma

"Satır Arası" # MİM 3




Sevgili " Satır Arası " Bloğunun sahibi Emre Bektaş miminin üçüncüsünü düzenlemiş. Ece teyzemi mimlemiş. Ece teyzem de engelsiz renkleri mimlemiş. Mimi daha önce yapmak istedim.

Lakin sıra ile yazmam gereken post yazıları vardı. Sırası gelen postları yazmaya kalksam mimi yapmakta çok geç olacağını düşündüm. Mimi bekletmeden yapmaya çalışayım dedim.

Mim, Ece teyzem, Engelsiz renkler buyurun hep beraber neler açıklıyorum okuyalım.

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?



Havalar ısınmasıyla yaz ayı gelmişti. Yaz mevsimi tatil merkezlerinin gözdesi olduğu gibi benim de gözdemdir.

Kış aylarında dışarıya çıkmak benim için fazla mümkün olmuyor.

Yaz ayında kendimce güneş, doğa, kitaplar, müzik kombinasyonu oluşturdum. Böyle olunca içerik eklemeye zamanım olmuyordu.

Blog dünyasında yaşadıklarım ve duyduklarımdan sonra biraz soğumuştum.

Durum böyle olunca öğrenmek istediğim bir şey daha vardı. Onu öğrenmeye çalıştım.

Ülke olarak güzel bir yaz mevsimi yaşamadığımızı söyleyemem. Bu durum beni de etkiledi.

Bu sebeplerden dolayı içerik eklemedim.

Neredesin ey dost? Güzel yüreğinle günlerimizi ne zaman ısıtacak sın? Bekliyoruz...

Diye hitap eden Calimero oldu. Bu güzel yorumu karşısında o gün mutlu oldum.


Yaz boyunca bir birinden güzel yorumlar yaptı. Hep halimi hatırımı sordu. "Postlarını sabırla yazmanı bekleyeceğim dedi. "

Yazılarımı devam edecektim. Lakin zamanı belli değildi. Asıl Nihal ablacığım bu güzel yorumlarıyla benim içime ısıtıyordu.

Bu güzel yorumlar karşısında tekrar yazmaya başladım. İlk yorumunu " hayırlı kandiller " postunun en sonunda yorum bölümüne baktığınızda okuya bilirsiniz.

Nihal ablacığıma sizlerin aracığıyla şükranlarımı yolluyorum. Teşvikleri için teşekkür ediyorum. Her şey gönlüne göre olmasını diliyorum.

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı? Varsa hangisidir?

Melih Arat - Limit siz - Sanırım hayatımda ikinci okuduğum kitap idi. O kitabın şahsıma kattığı çok şeyler oldu. 

3-) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün, an ya da yıl var mı?

14 Kasım 2000 senesinde askere gitmek için sülüsü mü elime aldığımda başladı.

O günden sonra hayatımın her anı, her dakikası, ayı, yılı bir dönüm noktası oldu.

En son 11 Ocak 2017 yılı itibaren yeni bir dönüm noktası yaşamaktayız.

Ailecek yeni bir dönüm noktasıyla baş başayız. Dönüm noktasının kapısından dönmekle kalmak arasında  gidip geliyoruz.

Bu zaman dilimi içerisinde bir şeyleri ve birilerini kaybettik.

Lakin ailecek yeni bir bakış açısı kazandık. Kendime kazandım.

Güzel insanlar hayatıma girdi.

Hayatıma sonradan giren güzel insanlara saygılarımı, sevgilerimi yolluyorum. İyi ki, sizleri tanıdım.

Ece teyzemin isteği üzerine mim yapmış bulunmaktayım. Mim etkiliğine katılma ihtiyacı duymadığım için hiç kimseye mimlemiyorum. Mimi yapmak isteyenler olursa yapabilirler.

Gerçekten beğendiyseniz yorum yapın, paylaşın, takip edin.

Saygılarımla.


Bu içerik Kişisel Web Yolculuğu-Engelsiz Renkler tarafından hazırlanmıştır.
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

17 yorum:

  1. Güzel mim, güzel cevaplar.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın.Bence mim etkinliklerine katılmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ablacığım, mimin ne olduğunu bilmediğim zamanlar katıldım. Sonra mim etkinliğinin benim görüşlerime uymadığını anladım. Post yazılarımın mim için yazacaklarımdan daha önemli olduğunu düşünüyorum.

      Yazımı beğenmiş olmanıza sevindim. O an aklıma ne geliyorsa yazmaya çalışıyorum.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)
      Saygılarımla.

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Abdullah oğlum, beni kırmadın, mimi yaptın... Sana sonsuz teşekkürler yavrum. Ellerine sağlık. Aklımda bulunsun. Mesela Mustafa Sönmez kardeşim de mim yapmaya sıcak bakmaz. Saygı duymak gerek. Başlarda ben de bayağı şaşırmıştım. Bu da nedir? dedim.
    Resmini gördüm ya daha ne isterim. Çok temiz bir yüzün ve yine tertemiz bakışların var. Allah'ım sana sağlık ve ferahlıklar versin. Allah rahatlık versin Oğlum. Sevgiyle gözlerinden öpüyorum. Ece teyzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem, asıl ben teşekkür ederim. Elimden geldiğince yapmaya çalıştım. Ece teyzem, sadece ben mi mimi yapmaya sıcak bakmıyorum diyordum. Mustafa Sönmez kardeşiminde mim konusunu sıcak bakmadığını söylemeniz beni sevindirdi.

      Mustafa Sönmez kardeşimin neden sıcak bakmadığını az çok tahmin ediyorum. Saygı duyduğunuz için de teşekkür ederim. Başlarda herkes ilk duyduğu zaman merak ediyor sanırım. Ben de ne bu mim demiştim. Öğrendikçe ve yaptıkça soru cevap şeklinde olması amacıma uygun olmadığımı gördüm. Mim etkinliği bir çok blogger için güzel gelebilir. Ben de onlara saygı duyuyorum.

      Sayfa üzerinde ilk defa bir değişiklik yapmak istedim. Profil resmimi ekledim. Beğendiğinize sevindim. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ben de elinizden öperim. Ece teyzem :)

      Saygılarımla.

      Sil
  5. Cevaplarınızı keyifle okudum, gerçekten bazen öyle yorumlar oluyor ki günümüzü, haftamızı aydınlatıyor, böyle sevenleriniz olması çok güzel, inşallah bütün dönüm noktaları sizi en güzel yerlere götürür, sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren kardeşim, yorumunuz tekrar geç yanıt verdiğim içi özür dilerim. Yoğun boğaz yolu enfeksiyonuyla birlikte kuru öksürük ve grip geçiriyorum. Kendime biraz iyi hissedince blogu girdim. Hala enfeksiyon devam ediyor.

      İki tane bir birinden güzel yorumunuzu okuyunca memnun oldum. Enerji verdiniz :) Sizinle aynı düşüncedeyim. Aslında bu konuda kendime biraz da şanslı görüyorum.

      Devamlı yorum yapan büyüklerim, dostlarım, kardeşlerim, var. Hepsinin yorumundan gerçekten bir şeyler öğreniyorum. Işık olan yorumları okudukça dönüm noktalarından çıkmamda vesile olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim.

      İnanıyorum ki, yorum bölümüne yapılan her yorum benim için yoluma aydınlatacak birer nefer olacaklar. Sizin aracılığınızla hepsine tek tek teşekkür ediyorum. Ayrıca yorumlarınız içinde teşekkür ederim. Umarım yorumlarınızı bundan sonrada esirgemezsiniz :)

      Saygılarımla.

      Sil
  6. Merhabalar :) Baştan savma verilmemiş cevaplarınız için minnettarım :) Ah dönüm noktası sorusunu sorarken kendi zor zamanlarım geldi aklıma. Sanırım her birimiz savaşmak zorundayız hayatla bir şekilde. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre kardeşim öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim. Yoğun boğaz yolu enfeksiyonuyla birlikte kuru öksürük ve grip geçiriyorum. Kendime biraz iyi hissedince blogu girdim. Hala enfeksiyon devam ediyor.

      Yorumunuz görünce sevindim. Başlattığınız mimi takip ettiğiniz için tebrik ederim. Hoş bir davranış. Sonuç olarak siz de bir emek vermişsiniz. Sağ olsun Ece teyzem de mimlemiş. Benim de o emeğe mümkün olduğu kadar katkı sağlamak istedim.

      Gerek yazılarımla gerekse yorumlarımla ne düşünüyorsan onları yazmaya çalışıyorum. Beğendiğinize sevindim. Samimiyetimle söylüyorum. Bir dönüm noktası yaşıyorken sizin miminiz Ece teyzemden geldi.

      Üç tane ayrı bir dönüp noktasını aynı anda yaşıyorum hala. Dediğiniz gibi hayatla bir şekilde savaşmak gerekiyor ayakta sağlam adımlar atıp yürümek için. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sizin mim için verdiğiniz cevapları en kısa zamanda okumak istiyorum. Emre kardeşim, ziyaretinizi mimle sınırlamayın her zaman samimi yorumlarınızla bekliyorum :)
      Saygılarımla.

      Sil
  7. Mim nediri ararken gerçek bir dostu bulduk ve bloğu gezerken mim yaptığını(belki ilk defadır bilmiyorum ama son olmasın) gördüm çok samimi ve içten cevaplar vermişsin tekrar acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin tarafınızdan dost olarak kabul gördüğüm için sevindim. Ben de bilmiyorum nasip artık. Yazılarımı ve yorumlarımı içimden geldiği gibi yazıyorum. Beğenmiş olmanıza mutlu oldum. Güzel dilekleriniz için teşekkürler
      Saygılarımla.

      Sil
  8. Yıllardır hastalarla uğraştığım için evinizin halini gözümde canlandırabiliyorum. Umarım herkes en kısa zamanda şifasını bulur Rabbimden. Miminde benden bahsetmen beni utandırdı Yürek dostum. O güzel yüreğinle yüreğimi ısıttın. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal ablacığım, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Gerçekten zor bir durumdu şükür iyi olduk. O günlerde ince ve nazik yorumlarınız benim için ilaç gibi oldu. Siz daha fazlalarını hak ediyorsunuz. Mutlu olduğunuza sevindim. Yorumlarınız için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  9. Fotoyu anca şimdi gördüm, bu kadar güzel gülen bir yürek ender bulunur. Dostuma iyi bak dostum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoya beğenmiş olmanıza mutlu oldum. Elimden geldiğimce dostunuza iyi bakmaya çalışıyorum. Yorumlarınız her zaman benim için değerli ve önemli teşekkür ederim.
      Saygılarımla...

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.