21 Aralık 2016 Çarşamba

Deeptone'ye Seçmeleri İle Tanıtmak

Deeptone'ye Tanıtım

H oş geldiniz değerli blogger dostlarım, bu yazım daha çok sizlere hitap edeceğini düşünüyorum. Çünkü blog haritam kategorisinin bugünkü konusu deeptone'ye seçmeleri ile tanıtmak olacak. Blog haritam kategorisinin bir önceki yazım Blogger Paneline Kendiniz Yönetebilirsiniz.


Aslında yazmakta geciktiğim ve çeşitli nedenlerle  on altı gündür ertelediğim yeni bir yazı olarak zihnimin bir kenarında hep duruyordu.

Artık duygularım zihin süzgecimden dökülüp sizlerle buluşmak istiyor. Ben de kendime bu akışa bırakıp sizlerle buluşmasını sağlamaya çalışacağım. 

Öyleyse hemen sadede geleyim. Postumun içeriği Deeptone'ye tanıtım. Deeptone'ye seçmelerinde engelsiz renkler kişisel web yolculuğuna yer verdiği için teşekkür ederim. Deeptoneciler hoş geldiniz. 


 Deeptone  Seçmelerine Teşekkürler

Deeptone'ye Tanıtım

Deeptone kimdir ? diye merak eden okuyucularım varsa hemen açıklamaya çalışayım. Deeptone geniş bir bakış açısıyla her kesime hitap eden bir blog yazar dostumuzdur.

Kendisini şöyle tanımlıyor; Bloglara üye olmuyor, reklam almıyor, çekilişlere katılmıyor. Deneme, öykü, eleştiri türlerinde yazıyor. Kişisel yazmıyor. Yazılarını yazdığı anda yayınlıyor. Kendi yazıyor, alıntı hiç yapmıyor. 

 Deeptoneciler Hoş Geldiniz

Deeptone  Seçmelerine Teşekkürler

Diğer bir özellikleri yardım sever, misafirperver olmasıyla kişisel alanlarda harikalar yaratıyor. Yeni blog yazarları için tanışma zeminleri hazırlıyor.

Hiç haberiniz yokken engelsiz renkleri kişisel web yolcuğunu tanıtıyor. Oda yetmezmiş gibi blogger dostlarıyla dost olmanızı sağlıyor.

Çekilişleri, duyuruları her zaman önem veriyor. Yeni blog yazarlarını önce kendi keşfediyor. Keşfetmiş olduğu bloggerları blog sayfasında bolg seçmelerı olarak blog dünyasına tanıtıyor.

Sizler de hala deeptone ile tanışmadınız mı ? Dikkat edin Deeptone sizi arar bulur. Blog sayfanıza sessizce gelir sürpriz bir not bırakır radarıma yakalandınız der ve gider.

Deeptone'yi bu sefer ondan önce siz keşfetmek istiyorsanız. Hemen buradan onu keşfetmek için blog sayfasına ziyaret edebilirsiniz. 

Tekrar sizlerin aracılığınızla Deeptone'ye seçmelerinde engelsiz renkler kişisel web yolculuğunu yer verdiği için teşekkür ederim. 

 Deeptoneciler Hoş Geldiniz

Deeptoneciler Hoş Geldiniz 

Deepin blog seçmelerinden gelip engelsiz renkler kişisel web yolculuğunu tanımak isteyen blog sayfama misafir olan bütün blog dostlarıma hoş geldiniz sefalar getirdiniz diyor şükranlarımı sunuyorum.

Deepin blog seçmelerinde yer aldığım için değerli okurlarım mutluyum. Aynı zamanda bir birinden güzel bloggerları tanımama ve yazılarını okumamı vesile olacağını düşünüyorum.

Bu vesile ile bloggerların farklı mizah anlayışlarını, yazma tekniklerini, bakış açılarını, duyarlı davranışlarını, düşüncelerinin güzelliklerini görebileceğimi inanıyorum.

Deeponecilerin blog seçmeleri sizleri hem misafir etmekten hemde sizleri tanımaktan mutluluk duyacağımı söylemek istiyorum. 

Mümkün oldukça blog sayfalarınızı takip edip  yazılarınızı okumak istiyorum. Umarım engelsiz renkler kişisel web yolcuğu bu yazımla bakış açılarınızı bir katkı sağlamıştır.

Okumadan yorum yapmayın çünkü paylaşmadan katkı sağlayamazsınız. Yeni blog haritam kategorisinin konusuyla görüşmek üzere. Hayatınızda güzel dostlukları yaşamanız ümidiyle. Hoş çakalın. Sağlıklı kalın.

Saygılarımla.
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

23 yorum:

  1. Sizi de deep sayesinde keşfetmiş. Kendisi harika bir bloger... Bloglara büyük desteği var. Bende sizin aracılığınızla kendisine teşekkür ederim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi deeptone sayesinde tanıdım. Blogunuzu tanıdım. Yazılarınızı okudum. Umarım devamlı takip edebilirim. Onun için deeptoneye bütün bloggerların tanımaları istedim. Umarım tanıtım yazımın katkısı olur.
      Yorum için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Deep öyledir. Ben kendisi ile kötü bir tecrübe yaşadım. Ama bu onu daha iyi tanımama vesile oldu. Şimdi kendisini tanıdığımı ve sevdiğim biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone'nin gerçekten blog dünyasına katkı sağladığına inanıyorum. Olumsuz bir şey yaşadığınıza üzüldüm. Sonra bu olumsuzluğu olumluya dönüştürmüşsünüz ne mutlu size. Umarım bir ömür boyu dostluğunuz devam eder.
      Saygılarım.

      Sil
  3. İyi insanlarla, olumlu kişilerle karşılaşınca insan mutlu oluyor. Bu bazen fikir alışverişi, bazen bir görüş paylaşımı. İnsanların ilk izlenimleri doğru oluyor diye düşünüyorum. Zaman bu yargılara belki bir şeyler ekliyor, ya da eksiltiyor.
    Deep Tone çalışkan, üretken, sosyal, vefalı bir blogger diye düşünüyorum. Sabit bir izleyici kitlesi var. Çok okuyor, araştırıyor. Kullandığı muzip dile alışmaya çalışıyorum. Ama üslup belki de.
    Engelsiz Renkler'de konuk olmak da güzeldi.
    Esenlikler dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Son iki ayda bir birinden güzel insanlar tanıdım. Bilgilendirici, sıcak, samimi, yazılar okudum. Dediğiniz gibi iyi insanlarla karşılaşınca insan mutlu oluyor. Deep Tone öğreneceğim çok şeyler olduğunu düşünüyorum. Vefalı aynı zamanda yeni blogların tanınmasında öncülük ediyor. Umarım muzip diline alışabilirsiniz. Makbule hocam asıl sizin tarafınızdan okunmak daha güzel. Her zaman konuk etmekten mutluluk duyarım. Yorum için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Deep,sayesinde tanıştık,kaynaştık çoğumuz.Benim de ilk tanıtımımı yapıp bana destek vermişti.Bu desteğini hiç bir zaman unutmayacağım.Egoların ve hırsların çok fazla arttığı bir dönemde Deep gibi mutevazi insanlarla tanışmak,bana umut verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu benim içinde güzel insanları tanıdım. Ben de böyle güzel destekleri yardımları egolarının üstünde tutan kişileri unutamıyorum. Sevgi ve saygı duyuyorum. İnsanlık adına umut veriyor. Şu günlerde güzel kişilerle herkesin karşılaşması dileğimle.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Deep bence de harika bir kişi :) Blog yazmaya başladıktan sonra güzel yürekli insanlarla karşılaştım. Herkese saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu diyorum. Deeptone harika bir kişi:) Umarım hep güzel yürekli insanlarla karşılaşırsınız. Her şey gönlünüze göre olsun.
      Ben de saygılar dilerim. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Size de ayrıca teşekkürler paylaşım için :) Diliyorum yolumuza hep iyi insanlar çıksın.Hepimizin gönlüne göre olsun inşallah. Saygılarımla :)

      Sil
    3. Estağfurullah asıl ben teşekkür ederim tekrar dönüp cevap verdiğiniz için. İnşallah hepimizin gönlüne göre olur. Güzel dilekleriniz gerçekleşmesi dileğimle. Hoş çakalın.
      Saygılarımla :)

      Sil
  7. Deep insancıl, tarafsız, ılımlı, haksever ve hiç kimsenin gönlünü incitmeyen mükemmel bir insan. Onu tanıdığım için çok mutluyum. Çok güzel bir post olmuş Abdullah oğlum. Seni kutluyorum. Sevgilerimle yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Teyzem Deeptone'ye tanıdığıma ben de memnun oldum. Postu beğenmenizi sevindim. Böyle güzel birliktelikleri gördüğümde ben kendi mi alamıyorum. Ben de bir şeyler yapmak istiyorum. Asıl kutlamayı deeptone'nin hak ettiğini düşünüyorum. Ece teyzem yorumunuz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla :)

      Sil
    2. Tabii ki asıl kutlamayı deeptone hak ediyor Abdullah oğlum. Sevgilerimle :)

      Sil
    3. Böyle bir düşünceyle daha fazlalarını hak ediyor. Umarım hak ettiği yere gelir. Saygılarımla Ece teyzem :)

      Sil
  8. Ben bu ismi heryerde goruyorum lakin yaziyi okuyana kadar kendisini hic merak etmemistim. Hemen gidip ayibimi orteyim.tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. Postumun merak uyandırmasına sevindim. Tanımanızı ve güzel dostluklar kurmanızı dilerim. Hiç bir şey için geç değildir. Yorumunuz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Deep Tone radarına yakalanmak mı? Ne güzel tarif etmişsin öyle? Ulusal radar gibi ortak dostumuz, kaçış yok algı alanından :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle radardan kaçış yok. Mutlaka bir gün yakalıyor. Calimero senin de dostun olduğuna sevindim. Ayrıca her yorumun beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  11. Sonunda hallettiğimi düşünüyorum bu yorum yapamama sorununu.Deeptone yi bilmez olur muyuz�� Evet dediğiniz gibi o gelir bulur bizim. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra hanım, öncelikle hoş geldiniz. Yorum yapabiliyor olmanıza sevindin. Geç olsun güç olmasın derler. Umarım nice güzel paylaşımlarla yorumlar yapabiliriz. Deeptone ekol herkes tanıyor. Umarım her şey istediği gibi olur. Sizin de tanıdığını yorumlarından gördüm. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.