21 Ekim 2016 Cuma

Yüksekten Uçtum


 Sen benimsin bende seninim deyip küsmedim. Belki kırılmış olabilirim. Sürmeli canım aman dedim diyar diyar gezdim. Kara okyanusları daldım. Yüksekten uçtum. Yinede sürmeli canım dedim.


  Hızlı çıkış yapmadan durmayı da hesap etmek lazım. Yüksekten uçmak hoş ama düşüşü de sert oluyor. Geçti bu vakitler sonbaharın kızıl yaprakları örtüsünde. Yardan ayrılmışım yüreğim delik deşik birde sen gel deş. Sürmeli canım yardan ayrılmışım.

                                                
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.