27 Ekim 2016 Perşembe

Yolculuk Vakti

 Yeni bir güne enerjik olarak uyanmaya çalışıyordum. Açılmasını beklediğim kapıların göz kapağımın açılmasıyla birlikte o güzel, huzurlu, mutlu haberlerin arkadaş olacaklarını hayal ediyordum. Uyanmamı beklemeden çalan saat misali sanki saat zem bileğinden boşanmış gitmiş abimin cep telefonun sesine konumlanmış. Telefonla arayan kişi sayısı artıkça benim uyku halim yeni güne uyanmam için uyarılarda bulunuyordu. Beş beşe gelen telefon sesleri bilgi kirliliğine neden oluyordu. Herkes farklı bir şey söylüyordu. Duyduğum her kelime zihnimin içerisinde her dakika her an bir orkestra ritminde çalıyordu.

  Uyku halinde olsam da abimin konuşmalarından anlayabiliyordum. Abimin bir vefat haberi almış olduğunu. Abimin baş sağlığı ile başlayan konuşma sürecini yatağımda yankılanıyordu. Büyük teyzemin gelini vefat etmiş. Yakın bir zaman içerisinde kansere yakalanmıştı. Ruhunu teslim edeceği bugüne bekliyormuş. Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun. Yeni güne derde, kedere, hüzne ortak olarak başladım. Sabırla, şükürle günün akışını kendime saldım.


  Her şey vaktini beklermiş. Ne bir santim önde nede bir santim geride kalırmış. Vakit geldi mi, saat doldu mu, yolcuk başlarmış. Biz ne yapsak, ne desek nafile olacaklarla öleceğe çare yokmuş. Bugün bir güneş daha battı, gün bitmek üzere ömrünüzde sağlığınız hiç eksik olmasın. Görüşmek üzere hoş çakalın.



                                                    
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

11 yorum:

  1. Abdullah oğlum. Uzun süre sessizdin. Ama seni enerjik görmek bana iyi olduğunu düşündürüyor. Aldığınız haber beni de üzdü. genç biriydi muhakkak , başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin. Hep iyi olman dileğimle oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Seni mimledim. bloğuma baksana oğlum. Ütopya'dan mimledik adı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece teyzem hemen bakıyorum.

      Sil
  3. Ece teyzem uzun zamandır içimden gelmedi yazmak. Şuan içerik ekleyebiliyorum. Lakin blog dostlarımın yazılarını okuyamıyorum. O konuda mahcup da oluyorum. İçerik eklemek yoruyor. Dinleniyorum onu için ilgilenemiyorum. Belli bir süre sonra beni takip edip yazılarımı okuyan arkadaşlarıma da iadeyi ziyarette bulunacağım inşallah. Yazılarım sayesinde enerjik olmaya çalışıyorum. Genç biriydi üzüldük. Amin. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ece teyzem sizde iyi olun hep. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Canım oğlum. Sen şimdilik sadece yaz. İnşallah takip etme gücünü de bulursun. O biraz yorucu olur senin için şimdilik. Benim için tüm sevdiklerime yorum yapmaya, zaman ve duygusal durumlarım nedeniyle yetişemiyorum.Ayrı bir üzüntü kaynağı oluyor.Sevgimle oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece teyzem inşallah takip edeceğim günlerde olacaktır. Aynen Ece teyzem beni takip eden okuyucularımı takip edip onları daha fazla tanımak istiyorum. Olmayınca da insan üzülüyor.
      Saygılarımla Ece teyzem

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Amin. Dileklerini için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Amin. Dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.