20 Ekim 2016 Perşembe

Beyaz Güvercin




  Perşembenin gelişi çarşambadan belli olur. Beyaz güvercin koyu karanlık gecede ortaya çıktı. Gecenin sorusu olarak mesafeden dolayı sevdiğiniz kişiden vazgeçer misiniz diye sordu. Tatlı bahar günlerinden hüzünlü sonbahar günlerine geçerken ömür saatim deli Dumrul olmuş. İnce düşüncelerimin acı bedelini ödemişim. Ölümü kafa tutum gözü kapalı yürümüşüm.


  Dost dediklerimin sözlerine inanmışım, yalanlarına kanmışım. Neyin sorusu bu beyaz güvercin bu saatten sonra vefa bilmeyene ayıracak zamanım, kıymet bilmeyene verilecek selamım yok. Çarşambayı sel aldı. Hayallerimi eller aldı. Kalp saatim tekrar açıldı. Anladın mı beyaz güvercin. Can yüreğim dimdik ayakta.Yaşama örnek olmak için puslu bulutların üzerinde.

  Bir soruda siz kendinize sorabilirsiniz. Sağlıklı, vefalı, güzel günler için. Hoş çakalın...


                                       

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

2 yorum:

  1. Güzel kararlar almışsınız daha ne olsun Uzun zamandır bu şekilde ilerlediğim için takılmayın sizde yine dönerler dönmeyenlere Hoşçakal demek en iyisi

    YanıtlaSil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.