13 Eylül 2016 Salı

Kurban Bayramınız Mübarek Olsun




   Kurban bayramı gelmiş hoş gelmiş, sefalar getirmiş.Kendime soruyorum nasıl bir bayram diye. Yaşamış olduğum ilk bayram olmasa da uzun yıllar sonra farklı, güzel bir bayram yaşıyorum diyebilirim. Bir gölgeliğin altıda sevgiyle muhabbetle filizleniyor bayram. Biz kendi planlarımızı yaparken hayatta bizler için başka planlar yapıyor. Sürprizler hazırlıyor herkese kimine ilaç kimine acı hüzün veriyor.

 Sevgi tohumları ekmekli bir insan ne zaman nerede olursa olsun. Gerisi teferruattan başka bir şey değil. Hiçliğe giden bir yolda merhameti kalbe misafir edemedikten sonra yaşasan ne olur yaşamasan ne olur. Umarım her gününüz sağlıklı, ihlaslı, huzurlu, mutlu bayram havasında geçer. Hayırlara vesile olacak Kurban Bayramı diliyorum.

   Saygılarımla.


                                                             

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

8 yorum:

  1. Kalemine sağlık :) Hayırlı Bayramlar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Size de Hayırlı Bayramlar dilerim... :)

    YanıtlaSil
  3. Abdullah kardeşim sizede hayırlı bayramlar. umarım iyisinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Sizede hayırlı bayramlar. Şükür iyiyim. Umarım sizde iyisinizdir.

      Sil
  4. Merhameti kalbe misafir edebilenlerden olmak ümidiyle bayramın hayırlı, kutlu ve mutlu olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Hayırlı insanlarla karşılamak umuduyla. Size de hayırlı bayramlar sağlığınız ve mutluluğunuz daim olsun.:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hep beraber inşallah. Yorumlarınız için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.