14 Haziran 2016 Salı

Hayırlı Ramazanlar



   Sevgili okuyucularım yazıma başlamadan önce Ramazan Ayınız mübarek olsun. Her şey gönlünüze göre olmasını dilerim. Üç ay gibi uzun bir süredir yayın yapmadım. Hem blog sayfamdan  hem de sizlerden uzak kaldım. Ha bu gün ha yarın derken üç ay sular seller gibi akıp gitti. Güzel mutlu neşeli günler yaşadım diyebilirim. Bunun yanında yeni arkadaşlıklarım oldu. Böyle olunca da bir çok telefonla görüşmelerim sohbetlerim oldu.

                                                                 
                             


   Gecesi ve gündüzü ayrı bir tecrübe, neşe doluydu. Tabi ki öfkelendiğim zamanda oldu. Kendi iç dünyamda keşfe çıktığımda sakin olmaya çalıştım. Bu sefer sabrım öfkemin ve bütün kalp kırıklıklarının önüne geçti. Adeta okyanusun içinde kürek çektim. Şimdi onları anlatmayı düşünmüyorum. Belki ileride bir yazımda yer verebilirim.

   Bu yazımı bu gece yazmamın amacım öncelikle, Ece Evren teyzemin beni merak etmiş olmasından dolayı yazmak istedim. Ayrıca iki gün önce blog sayfamı girdiğimde Calimero'nun sevgili dostum nerelerdesin diye yazmış olduğu o güzel kelimelerden oluşan yorumunu okudum.

   Hemen yazmak arzusu belirdi bende. Ne yazık ki yoğun olmamdan dolayı o an içerisinde yayın yapamadım. En kısa süre içerisinde yazmayı zihnimde hedefledim. Aslında yazmış olduğum bir yazım da vardı. Her nedense veya ne hikmetse bir türlü yayınla yamadım o yazımı. Neyse sağlık olsun bir sonraki yazılarımda yayınlarım inşallah.

   Hiç tanımadığınız bir kişi sizi merak ediyor. sadece yazmış olduğunuz yazılardan tanıyor. Yorum bırakıp hal hatır soruyor. Benim için o mutluluğu tarifi, reçetesi yok. Calimero ile tanışmamış olsam da kendisine teşekkür ediyorum. Umarım en kısa zamanda tanışırız.

   Değerli Ece Evren teyzeciğim ilgin sevgin için size de teşekkür ederim. Özellikle benimle üç aydır ömrümün gecesinde gündüzünde beraber olan dostuma teşekkür ederim. Ona hitaben ve bütün EngelsizRenkler okuyucularım için Müzeyyen Senar'dan Gündüzüm seninle gecem seninle şarkısını hediye ederek huzurlarınızdan ayrılıyorum. Sağlıklı ve hoş çakalın.



                                                                  



                                             




Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

19 yorum:

  1. Ahh! Sesini duym.. pardon yazını görmek çok güzel aziz dost, güzel arkadaş... İmkan olursa ben de seninle tanışmayı cânı gönülden isterim. Sağlıkla, mutlulukla yazılmış yazılarını bekliyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ilgin samimi duyguların için teşekkür ederim. Yorumunuz benim için mutluluk kaynağı oldu.Umarım sağlıklı ve güzel yazılarımla beraber oluruz. Bende tanışmak isterim sizinle.
      Sevgi ve Saygılarımla.

      Sil
  2. Hayırlı ramazanlar, ben de uzun süre yoktum döndüğümde hatta geçenlerde bakmıştım size. Yeni yayın yoktu. Özellikle bahar Zaman'ı blogcularda bir ara verme furyası oluyor ;) kısın daha çok vakit oluyor galiba blog yazmak icin. Bahar, ev dışında daha çok fırsat sunuyor insana . Bu nedenle bu sıralar ara verenleri sadece bekliyorum ;) hosgeldiniz tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler size de hayırlı ramazanlar. İlginiz için sağ olun. Benim sağlık sorunumdan dolayı uzak kaldım. Sonrası hayatıma akışan yeni değişilikler gelişmeler değişimler derken zaman su gibi akıp gitmiş.
      Umarım bu kadar ara vermeden yazılarımı devam ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Abdullah Bey,
    Ne güzel bir eser armağan etmişsiniz bize. Zevkle dinledim. Yoğun olduğunuzu, belki yazmak için şartlarınızın uygun olmadığını tahmin ediyoruz ama böyle arada da olsa sizin yazılarınızı okumak mutluluk veriyor.
    Hayırlı ramazanlar dilerim.
    Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim. Evet bu sıralar çok yoğunum. Bende sizlerle daha fazla zaman geçirmek istiyorum. Lakin bu sıralar mümkün gibi gözükmüyor herkes den özür diliyorum. Umarım en kısa zaman da yazılarımı devam ederim.
      Hayırlı ramazanlar size de.
      Selam ve muhabbetle kalın hoş çakalın.

      Sil
  4. Kaçıncı yorumu yazdığımı unuttum bu yazıya. Ya ben beceremiyorum yorum bırakmayı ya da başka bir sıkıntı var anlamadım.. Dostlar dostlarını aramaz mı hiç? Yazılarını severek takip ediyorum. Tanışma konusuna gelince imkan olursa neden olmasın, seve seve..

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuz ulaştı bilmiyorum neden sıkıntı oldu. Doğru söylüyorsunuz dost olan dost aramayacak da kim arayacak.Dostluğunuz için teşekkür ederim.Bende sizinle tanışmayı çok isterim. Böyle bir yüreği tanımak benim için güzel bir mutluluk olur.
    Sevgilerimle Sağlıcakla kalın Hoş çakalın.

    YanıtlaSil
  6. Blogger Keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bana da beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten sizi takip etmek isterdim. Bu aralar mümkün değil gibi. Kusura bakmayın.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Selam Calimero aynan şu aralar hayatım soru işareti gibi. Güncel tutamadığım için üzgünüm yazılarımı.
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Pusuya yattım, yeni paylaşımlarını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  9. Rahatsızlık vermek istemem ama, neden sustunuz güzel yürekli dost? Hasta filan değilsiniz inşaallah? Bir ses verseniz arada hiç değilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimero dostum merhaba, evet haklısınız iki aydır yazılarımı güncel tutamadım. Onun için sizden ve bütün okuyucularımdan özür dilerim. Çok şükür iyiyim. Rahatsızlık değil mutluluk, enerji veriyorsunuz.
      Neden sustuğuma gelince, kısaca açıklamak istiyorum. Son altı aydır çevremde bulundan yaşayan kişilerle sıkı bir iletişim halindeyim. Kısacası onların hayatlarında tekrar yer edindim. Böyle olunca zaman açısından vakit bulamıyorum. Birde yaz mevsimindeyiz malumunuz Aralıklarla da olsa dışarı çıkıyorum.
      Doğa, müzik, kitap, eş dost derken zaman geçip gidiyor. Birde yeni bir şeyler öğrenme çabası içerisindeyim. Bir sonuça varabilirsem. İleride ondanda bahsetmek istiyorum. İnanın bende çevremdeki kişiler bir ses, bir nefes olmayı çok istiyorum. Calimero dün sizin yorumunuzdan öncede öğleden sonra Şefik Bal abim cep telefonuma aradı. Oda sizin gibi merak etmiş nerelerdesin, ne yapıyorsun diye hal hatır sordu.
      Memnun oldum keyifli bir konuşma gerçekleştirdik. Sizin gibi düşünen dostlarım olduğu için mutluyum. Ne zaman yazılarımı güncel tutmaya başlarım hiç bir fikrim yok. Mümkün oldukça bu süreyi kısaltmak için elimden gelini yapmaya çalışacağım.
      Bütün okuyucularımı da sevgi ve saygılarımı yolluyorum.

      Sil
  10. Güller diyarından mis kokular gönderiyorum. Paylaşımlar için bir şey diyemiyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Mutluysan sağlık sıhhat yerindeyse sorun yok, biz sabırla bekleriz efendim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimero teşekkür ederim. Lakin ne beklemesini severim nede bekletilmesini severim. Umarım beklediğinize değer ve size hayal kırıklığına uğratmam. Siz nasılsınız umarım sizde iyisinizdir. Kendinize iyi bakın. Allah'a emanet olun.
      Saygılarımla.

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.