7 Nisan 2016 Perşembe

Hayırlı kandiller





REGAİP KANDİLİ DUASI
Bismillahirrahmanirrahim

Allahümme Salli âlâ Seyyidina Muhammedin ve âlâ Âli seyyidina Muhammed

Ya Rabbi!

Acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden, Korkaklıktan, kabir azabından, cehennem ateşinden sana sığınırız. Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!

Bize karşı düşmanlık duygularıyla oturup kalkanların kalblerini yumuşatmak

murad ediyorsan, bize ve gönüllüler hareketine karşı onların kalblerini yumuşat ve sinelerini daim bir sevgiyle doldur!

Ey kalbleri evirip çeviren Sultanlar Sultanı!

Bizim kalblerimizi de, onların kalblerini de sevdiğin ve hoşnut olduğun
güzelliklere çevir! Ya Rabbi!

Sen bizlere bizi aşan istidat ve kabiliyetler ver

ve lutfedeceğin bu kabiliyetleri
senin rızan yolunda kullanmayı
bizlere nasip eyle ya Rabbi!

Sen bizlere peygamberleri donattığın sıfatları lutfet lakin biz lutfedeceğin bu sıfatları tefahur vesilesi yapmayalım ve hep kendimizi sıfır görelim ya Rabbi!
Cümlemize vicdan genişliği lutfet

Kalplerimize inşirah bahşet
Bizleri kollektif şuura sahip kullarından kıl
Ve bizleri müttakilere rehber eyle ya Rabbi!
Hayırlı Kandiller.





Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

21 yorum:

  1. Hayırlı kandiller , her şey gönlünüzce olsun.
    Dualarınız kabul olsun, dualarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Hayırlı kandiller inşAllah dualarda buluşmak üzere.

      Sil
  2. Amin Abdullah Bey. Kandiliniz mübarek olsun, dualarımız kabul olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayırlı kandiller.

      Sil
  3. Dualarımız da, aminlerimiz de ortak. İçine girdiğimiz bu mübarek günler bunu keşfedip, huzur bulduğumuz günler olsun inşaallah. Sizin de regaip kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ecmain
      Çok teşekkürler
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Hayırlı gün ve kandiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , Hayırlı günler ve kandiller dilerim.

      Sil
  5. Hayırlı kandiller canım. Tüm dualrına yürekten amin diyorum. Yüce Rabb'im bu gecenin hürmetine açılan elleri yürekten duaları kabul eyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Ablacığım
      Amin ecmain...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Hayırlı kandiller.

      Sil
  7. Amiyn kalbi güzel, kendi güzel dost... Yaşamın tüm renkleri gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizinde inşAllah, sevgilerimle.

      Sil
  8. Geç kalmışım ama dualarınızın kabul olması dileğiyle 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir zaman geç değildir Hemşehrim.sevgilerimle.:)

      Sil
  9. Abdullah nasılsın yavrum?Epeydir yayın yapmamışsın.Sevgiler yavrum.Ece teyzen.

    YanıtlaSil
  10. Abdullah, neden suskunsun yavrum?Yayınların durdu.Çok üzülüyorum.Burası vefasız bir yerdir.Bunun için daha da çok üzülüyorum.Bir ses ver oğlum.Eskiden bu yorumlara cevap verildiğinde bildirimler gelirdi gmail kutumuza.Ama artık gelmiyor.Bloğuma uğra.İyi olduğunu yaz.Sevgilerimle oğlum.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Ece teyzeciğim , şükür iyiyim.
    Her zaman her yerde vefasızlık vardır, gelene hoş geldin gidene güle güle demek adettendir:)
    sevgilerimle Ece Teyzeciğim.

    YanıtlaSil
  12. Neredesin ey dost? Güzel yüreğinle günlerimizi ne zaman ısıtacaksın? Bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili dostum evet haklısınız yazılarımı ara verdim. Bir göz açıp kapayıncaya kadar aylar geçmiş. Umarım en kısa zamanda yazılarımı yazmaya tekrar başlayacağım inşallah.Yorumunuzdan dolayı mutlu oldum sağolun.
      Sevgilerimle.

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.