20 Mart 2016 Pazar

Kod Adı Kılıç balığı



   Çoğumuz kod adı kılıcbalığı filmini izlemiştir. Bende bundan esinlenerek, kendimce bir eylemler planı girişiminde bulunmuştum ve onu yapmak için uygulamaya başladım. Bunları terapi gününe kadar uyguladım. Önce Merve hanıma düşüncelerimi ve araştırmalarımı aktarmak için not almakla başlamıştım. Bunlar nelerdi…

  Blog açmıştım. Mail ile blog adresimi yolladım ve bakıp bakmadığını sordum. Hastanede internetin olmadığını, olsa bile devamlı internet gidip geldiği için bakamadığını ve hastanenin sağlamış olduğu koşulların kısıtlı olduğunu söylemişti. Bu arada, bana bir defter hediye etti ve bundan sonraki çalışmalarımızı buradan yürütelim demişti ve bir şey olduğunda yine mail ile haberleşebilecektik.

  Evde yapabileceğim işler hakkındaki araştırmalarımdan bir sonuç elde edemediğimi dediğim de Merve hanım tavsiye olarak origami, polimer kil ve keçe işleme işlerinin olduğunu dedi. Bunlar hakkında ne düşündüğümü de sordu. Bu söylemiş oldukları hakkında bir bilgim olmadığını ama araştırıp benim için uygunsa denemek istediğimi ifade ettim. Bunları internet üzerinden temin edip ve aynı şekilde satışının yapılabildiğini ve onlarında araştırmamı söyledi.

  Kendim hakkında ise neden ilerleyemediğimizi gecen hafta boyunca çokça düşünmüş ve almış olduğum notları kendisini aktarmıştım. Sonra ise çalışmış olduğumuz kitap üzerinden 8. bölüm eylem planını ve  alıştırma formu yapmamı rica etti. 9. bölümümü ise yapıp yapmadığımı sordu. Sadece üç tanesini yapabildiğimi, kitaplardan iki tanesini okuduğumu ve üçüncü kitaba ise yeni başladığımı söyledim.

  Diğer alıştırma formlarından ise depresyon ölçeğini yollamadığı mı ve beklediğini dedi. Ben de yolladım. Diğer alıştırma formunu yapmama gerek yok dediğiniz için onu yapmadığımı dedim. Ama aslında onuda yapacağımı, olmazsa biraz ara verdikten sonar o alıştırma formunu bir hafta sonra yine yapacağımızı dedi. 

  Sonuç olarak, blog yazma eylem planı yapmıştım ve bu benim yapmış olduğum plan küçük bir adımdı. Kendime çeki düzen verme, zamanı kontrol etmeyi arzulamaya başladım. Bunları yaparken de öfkelendiğim, kaygılandığım durumlar olsa bile neşeli ve mutlu olduğum ruh hallerimde çokça oldu. Terapiye başlamamda aslında küçük bir adım idi ama ayni zamanda diğerlerinin de küçük habercisi gibiydi. Eylem planım ise giderek daha gelişmiş bir plana dönüşüyordu… Bu durumun ilerlemem konusunda güzel gelişmelerin habercisi olduğunu düşünüyorum.

                           


Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.