21 Mart 2016 Pazartesi

Bir Biri Ardına Gelen Tevafuk


Sizlere 2015 senesinin son blog yazımda bahsetmiş olduğum bazı araştırmalarda bulunduğumu belirtmiştim. Benim açımdan yapmış olduğum girişimler kısa bir süre içerisinde  verimli sonuçlar elde ettiğimi düşünüyorum. Beni yeni bir girişime sevk eden sebep neydi?

Merak edenler için hemen konuya geçeyim. Blog yazılarımın istediğim gibi okuma sayısına ulaşmaması idi. Tek düşüncem blogum  aracılığı ile daha fazla kişiye ulaşmak ve yaşamış olduğum her badireye nasıl atlatmış olmamdan ziyada başkalarına ışık olabilmekti.

 Aynı düşünceye ve amaca sahip olduğumu düşündüğüm bir engelli abiciğim kitap yazma çabası ve gayreti içerisinde olduğunu biliyordum. Devamlı blog yazılarını takip ediyor okuyordum.

 Kendi blog sayfasından kitabı yazıp bitirdiğini ve bastırdığını beyan etmiş. Bende tebrik ve başarılarının devamını dilemek için bir e-posta yolladım. Bir de benim yazılarım hakkında tavsiye ve önerilerde bulunmasını istemiştim.

 Sağ olsun geri dönüş yaptı ve tavsiyelerde bulundu. Bende inşallah tavsiyelerini uymaya çalışacağım. (Kitabını okumak isteyenler için blogunda kitabını yayınlıyor okuyabilirsiniz.
celal1973.blogspot.com.tr/ )

  Herhalde ertesi günüydü. Blog yazıma bir tane yorum yazılmış. Yorumu okuduğumda kendisininde bir engelli olduğunu belirtmiş. Blogum için başarılarda bulunup takip edeceğini yazmış. 

  Kendisinin de yeni blog yazmaya başladığı yazmış. Bende aynı şekilde bir mukabelede bulunup blogunu ziyaret ettim. Yazmış olduğu blog yazılarının hepsini okudum. Yorum kısmına düşüncelerimi aktarmak istedim.

  Bir ara gözüm yorumların bir tanesine adeta bir ok gibi saplandı. Ben sanki o yazı üzerine kitlendim. Bir daha okudum. Birkaç dakika derin bir düşünme trafiğinin içerisinde girmişim. Zihnimde bir yıldız gibi parlayan o düşünceler ruhsuz atmacaya gidecek olan e-postanın yolunu açtı.

  Ruhsuz atmacaya sizin bir blog yorumunuzu okudum. Benimde bir blog yazdığımı bu konu hakkında mümkünse sizin önerilerinizi tavsiyelerinizi almak istediğimi bildiren bir e posta yolladım. Gayet bilgilendirici açık bir şekilde tavsiyelerinde bulunan bir e-posta yollamış. Buradan tekrar kendisine teşekkür ederim.

  Bloguma gelen güzel bir yorum eşliğinde süre gelen gelişmeler bir çarkın dişlileri gibi devam etti. İki kişiden almış olduğum tavsiyeler ışında hemen eyleme geçtim. Gerçekten ilk dakikadan itibaren etkisini göstermeye başladı.

 Okuma sayısında artışlar oldu. Yorumlarda bir birinden güzel dileklerde temennilerde bulunuldu. Bir çok blog topluluğuna katıldım. Blogumda yeni ve bir takım değişiklikler yapmama sebep oldu. Sanırım bir çok gelişimin habercisi olacak bu e posta ile yazışmalarım. Devamını bir sonraki yazımda yazacağım inşallah.

    Güzel insanlarla karşılaşmanızı dilerim.


Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.