8 Şubat 2016 Pazartesi

Hakkımda


Tür : Yaşanmış Hikaye
Konu : Hakkımdaki bilgiler
Yazan : Abdullah Tığ ( Engelsiz Renkler )
Not :  Engelleri aşmak için elime aldım klavyeyi yazdım başıma geleni. ( Alıntı değildir.)
Yazılış tarihi : 20.03.2016
Düzenleme : 14.10.2016

Yaşam Şeklimin Blog Sayfam İle Birlikteliği

Merhabalar,
Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

1980/4 tertip olarak askere gitmek üzereyken trafik kazası yaptım. Trafik kazası yapmam sonucunda omuriliğim zedelendi. T8 seviyesinde omurgamda meydana gelen bası dolayısıyla bir operasyon geçirdim.

Yaşam Şeklimin Blog Sayfam İle Birlikteliği

Artık yıllar ardı sıra bir kutup yıldızı gibi ömrümüzden gelip geçiyordu.  Aile olarak yaşam tarzımız ve koşullarımız değişmeye başladı. Her geçen gün durumum netlik kazanması sonucunda aile olarak kendi göbeğimizi kendimiz kesmesini yavaş yavaş öğrenmeye başladık.

Hayat bu işte dün askere gitmeyi düşünürken, bir anda ben kendimi hastane odasında buldum. Kimin nereye, ne zaman, nasıl gideceği belli olmuyor. Günler, haftalar, aylar, yıllar bir birini kovalarken yaşadıklarımı önemsemeye ve değerlendirmeye başladım.

Kendi kendime eğer bir yere gideceksem neden hiçlik deryası olmasın dedim. Artık benim için geçmiş geçmişte kaldı. Geçmişimi özgürce yaşıyorum ve geleceğime selamlarımı iletiyorum.

Bir trafik kazası yapmışım, ömürden bir an, ömürden bir gün ve ömürden bir mevsim daha gidiyor... Ömrün baharını ve yazını bir yerden başlamak gerekiyor...

Onun için kendime bir kapı açtım. O kapı kendi kuyumun içine açılıyor ve sığ sulara dalmamı sağlıyordu. Orada geleceğe dair neler yapabilirim düşüncesi zihnimde bir yıldırım gibi çakıyordu.

Aslında kim olduğum, ne olduğumda bir önemi yok. Amacım yaşamış olduklarımın hayat yolunda başka bir kişilere rehber olabileceğini umut ediyor olmam.

Engelsiz renkler kişisel web yolculuğu blog sayfası aracılıyla ile bir blog sayfası açıp bu düşüncemi gerçekleştirmek istedim. Sizin gibi, sizin kadar yazıp, sizinle birlikte hiçliğe giden bu dünyada bir fani olarak yaşamaktayım.

Bizlerin bakış açılarına girmek istemeyenlerin bakış açılarına girip orta ve doğru yolu bulup sert sessizliğimde farkındalık yaratmak için yazıyorum.

Blog Yazma Gücümü Şu Eşsiz İnsanların Yüce Varlıklarından Aldım

Mehmet Tığ kendisi abim olur. Gönlü geniş kapısı herkese açık bir değer saman alevi gibi bir an da yanar ve söner.
  • Engelliliğe giden ömrümün ilk gününden beri tedavi ve bakımı mı üstlendi. Onun yanında gece gündüz hafif kaldı.
  • Kasırgalar, yağmurlar, karlar, fırtınalar sessizleşti. Yollar ve insanlar sadece köstek oldu. Yine de yılmadı. Maddi ve manevi zorluklar pul oldu.
  • Bunun üzerine benim bütün sinirlenmelerime, öfkelerime, kırılmalarıma, olgunlukla karşıladı. Her daim engelliliğe giden bu yolda hayattan kopmam için elinde gelenin fazlasını yapmaya çalıştı.
  • Hala daha çalışmakta... Mehmet Tığ Allah senden razı olsun. Allah güç kuvvet versin başımdan eksik etmesin.
  • Annem her günüme bir şeyler katan ve yeni şeyler öğreten enerjisiyle, neşesiyle, huzur bulduğum vefasını, merhametini eksik etmeyen canım anneme sevgilerimi yolluyorum.
  • Babam elim, ayağım, her şeyim, kızdığımda, sinirlendiğimde sakinliğiyle koruyup kollayanım. Hayatımın yol rehberi babama saygılarımı, sevgilerimi sunuyorum.
Yeğenlerim hayat ağaçlarım... Hayata tutunma dallarım... Sevgili yeğenlerim sizlerle keyifli zamanlar geçirip, yaşamak benim için bir ayrıcalıktı sağ olun var olun...
  • Allah yolunuzu bahtınızı açık etsin. Her şeyin hayırlısı sizlerle birlikte olsun. Sevgilerimi yolluyorum...
  • Eniştem ve ablam maddi ve manevi olarak kaza yaptığım günden beri her daim yanımda olan yardımlarını ve desteklerini hiç bir zaman esirgemeyen eniştem ve ablacığıma saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum. Hep beraber sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum.
  • Fizik tedavi ve rehabilitasyon tedavimde bu günlere gelmem de çok büyük emeği olan Değerli Fizyoterapist Banu Göktaş ablacığım, her türlü huysuzluklarıma katlandı.
  • Bana karşı göstermiş olduğu ilgisi, sabrı, duruşu, neşesi, enerjisi ve moral motivasyonumu yüksek tutmaya çalışma arzusunu her daim hissettirdi.
  • Kendisine şükranlarımı sunuyorum. Her şeyin hayırlısı ailesi ile birlikte olmasını temenni ederim.
  • Fizik tedavi sürecinde emeği geçen Sevgili Fizyoterapist abilerim Osman Uysal, Erkan Alp, Ceylan Ertoy elinize, emeğine, yüreğinize sağlık. Her şey için teşekkür ederim. 
  • Fizik tedavi sürecinde enerji ve moral veren fizyoterapist ablalarım Berna Cankuru ve Şule ablacığıma şükranlarımı sunuyorum.
  • Psikolog Merve Uysal hanım, bulunduğum ruh halimden çıkmama katkı sağladı ve beni motife etmeye çalıştı.
  • Yardım ve ısrarlarda bulunarak kişisel bir blog kurmam için teşvik etti. Merve Uysal hanıma, katkılarından dolayı buradan şükranlarımı sunuyorum.
Trafik kazası yaptığım zaman gelip giden yardım ve desteklerde bulunan arkadaşlarıma, eşime, dostlarıma, büyük, küçük, herkese teşekkür ederim.

 Blog Yazma Gücümü Şu Eşsiz İnsanların Yüce Varlıklarından Aldım

Yola devam : Engelsiz renkler kişisel web yolcuğuna giden bu yolda yoldaş olmak, tanışmak, hasbi hal etmek, duyguları paylaşmak ve algıyı bilgiyle artırmak ister seniz ?

Yada sormak istediğiniz bir soru veya sorunlarınız var ise, iletişim sayfasından, facebook ve twitter hesaplarımdan ve cep telefonundan ( 0531 608 44 77 ) iletişime geçip rahatlıkla sora bileceğinizi sakın unutmayın.

Yani her daim iletişime açığım. Blog sayfamın keyfini çıkarmanızı dilerim.

Engelsiz renkler kişisel web yolculuğuna okuma hoş görüsünde bulunan bütün okurlarıma şimdiden teşekkür ederim. 

Sevgiyle kendi ışığınızı yansıtmanızı dilerim...
Saygılarımla.
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

62 yorum:

  1. Butun bolumleri okudum , emeginize saglik .Umarim alkollu ve hizli arac kullanan diger genclerimiz icin pozitif bir uyarici olurSizede hayatinizin kalaninda mutlu,huzurlu ve saglikli gunler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Gülşen hanım,
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Umarım dediğiniz gibi gençlere örnek olur. Size de mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler temenni ederim.

    YanıtlaSil
  3. makaleniz çok başarılı ve bilgilendirici olmuş

    YanıtlaSil
  4. Gamze hanım,
    takdiriniz ve beğeniniz için teşekkür ederim bir nebze de olsa bilinclendirebiliyorsam ne mutlu.

    YanıtlaSil
  5. Henüz sadece bu yazınızı okudum, diğer tüm bölümleri de okumak niyetindeyim. Ben de bir engelliyim ve her zaman şunu söylerim "engel kalplerimizdedir o engeli kalbimizden kaldırırsak yaşamımız güzelleşir" Blogunuz için başarılar dilerim, benim için çok faydalı olacağına eminim :)

    YanıtlaSil
  6. Visnelikiraz hanım,
    sağolun her şey gönlünüze göre olsun kendinize güzel bir ilke edinmişsiniz herkes kendi engelini kaldırırsa yaşam daha güzelleşir umarım yazılarım faydalı olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  7. Başınıza gelene çok üzüldüm. Geçmiş olsun denir de, ne kadar yerindedir böyle bir durumda tartışılır. Fakat bu yaşadıklarınızı olumlu bir katkıya çevirme isteğiniz, duruşunuz müthiş! Farkındalık oluşturma adına ve benzer şeyler yaşayan insanlarla tecrübelerin paylaşımı adına çok güzel bir adım atmışsınız. Kutlarım sizi. Takibe aldım bloğunuzu. Davetiniz için teşekkür ederim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. Ziyaretiniz için bende size teşekkür ederim. Hayat bazen başımıza gelenlerden farkındalık yaratmamızı sağlıyor. Ben bu düşünceden hareket ederek böyle bir girişimde bulundum beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  9. Allah şifa versin sizlere. Gerçekten üzüldüm. Blogunuzu favorilere ekledim. Boş zamanlarımda yazılarınızı okuyacağım.

    YanıtlaSil
  10. Amin cümlemize. İlginiz ve sağduyunuz için teşekkür ederim. Ben de takipte olacağım sizi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bloğuma gelerek beni mutlu ettiniz. Ben de sizin yazıllarınzı büyük bir ilgiyle okuyacağım. Hayata tutunmanız adına sizi tebrik ederim.. Blog açma fikriniz çok güzel . Umarım çok yayınlarınız ve takipçileriniz olur .

    YanıtlaSil
  12. Sizin önerilerinizi ve yorumlarınızı almak büyük bir mutluluk. Mümkün olduğu kadar bende sizi takip edeceğim...
    Güzel temennileriniz için ayrıca çok teşekkür ederim.İnşallah dediğiniz gibi geniş bir kitleye hitap edebilirim...

    YanıtlaSil
  13. Abdullah kardeşim.Oğlum diyebilecek yaştayım.Beni okudunuz. Memnun oldum ve bloğunuza geldim.Fakat sadece geçmiş olsun diyebiliyorum.Gerçekten bayağı üzüldüm.Bnim de sağ kolum omuz başı kırılmıştı.Az çalışır.Ama ,dilerim blog yazarak kendinize bir yeni ufuk açtınız. Bakın buralardayız.Ben de çeşitli badirelerden sonra,yanına yaklaşmadığım bilgisayarda bu yaşta neler öğrendim.Zevkli bir uğraş.Ben biraz acılı yazarım.Başka bir çıkış yerim yoktu zira.Ama burada ne içten evlatlarım oldu bilemezsiniz.Takip edeceğim sizi. Yaşamınızda kolaylıklar dileklerimle.Her zaman duacınız olurum.Ece ablanız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ece ablacığım teşekkür ederim. İnşallah bende bu zevkli bir uğraşı sonuna kadar devam edebilirim. Bugünlerde yazı yazmak beni de heyecanlandırmaya başladı.İçten ve yürekten yaza bildikten çok güzel bir şey Göstermiş olduğunuz ilgi ve teveccühten dolayı şükranlarımı sunuyorum... Sağlıcakla kalın hoş çakalın ablacığım. Saygılarımla....

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle geçmiş olsun...blogunuzu çok samimi buldum:) blog yazmak gerçekten keyifliymiş sade olmak içten olmak gerçekten önemli:) bende yeniyim ve hayata dair birçok bakış açısıyla tanışmak tanimak ne güzel...bunlardan biride sizin blogunuz oldu...:)

    YanıtlaSil
  16. Ümmü hanım,

    Blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim. Ben de kendimce bir şeyler yazmaya çalışıyorum... Hayata dair, engelliler dair yeni bir bakış açısı oluştura biliyorsam ne mutlu...Sizin blogunuza da ziyarette bulunur yazılarınızı okurum...

    YanıtlaSil
  17. Engelleri aşabilmek için önce beyindeki engelleri aşmak lazım sanırım. Çok güzel bir blog olmuş. tebrik ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Engelleri aşabilmek için önce beyindeki engelleri aşmak lazım sanırım. Çok güzel bir blog olmuş. tebrik ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Bütün engeller dediğiniz gibi beyinde başlıyor. Beğenmiş olmanız ve blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. yazılarınızı yeni okumaya başladım.Yazmak insanı rahatlatıyor gerçekten.Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Bey merhabalar,
      Blogumu ziyaret edip yorum da bulunduğunuz için teşekkür ederim. Bugünlerde yazmak iyi geliyor.

      Sil
  21. Merhabalar,
    Blogumda yeni değişiklikler yapmaya başladığım. Bazı şeyler yerli yerine oturunca daha güzel olacağını inanıyorum. Sizlerin göz şevkinize ve ruhunuza hitap etmesini istiyorum. Şimdiden keyifli okumalar dilerim. :)

    Sizinde eklemek istediğiniz bir şey olursa yorumda belirtirseniz sevinirim, ilgim ve bilgimin doğrultusunda ben de yardımcı olmak isterim. Kaleme aldığım ve bu topluluk sayfasında paylaşmış olduğum yazım için göstermiş olduğunuz ilgi ve teveccühten dolayı önce engelli arkadaşlarıma ve bütün yazılarımı okuyan kişilere şükranlarımı sunuyorum.

    YanıtlaSil
  22. Bu sekılde bana farklı bir pencereden ufuklar açacak yazı ve blogları seviyorum. Heyecanla bekleyeceğim yazılarınızı.

    YanıtlaSil
  23. Bu arada yazılarınız telefondan bakarken görünmüyor hepsi ayrı bir sayfa olarak ayarlandığı için olabilir. Yazılarınızı bilgisayara girince yanda Web sürümünden bakınca görebildim. Telden mobil bakanlar yazılarınızı göremiyor sadece gırıs yazınız görülebiliyor.

    YanıtlaSil
  24. Bize her yer okul,
    Ufkunuza girebildiysem ne mutlu. Yorumunuz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  25. Konu ile ilgileneceğim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. Ece Teyzeciğim,
    Hikayemin insanları üzülmesini istemem. Hissettikleri, düşündüklerimi,neler yaptığımı paylaşmak istiyorum. Sizin güzel bir yüreğe sahip olduğunuzu hissedebiliyorum. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Umarım bu yazı serüvenini hep devam ederim. Sevgi ve Saygılarımı sunarım gönlü geniş teyzeciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah yavrum.Seni tanımaktan çok memnunum.Yaşadığımızı bilmek,en azından yazılarımızla yüreklerimizi ferahlatmak, bunun manevi zenginliği ve yüzlerimizde bir tebessüm yaratma ihtimalimiz bile çok kıymetli.İnşallah giderek bunların faydasını göreceğiz.Sevgilerimle oğlum.

      Sil
  27. Melike hanım,
    Sağ olun. Hayat şakayı kaldırmıyor.

    YanıtlaSil
  28. Ece Teyzeceğim merhaba,
    Ben de sizi tanımaktan çok mutluluk duydum. Kendimi ne kadar doğru anlayabiliyorum yazılarımla bilmiyorum. Yazmaya yaşama ve öğrenme isteğim devam ediyor. Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  29. Benim bir kedim var, aslında kızım desem daha doğru 10 yıllık can yoldaşım, 11.kattan düştü ve beli kırıldı. 4 aydır yatıyoruz, bir umut toparlanması için gayret ediyoruz. Biz hiç pes etmedik, senin yazdıklarında umut oldu bana inşallah hayat güzellikler sunar bize, hem senin için hem kızım için umut olsun inşallah

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Emel hanım merhaba,
    Hoş geldiniz bloguma kızınız adına üzüldüm. Umudunuz hiç kesmeyin mücadele azminizi takdir ediyorum. Hayat her zaman her yerde bir köşe de mutlaka güzelliklerini sunuyor sabırlı olup mücadelemizi sürdürdüğümüz sürece. Güzel dilekleriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    Sevgi ve Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  32. Geçmiş olsun yazını okudum ve senden ciddi şekilde faydalanabileceğimi düşünüyorum. Umarım beraberce pek çok güzel paylaşımlar yapabiliriz

    YanıtlaSil
  33. Yüksel bey merhaba,
    Teşekkür ederim. Yazımı okumuş olmanız ve size faydalı bir şeyler aktarabilmek ne güzel bir mutluluk. Umarım hep beraber güzel paylaşımlarda bulunuruz. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben de geldim! Semih Keçecioğlu'ndan, haftanın bloğu etkinliği sağ olsun, genişliyoruz.
    İlk cümlenizi okuyunca sevindim, ben de Ispartalıyım ki, keçiborlu ;)
    Geçmiş olsun diyorum, en kısa zamanda daha da toparlanırsınız inş. Blog açmakla çok iyi etmişsiniz, desarj olunacak, keyifli bir ortam...
    Bana da beklerim ki ;)

    YanıtlaSil
  35. İnşaallah bu blog sizin için faydalı olur. Ben de yaklaşık 10 senedir blog yapıyorum. Farklı insanların farklı düşünceleriyle hayatıma farklı bakış açıları getirdi.

    YanıtlaSil
  36. İnşallah faydalı olur. Bu blog hayatımın belkide son dönüm noktası olur. Daha pozitif daha üretken daha güzel bakış açılarına ulaşmamda sağlar. Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  37. Hoş geldiniz güzel bir sürpriz oldu. Umarım bir gün görüşebiliriz.Yolun düşerse Eğirdir'e gelin bir çayımı için. Blog yeni yeni odaklanıyorum bir eksiğim olduğu biliyorum. Bir çok şey öğrendim daha öğrenecek çok şeyler var. Artık onlarında yaparak yaşayarak öğreneceğim sanırım blogger ve blog dünyasında. Bir kaç saat önce yorumunuza cevap yazmıştım çıkmamış nedense. Orada iadeye ziyarette bulundum. Sizin sayenizde farklı bilgilere de ulaşacağım sanırım. Size takip listeme aldım.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki uğrarız, geliriz bir çay içmeye, muhabbetin belini kırmaya :)
      Hepimiz öyleyiz, öğrenciyiz, teknoloji sonuçta ;) Elimizden geldiğince de bilgilerimizi paylaşır, yardımcı oluruz, hiç çekinme, rahat ol zira ben öyle bir tipim :))) Zaten hemşehriyiz de ;)

      Sil
  38. Maksat sohbet, muhabbet gerisi teferruat. Teşekkür ederim ilginiz için. Yolunuz düşerse beklerim.:)

    YanıtlaSil
  39. Mimlendiniz :)) bloğumdaki son yayına bakar mısınız

    YanıtlaSil
  40. Çok teşekkür ederim.:) Sizden mim almak gerçekten çok sevindirdi. Hemen bakıyorum blogunuzu. Arka arkaya ikinci mimimi almak güzel bir duygu.:)

    YanıtlaSil
  41. Bloğunuza tesadüfen rastladım samimi güzel yazılar yazmışsınız yüreğinize sağlık , bende doğuştan omurilik felciyim ama kalbinde engel olmayan kendisi ile barışık , kendini ve hayatı seven bir engelliyim :) İçten güzel yazılarda tekrar görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  42. Didem hanım merhaba,
    Hoş geldiniz sefa getirdiniz bloguma neşe kattınız bir engelli arkadaşım olarak şükranlarımı sunuyorum. İyi ki bu gecenin bir yarısında tesadüfen rastlamışsınız. Beğeniniz ve temenniz için çok teşekkür ederim. Kendinizle barışık olmanıza ve hayatı seven bir englli olarak yaşadığınızı sevindim. Allah yar ve yardımcınız olsun. Her şey gönlünüze göre olması dileğimle. Umarım tekrar bir güzel günlerde ve güzel bir yazıda tekrar görüşmek üzere.
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  43. Çok çok geçmiş olsun... Blog yazmak harika devam edin... :)

    YanıtlaSil
  44. Teşekkür ederim. Blog yazmaya devam edeceğim inşallah. Yorumunuz için sağ olun.:)

    YanıtlaSil
  45. Abdullah Bey,
    İyi ki de sizi yönlendirmişler, iyi ki de bu bloğu açmışsınız. Ben geç tanıdım sizi, ama okuyabildiğim birkaç yazınızla bile kelimelerinizin nasıl güzel akıp gittiğine tanık oldum.
    Gönlünüzden geçen herşey, hakkınızda hayırlı olan olsun.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
    Yeni yazılarınızı da merakla bekliyor olacağım.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  46. İstanbul Hanımefendisi,
    Samimiyetiniz ve enerjinizi benim bulunduğum yere kadar geldi. O kadar güzel yorumlamışsınız ki çok mutlu oldum. Umarım nice güzel günlerde yazılarımızı hep beraber paylaşırız. Beğeniniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Ben de en kısa zamanda blogunuzu ziyarete geleceğim.
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, yeni farkettim blogunuzu gerçi bende eskilerden sayılmam. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz ,teşekkür ederim.
      her zaman beklerim.
      sevgilerimle.

      Sil
  48. Merhaba Abdullah bey, İlknur ben.
    Blogunuzu gerçekten çok samimi buldum, duygularınız beni ezdi geçti diyebilirim. Çok geçmiş olsun! Bende yeni blogger olarak. Şu hayatta insanın başına gelemeyecek şey yok sanırım ama siz bunun üstesinden gelmeye çalışıyorsunuz zorluğa rağmen. Tebrik ediyorum. Diğer yazılarınızı da mutlaka okuyacağım. İçtenlikle hayatınızın bundan sonraki dönemlerinde daha huzurlu bir yaşam diliyorum size. :)

    YanıtlaSil
  49. İlknur hamın merhaba,
    Yazılarımı beğenmiş olmanıza sevindim. Kendime özgü yazılar yazmaya ve yaşamaya çalışıyorum. Umarım güzel bir blog dostluğumuz olur. Temennileriniz için sağ olun. Blog dünyasında başarılar dilerim. Sizinde her şey gönlünüze göre olsun. Blogunuza ziyarette bulunacağım inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende güzel bir blog hayatımız ve dostluğumuz olmasını temenni ediyorum. Sizde kendinize dikkat edin, bloguma beklerim elbette. Sağlıcakla kalın.

      Sil
  50. Blogunuzu Mayıs Yağmuru tavsiye etti. Hayatınızı okuyunca geçirdiğiniz kazaya da üzüldüm ama diğer engelli kardeşlerimize örnek olma çabanıza hayran oldum. Bu konuda www.engelimolmayin.com adresinden dernekle de iletişime geçebilirsiniz. Dernek Datça bölgesinde çalışıyor ama yasal haklarınız gibi aklınıza gelebilecek konularda bilgi vererek yardımcı olacaklardır. Dilek hanım bu konularda çok mücadele veriyor. Lütfen hiç bir zaman hayata küsüp kenara çekilmeyin.

    Blogunuzda da şimdilik kısa bir gezinti yaptım, daha sonra müsait bir zamanda daha ayrıntılı gezmeye gelirim. Blogunuz konusunda da yapabileceğim bir şey olursa da elimden geleni yaparım...

    Selametle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olsun Mayıs Yağmuru dün benimle ilgilendi. Abdullah bey size de hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Hayat işte bir şey olmaz demeye gelmiyor. Dernekle irtibata ilerleyen günlerde geçebilirim. Asıl hayranlık engellilerin bilincinde olmak hayata birlikte paylaşmak. Sizlerin bu konudaki desteği daha önemli diye düşünüyorum. O hayatı bir kaç kere yaptım. Bu sefer yapmamak için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum. Onun için blog da aynı hataları başka engelli dostlarım yapmaması için paylaşımlarda bulunuyorum. Umarım herkesime hitap edebilirim. Gezinti ve yorumunuz için teşekkür ederim. Her zaman beklerim. Bir sorunum olursa tabi ki sormak isterim. Tekrar Mayıs Yağmura bizi tanıştırdığı için teşekkür ederim. Bu arada adaşmışız :) Memnun oldum. Sağlıcakla kalın :)
      Saygılarımla.

      Sil
    2. Mutlu oldum vesile olmaya bende :)) Ne güzel birbirimize yardım ederiz artık sevgiler Çok Çok daha iyi olucak Abdullah bey :)) Ben inanıyorum sizde inanın

      Sil
    3. Mayıs hanım, yorumunuz, destekleriniz ve güzel inancınız için teşekkür ederim. Ben de güzel şeyler olabileceğini inanıyorum. Eğer benim de yapabileceğim bir şey olursa memnuniyetlik le yapmak isterim.
      Saygılarımla.

      Sil
  51. Ne güzel yapmışsınız da bir blog açmışsınız. Blogunuzu çok geç bulduğuma üzüldüm. Ama bulduğum içinde sevindim. Yolunuz bahtınız hep açık olsun inşallah.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz diyorum.Geç olsun da güç olmasın. Üzülmenize gerek yok umarım hep birlikte yeni postlar da görüşürüz. Her zaman beklerim. Engelsiz renkleri beğenmiş olmanıza sevindim. Amin. Cümlemiz ve sizin için de aynısını dilerim.
      Saygılarımla.

      Sil
  52. Başınıza gelenlere çok üzüldüm efendim. Tüm bunlara rağmen sizin yanınızdan hiçbir zaman ayrılmayan, tüm kalbiyle, gücüyle size destek veren insanlar iyi ki varlar. Merve Uysal hanımefendinin blog kurmanızı istemesi ne güzel bir isabet olmuş. İyi ki açmışsınız bu blogu. Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet bey, öncelikle blog sayfama hoş geldiniz. Hakkımda yazımı titizlikle ve ivedilikle okuyup yorum yaptığınız için teşekkür ederim.

      Merve hanımın, sayesinde kendimi tanımlama veya iletişim kurma şansını blog sayfam üzerinden daha erken yakaladığımı düşünüyorum.

      Çok tanınan bir blog sayfası veya kullanıcısı olmasam da bu mutluluk beni onura ediyor. Blog hakkında her geçen gün yeni şeyler öğreniyorum ve öğrendiğim bilgileri blog sayfamda paylaşmaya özen gösteriyorum.

      Yazılarımı beklentisiz ve çıkarsız yazmak ilk önceliklerim arasın da yer alıyor. Dediğiniz gibi blog yazmaya iyi ki başlamışım. Bunu da çevremdeki insanlara borçlu olduğumu söylemek istiyorum.

      Buradan sizin aracılığınız ile tekrar tek tek herkese teşekkür ederim. Blog sayfamda keyifli dakikalar geçirmenizi dilerim. Sağlıklı ve sevgi ile kalın...
      Saygılarımla.

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.