18 Temmuz 2017 Salı

Söz Ağacımızın Panorama Sayfasının İşlevini Nasıl Oluşturdum


Blog sayfamın sağ üst köşesin de profil resmimin hemen altında söz ağacımızın haftalık duyuru panosu var.
Blog haritam takipçilerim, seriye bağladığım bir konu ile tekrar sizlerle birlikteyim. Blog haritam kategorisinin konusu olan söz ağacımızın panorama sayfasının işlevini nasıl oluşturdum ? içeriğinin dördüncü etabını kısaca açıklamak istiyorum.

Söz Ağacımızın Panorama Sayfasının İşlevini Nasıl Oluşturdum ?

1. Söz ağacımda ilk önceliğim kendi içimdeki iç huzuru ve mutluluğu oluşturmak oldu. Etkinliğin ve paylaşmanın keyfini yazarken perçinlemek mutluluğuma mutluluk kattı.
  • Biraz geçmişe gittiğimde blog yazmayı sanki dün başlamışım gibi hissediyorum. Bu süreçte üç yıla yakın yüz elliye yaklaşık post yazısı yazmaya çalıştım. Fakat söz ağacımızın panorama sayfasının yazı serisi kadar heyecanlı, mutlu ve keyifli yazılar paylaştığımı hiç bu kadar hatırlamıyorum.
  • Hiç tereddüt etmeden yaşamımda ve blog sayfam da uygulayacağım bir aktivitenin " söz ağacımızın panorama sayfasının " antrparantez içerisinde değeri ve önemini kendi adıma kavramış bulunmaktayım.
  • Söz ağacımızın panorama sayfasının değerini ve önemini belki de eklemiş olduğum gadgetlerin kombinasyonu, verdiğim emek, hayal gücüm ve araştırmalarımın birleşmesiyle ne kadar doğru bir karar verdiğimi görebiliyorum.
  • Okurlarım tarafından pek ilgi görmemiş olsa da " benim açımdan küçücük, mini minnacık paha biçilemeyen bir değer, bir mutluluk oldu. " " Söz ağacımızın panorama sayfası ile öyle bir bağ kurdum ki, nasıl anlatılır, nasıl yazılır şuan da bilemiyorum. "
  • " Lakin bildiğim bir şey var oda beni çok mutlu etmiş olması ve bu seriye okuyacak olan okurlarımla paylaşmış olmam. " Sanırım gerisi de teferruattan başka bir şey değil ? " Değil mi okur sevenlerim ? "
    2. Blog sayfamın sağ üst köşesin de profil resmimin hemen altında söz ağacımızın haftalık duyuru panosu var.



    3. Burada tıpkı yaşayan bir hayat gibi, duran yaşadıkça düşündüren, sorgulayan, empati kurduran, bilgi veren, kendime ait kelimelerin başlangıç noktasından ip uçları ile her salı okurlarına seslenen ben denizin bilgi panoramasından bilgiler  almanız mümkün olacak.
    4. Söz ağacımızın haftalık duyuru panosunun içeriğinde söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder  başlığı bulunuyor. Bu yazıyı veya başlığı tıkladığınızda söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğine rahatlıkla katılabilirsiniz.
    • Söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder sayfasında istediğiniz gibi duyuru, yorum yapabilirsiniz. Yada yapılan yorum ve duyuruları okuyabilirsiniz.
    • Söz ağacımıza farklı bir şekilde katkı sağlamak isterseniz söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder post yazımın altında smile oylama duygu seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.
    • Bu eklenti sayesinde duygularınızı görsel olarak ifade edebilir, oyunuzu kullanabilir ve aynı zaman da sosyal ağ hesaplarımızdan paylaşabilirsiniz.
    • Smile oylama pano sistemi sayesin de hem söz ağacımızın panorama sayfasını hem de en son ve en aktif paylaşmış olduğum post yazılarımın genel bir değerlendirmesini yapabileceğimi düşünüyorum.

    Söz ağacımızın haftalık duyuru panosuna haftada bir gün salı günleri içerik eklemeyi hedefliyorum.
    5. Söz ağacımızın panorama sayfasında yapmış olduğunuz yorumların değerini ana sayfada söz ağacımızın yorumlayanı ve sözcüleri kimler eklentisi sayesinde puanlama sırasında yerinizi görebileceksiniz.
    • Böylece okurlarım ile etkileşimim, konular üzerindeki ziyaretlerinin toplam sayılarını, tıklamalarını, yorumlarını ve katkıları hakkında hep beraber bir fikir sahibi olabileceğimizi inanıyorum.
    6. Söz ağacımızın haftalık duyuru panosunu şimdilik haftada bir gün salı günleri içerik eklemeyi hedefliyorum.
    7. Söz ağacımızın içerik konularını şu şekilde oluşturdum.
    • Söz ağacımızın haftalık duyuru panosunda ip uçları ile açıklayacağım sürprizler, duyurular ve kendime ait sözlerimin tanıtımı yapmak ilk önceliğim arasında yer alıyor.
    • Yazılarımı ve yorumlarımı bol bol resimli ve videolu paylaşımlar eşliğinde yapmaya çalışacağım.
    • Blog dünyasına en az 6 ay katkı sağladığına inandığım bütün blog yazarı dostlarımızın ( blog sayfalarına, paylaşmış oldukları konularına ve okumuş olduğum kitaplarına ) tanıtmaya çalışacağım.
    • Bu post yazımdan sonra söz ağacımızın panorama sayfasını her salı güncel tutup, düzenli ve planlı bir şekilde çalışıp, daha fazla vakit harcayıp, ilgi duyan bütün okurlarımla bütünleşip, ortak buluşma alanlarımızı belirleyip söz ağacımızın panorama sayfasının işlevliğini katkı sağlamak için mücadele edeceğim.
    Sizlerde söz ağacımızın panorama sayfasının işlevliğini katkı sağlamak isterseniz. Kendinize cesurca söz vermeniz yeterli. 
    • Şahsıma ait sormak istediğiniz veya öğrenmek istediğiniz her hangi bir konu olur ise bir iş günü içerisinde açık ve net bir şekilde cevap vereceğimden hiç bir kimsenin kuşkusu olmasın.

    Yola Devam ♿: Blog haritam takipçilerim,
    bir önceki ve bir sonra ki post yazılarımı takip ettiğiniz sürece
    daha fazla bir bilgiye sahip olabileceğinizi inanıyorum.
    Tek işim blog yazmak ek işim iletişim kurmak...
    Saygılarımla..

    Söz ağacımızın panorama sayfası ile ilgili diğer konuları okumak ister misiniz ?
    Abdullah Tığ
    Abdullah Tığ

    Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
    2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
    3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
    4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
    5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
    Saygılarımla.