25 Temmuz 2017 Salı

Söz Ağacımızın Panorama Sayfasına Neden Katılayım

Böyle bir ortamı oluşabileceğini inanmanız ve güvenmeniz benim için önem teşkil ediyor.

Blog haritam takipçilerim, güzel bir günden sevgiler, saygılar dilerim. Bu güzel günde blog haritam kategorisinin konusu söz ağacımızın panorama sayfasına neden katılayım serisinin beşinci etabı ile birlikteyiz.

Söz ağacımızın panorama sayfasını neden katılayım veya bizlere ne katkısı olacak diye düşünen okurlarım için kısaca açıklamak istiyorum.
Söz Ağacımızın Panorama Sayfasına Neden Katılayım ?
  • Söz ağacımızın panorama sayfasına neden katılmalısınız eğer hayatınızda yarım bıraktığınızı inandığınız bir şeyler var ise, ( sözleriniz, duygularınız, eylemleriniz ve hayalleriniz ) kaldığınız yerden tekrar harekete geçirmek için katılabilirsiniz.
  • İlgili ve ilgisiz bütün okurlarım, evet bu satırları yanlış okumuyorsunuz öncelikle katılmak için her hangi bir sınır yok, şart yok, koşul yok, üyelik yok, onun yerine, saygı, sevgi, bilgelik, güven, birliktelik, bütünlük, paylaşmak var, sözlerimiz var, eylemlerimiz var, bölüşmek var, kıskançlıktan, fesatlıktan ve vefasızlıktan uzak bir  yaşam var.
  • Böyle bir ortamı oluşabileceğini inanmanız ve güvenmeniz benim için önem teşkil ettiğini belirtmeden geçemeyeceğim.
  • Engelsiz renkler kişisel web yolculuğu blog sayfasında söz ağacımızın panoramasında dilediğinizce bir daldan diğer dala sözlerinizi ve eylemlerinizi ahenkle uçurmanız ancak bu şekilde mümkün olabileceğini inanıyorum.
  • Kendi sözüne-özünüze güvenen, ilgi duyan, benimde kendime ve bu aleme bir sözüm var diyen, kendine ve sevdiklerine katkı sağlamak isteyen bütün okur ve yazar dostlarımız söz ağacımızın panorama sayfasına davetlisiniz.
  • Tabi ki tercih sizin, karar sizin, seçim sizin, önce kendinize sonra başkalarına katkı sağlamak veya sağlamamak sizin eliniz de ve inisiyatifiniz de bulunmaktadır.
  • Söz ağacımızın panorama sayfasına katılmak veya katkı sağlamamak istemeyen bütün okurlarıma saygı duyuyorum.
  • Söz ağacımızın panorama sayfasına katılmak ve katkı sağlamak isteyen okurlarım, sözünüz sözümüz olsun kendi söz ağacınızın panorama dalında sözünüzün konmasını şimdiden canı gönülden dilerim.
  • Sözünüzün sizin seçtiğiniz dalda asılı kalması için elimden gelen gayret ve çabayı göstereceğimden hiç bir kimsenin kuşkusu olmasın.
  • 7/24 söz ağacımızın panorama sayfasının yorum bölüme istediğiniz her şeyi özgür ve hür iradenizle yazabilir veya görsel olarak resim ve videolar paylaşabilirsiniz.
  • Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir bunu sakın unutmayın.
  • Benden söylemesi idrak edebilene ne ala...
Not : Kendinize vermiş olduğunuz sözleri veya ertelemiş olduğunuz herhangi bir durumu veya olayı eyleme dönüştürmek isterseniz söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder içeriğinin yorumlar bölümde paylaşabilirsiniz.

Yola Devam ♿: Blog haritam takipçilerim,
bir önceki ve bir sonra ki post yazılarımı takip ettiğiniz sürece
daha fazla bir bilgiye sahip olabileceğinizi inanıyorum.
Tek işim blog yazmak ek işim iletişim kurmak...
Saygılarımla..

Bir önceki söz ağacımızın panorama sayfası ile ilgili paylaştığım konuları aşağıya bırakıyorum.

1 ) Söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder ?
2 ) Söz ağacımızın panorama sayfasını neden yazma ihtiyacı hissettim ?
3 ) Söz ağacımızın panorama sayfasının ana fikri nedir ?
4 ) Söz ağacımızın panorama sayfasının işlevini nasıl oluşturdum ?

Bu içerik Engelsiz Renkler-Kişisel Web Yolculuğu tarafından hazırlanmıştır.
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

7 yorum:

  1. Henüz konuyu anlayamadım. Blogları okumayı ve içimden geldiğince yorum yapmayı seviyorum. "Söz ağacımızın panorama sayfası nerede?" Linki göremedim sanırım. Bu konuda çok yayın paylaşmışsınız fakat o belirttiğiniz sayfayı göremedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim. Evet söz ağacımızın panorama sayfası hakkında ayrıntılı bir çok konu yazdım ve her paylaşımım yazının altına diğer yazdığım konuların linklerini de paylaştım.

      Yazdığım her konu söz ağacımızın bizlere neler katabileceği konusunda idi. Yani önce kendimize sonra ailemize ve daha sonra da çevremize neler kattığımız ile ilgili konular. Burada her hafta salı günleri kendime ait sözlerimi, deneyim ve bilgilerimi eylemler olarak yazıp paylaşmayı hedefliyorum.

      Damla hanım, kendinize özgü paylaşım ve yorumlarda bulunduğunuzu biliyorum siz de isterseniz söz ağacımızın panorama sayfasında sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım. Yani paylaşmak istediğiniz her konuyu paylaşabilirsiniz.

      Paylaşımlarınızı yapabileceğiniz sayfa söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder içeriğinin yorumlar bölümüne yapabilirsiniz.


      Ayrıca blog sayfamın sağ üst köşede profil resmimim altında söz ağacımızın haftalık duyuru panosu var.

      İster benim, ister başka bir arkadaşımın paylaşımlarını haftalık duyuru panosundan takip edebilirsiniz. Duyurunun içindeki yazıların üzerine tıkladığınız zaman direk söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder post yazıma yönlendiriliyorsunuz.

      Sormak istediğiniz veya kafanıza takılan bir sorunuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Keyifle, açık ve net bir şekilde cevap vereceğimden hiç kuşkunuz olmasın.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Bu sayfayı oluştururken sarf ettiğiniz emeği görebiliyorum. Yapım gereği ve emeğe saygımdan dolayı benim söyleyeceklerim ancak laf da kalır. Sadece kendi görüşlerimi iletebilirim o da yazıya bakınca anladıklarım ya da anlayamadığım hususlarda olabilir. Ağacın görüntüsü, renkleri ve kullanılan teknik bu uğurda epey emek harcadığındığını gösteriyor. İzahat konusunu gelince, deryada damla'nın yorumuna katılıyorum. Söz ağacı ne işe yarar? İşlevini ben de tam anlamıyla anlamadım. Üst yazıda ki farklı paragraflarda konuyu açıklamışsınız ama biraz daha sadeleşme yapılsa daha iyi olurdu sanki. İlk paragrafta konuyu ayrıntılı olarak yazdığınızdan bahsetmişsiniz. Söz ağacı nedir, ne işe yarar? Bunu biraz daha sade şekilde açıklarsanız, okuyan anlatmak istediklerinizi daha net anlar gibi geliyor bana.

    Umarım isteklerinizi hayata geçirebilirsiniz. Huzurlu bir Pazar günü dileklerim, esen kalın. Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  3. Mukaddes kardeşim, öncelikle söz ağacımızın hakkında kendinize özgü görüşlerinizi bildirdiğiniz için müteşekkirim. Böyle bir etkinlikte okurumun ne düşündüğü benim için çok kıymetli hem Deryada Damlaya hanıma hem de size şükranlarımı sunuyorum.

    Aslında işlevsellik konusunda eksikliğim olduğunu biliyorum. Kod bilgi olmayınca düşündüklerinizi blog sayfanızda hayata geçirmekte sıkıntılar yaşıyorsunuz. Bende şuan onu yaşıyorum. Bu konuda gerçekten araştırmalar yapıyorum. Neredeyse bütün günümü bu iş için uğraş veriyorum.
    Söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder post yazımda küçük not ile eksikliklerim olduğunu ifade etmeye çalışmıştım.
    Şimdi daha iyi anladım ki, küçük bir eksiklik anlam karmaşasına dönüşebiliyor.

    Ne kadar konuları ayrı ayrı yazıp ifade etmeye çalışsam da istediğim şekilde ifade edemediğimi görüyorum. Şimdi tekrar tek tek bütün yazdığım post yazıları okuyup neleri eksik yapmışım, nasıl düzeltebilirim ve nasıl bir yol çizmem gerektiğini incelemeye çalışacağım.

    İşlevlik konusunda söz ağacımızın panorama sayfasına üç tane daha eklentiyi en kısa zamanda ekleyip güçlendirmeye çalışacağım. Bu konuda daha kapsamlı bir çalışma yaptıktan sonra hem Deryada Damla hanıma hem de Mukaddes kardeşim size açıklayıp tekrar ince görüşlerinizi almak isterim.
    Size de huzurlu ve musmutlu Pazar günü dilerim.
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Senin tam olarak yapmak istediğin, bloğunda ayrı bölüm açıp başka bloggerların fikir ve duygularını paylaşacakları bir platform oluşturmak mı? Bu kadar uğraştığını bilmiyordum.
    İşine karışmak gibi olmasın fakat Google Plus'ta, etkinlik sayfası oluşturma imkanı var ya da topluluk. Bu tür bir çalışma orada daha kolay yapılabilir geliyor. Hem kod bilgisine de ihtiyaç yok. Elimden geldiğince destek olmaya da çalışırım. Tabii ki yine de sen bilirsin. Her şekilde de destek olmaya çalışacağımı belirtmek isterim.

    YanıtlaSil
  5. Abdullah kardeşim, engelli faaliyetleri ile ilgili yoğun bir hafta geçiriyorum. O yüzden sitene ancak girdim. Umarım sağlık durumunda sıkıntı yoktur. Söz ağacı yapacağım diye fazla uğraşma. Gerektiği yerde bende yardımcı olurum. Ufak bir işi var zaten. O da birkaç kelimeyle geçiştirilir. Selam ve sevgilerimle, iyi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes kardeşim, engelli faaliyetleri ile ilgili yapabileceğim benimde bir şey olursa seve seve yapmak isterim. Çok şükür sağlık durumumda bir sıkıntı yok. Ancak ani gelişen olaylar ve durumlar silsilesi sağlıklı bir ortam bulup yazı yazmama engel oldu. Söz ağacımızın paylaşımlarını tek tek gözden geçirdim. Tam bitirmeye yaklaşıyorum. Bir şeyler çıkıyor. Bir de malum yaz ayındayız bir engelli için çok önemli ve kıymetli günler yaşamamıza neden oluyor. Son bir kaç işlemi kaldı sonra bir post yayını ile paylaşacağım ve gerçekten size minnettarım. Çok keyif alarak sanki yeniden paylaşıyormuş gibi geldi. Biraz geç kaldığım için kusura bakmayın umarım son haline sizde beğenirsiniz. Nazik düşünceleriniz ve nazik teklifiniz için inanın çok memnun oldum. Eğer bir yardıma ihtiyacım olduğunu hissedersem kesinlikle söyleyeceğim. Selam, sevgi ve saygılarımı sunarım. Hayırlı geceler dilerim.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.