29 Aralık 2016 Perşembe

Blog Tecrübeme Hitaben

Nedir Bu Güzel Olan Şeyler ?

M erhabalar, değerli okuyucularım umarım iyisinizdir. Ben de bu sıralar heyecanlı ve kıpır kıpırım. Sanki içime sığamıyorum. O keyifle bu post yazısını yazıyorum. Blog haritam kategorisinin bir önceki yazım Deeptone'ye Seçmeleri İle Tanıtmak.

Umarım sizlerde blog haritam kategorisinin konusu olan blog tecrübeme hitaben yazdığım yazıyı beğenirsiniz ?

Hemen sadede geleyim. Zamanım oldukça blog konusunda bilgiler edinmeye çalışıyorum. Öğrenmiş olduğum bilgilerle de blog sayfamda uygulamaya çalışıyorum. 

Yazılarımı yeni okuyanlar veya devamlı takip eden okuyucularım için blog haritam kategorisinde yer alan Blog Sayfamda Neden Konuları Kategoriye Ayırdım ? yayınımı okumalarını tavsiye ederim.

Öğrenme aşkım benim blog konusundaki araştırmalarıma hız kesmeden devam etmesine sebep oluyor. Bu yıl içerisinde zihnimde tasvir etmiş olduğum düşünceleri birer birer blog sayfamda eyleme dönüştürmeye çalışıyorum.

Böylece blog sayfamda güzel şeyleri ortaya çıkardığıma inanıyorum. Durum böyle olunca farklı isteklerimin hepsi sanki aynı zaman dilimi içerisinde haberleşmişler ve bir oluşum içerisine girmişler.

Nedir Bu Güzel Olan Şeyler ?

Daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. Kendimce mim etkinliklerine katılmama kararı almıştım. Mim etkinliği yerine zihnim de farklı bir düşünce oluşmuştu.

O Düşünce Neydi ?

Mim etkinliği yerine daha faydalı olabileceğini düşündüğüm. Öğretici ve bilgilendirici yazılar yazan blog yazarı dostlarımız hakkında blog sayfamda yazılar yazıp siz değerli okurlarıma tanıtmaya çalışacağım düşüncesi idi.

Tanıtımını yapacağım blog yazarlarının özellikleri sade, özgün, öğretici, bilgilendirici olmalarına dikkat ediyorum. Çünkü okurlarıma doğru referans verip, doğru kişiden doğru bilgiler almalarını istiyorum.

Aynı zamanda hem görüşleri hemde davranışlarıyla örnek olabilecek misyona sahip blog yazarlarının olmaları önceliklerim arasında yer alıyor.

Aslında bu yazımdan önce de bir kaç yazımda tanıtım postları paylaşmıştım.

Bu düşüncemi vaktim oldukça blog sayfamda devam ettirmeye çalışacağım. Umarım siz değerli okurlarıma zaman içerisinde güzel blogger dostlarıyla tanıştırabilme imkanım olur.

Tanıtmak İstediğim Blogger Kim
  • Blog tecrübemin sahibi Ümit Baykara. Yardım sever, samimi, içten, kibar, nezaketli bir blogger dostlarımızdan olduğunu inanıyorum.
  • Yazma tekniği ve üslubu gerçekten okumaya değer. Ayrıca blogger konusundaki anlatım dili abartıdan uzak olması ayrı bir değer kattığını düşünüyorum.
  • Blogger ve kotları hakkında bilgisi olmayanlar için bir okul olma yolunda ilerlediğini düşünüyorum. Karikatür çizmesini seviyor.
  • Onun yayında blog sayfasında blogger, seo, kod, tasarım ve adsense ile ilgili bilgilere de yer vereceğini yapmış olduğu paylaşımlarında bildiriyor.

Blog Tecrübeme Nasıl Tanıdım ?

Blog Tecrübeme Nasıl Tanıdım ?

Kendisi engelsiz renkler kişisel web yolcuğu blog sayfama üye olmuş. Ben de kendisini ve blog sayfasını tanımak için bloguna giriş yaptığım zaman tanımış oldum.

Paylaşımlarını ve konularını  beğendiğim blogger dostlarımızın blog sayfalarına giriş yaptığımda üye olurum.

İlgimi çeken konular olduğunda anladığım ve bilgim doğrusunda yorum yapmaya çalışırım.

Bir blog'a giriş yaptığım zaman daha iyi bir bilgi almak için bir kaç yazısını okurum. İçeriği ve özgün anlatımı karşısında bilgim doğrultusunda yorum yapma ihtiyacı hissederim.

Blog tecrübemin post yazılarını okudum ve blog sayfasına üye de oldum. Lakin yorum yapmak için bir türlü o şansı elde edemiyorum. Bir şey oluyor internetten çıkmak zorunda kalıyorum. Sanırım bu durum bir kaç gün böyle devam etti.


Taki Blog Tecrüben Bir Blog Oluşturmak Sadece 5 Dakika ! Başlığı Altından Bir Paylaşım Yapana Kadar

Benim de blogger hakkında fazla bir bilgim yok. Kendi kendime bu iş bu kadar kolay ise herkes rahatlıkla kendi şablonunu yapabilir diye düşünmeye başladım.

Zihnimde şu düşünceler bir kuş gibi uçup duruyordu. O zaman benim de şimdiye kadar okuduğum, araştırdığım, deneyimlediğim bütün post yazılarının hepsi bir bilgi kirliği olmuyor muydu ?

Yada ben yanlış yerlerde araştırmalar yapıp doğru bilgilere ulaşamadım mı ? diye kendi kendime düşündüm durdum.

26 Aralık 2016 saat 23.29 gösteriyor blog tecrübemin blog sayfasını tekrar giriş yaparken bu düşüncelerim zihnim de hakim olmaya başladı.

Bu sefer blog tecrübenin yazısını okuyup yorum yapabilmek için zamanım da müsait idi. O esnada blog tecrüben  bir tane daha paylaşım yapıp blog sayfasında yayınlamış.

Paylaşımı Şöyle İdi. Program İhtiyacı Olmadan Arka Plansız Logo Nasıl Yapılır ?

Vakit kaybetmeden hemen o paylaşımını da okudum. Öyle heyecanlandım ki, tamam dedim. Tam benim istediğim bir paylaşım. 

Ne zamandır blog sayfamın resimlerini ve logosunu kendim yapmak istiyordum. Lakin nasıl yapabileceğim konusunda bir fikrim yoktu.

Paylaşımda pixlr editor ve power point isimlerini okuyunca bir fikir sahibi olmuştum. Blog tecrüben de postunda her bilgisayarda bir power point vardır diyor. Lakin benim bilgisayarım power point yoktu 😄

Programı nasıl indireceğim hakkında da bir bilgim yok. Google arama motoruna power point yazdım.

Sonra bilgisayarımdan power point programı indirmeye çalıştım. Ben programı indireceğim derken sabah olmuş. 😃

Bilgisayarın saati bir baktım. 07.47 gösteriyor. Programı indirmesine indirdim. Lakin bende uykusuzluktan bitmişim.😃Yastığa kafamı bir koydum.

Yorgunluk hissiyle beraber boynum ve omuzlarımdaki ağrılar adeta tavan yapıyordu. Uyku ağrılarımdan hepsinden üsttün gelmiş. Öylece uyumuş kalmışım. 😃 Öğlenden sonra uyandım.

Tabi bu arada benim rutin işlerde sekteye uğradı. " Babam diyor oğlum gece kiminle konuşuyordun. " " Programla dedim. " 😃 " Bir türlü program inmedi onu bekledim dedim. " Artık nasıl kendime kaptırmışsam. 

Sabaha kadar kendi kendime söylenmiş durmuşum. 😃 Bilgisayarımı açıp power point tam yüklenmiş mi diye bir kontrol edeyim dedim.

İlk bakışta anlamadım. Sonra yüklenmiş olduğunu gördüm. İçim rahatladı. Sonra gmail kutuma bir bakayım dedim. Gmail kutuma açtığımda blog tecrübemin mesajı gördüm hemen okudum.

Blog Tecrübemin Gmaili

İlk başta gmailim de görünce hem meraklandım hem de şaşırdım. Sonra posta kutuma tıklayınca mesajı ve görselleri görünce mutlu oldum. Blog tecrübemin gmailini okudukça duygulandım, hislendim. Blog sayfam için yapmış olduğu görselleri hemen paylaşayım.
 Anlamlı Güzel Bir Logo Resmi Yapmış.

Anlamlı Güzel Bir Logo Resmi Yapmış.

Başlık İçin Semboller İle Bir Resim Kapağı Yapmış.Başlık İçin Semboller İle Bir Resim Kapağı Yapmış.

Engelsiz Renkler Blog Tecrübeme Şükranlarımı Sunar


Engelsiz Renkler Blog Tecrübeme Şükranlarımı Sunar

Benim için bir kapak resmi ve logo tasarlamış isterseniz kullanabilirsiniz diye mesaj yazmış. Yapmış olduğu logoyu beğendim. Düşünmüş, emek çekmiş yapmış dedim.

Onun için yapmış olduğu görselleri kullanmak istedim. Sevgili okuyucularım, blog dünyasında da böyle insanlarda varmış.

Bütün yorgunluğuma, uykusuzluğuma ilaç gibi geldi. Bende blog tecrübeye bir gmail yolladım. Hisselerimi o an taze taze, sıcağı sıcağına anlatmak istedim. Sonra logo üzerinde sadece bir değişiklik yapması için rica ettim. 

Daha sonra da tema konusunda bazı sorular sordum. Kendisinden Allah razı olsun. Benimle ilgilendi sorduğum sorulara cevap verdi. Vaktini ayırdı. Emek harcadı. Bilgi sahibi yaptım.

Blog sayfamda bir yenilik daha yapmamı sağladı. Yorum üzerinde nasıl eklenti yapılabileceğimi öğretti.

Blog Tecrübem Ümit Baykara'yı sizlerin aracılığı ile bir kes daha teşekkürlerimi sunuyorum. Sanırım başını daha çok ağrıtacağa benziyorum. Ben şimdilik memnun kaldım. Umarım sizlerde memnun kalırsınız.


Neden Özür Tekzip Hakkımı Kullanmak İstiyorum

Neden Özür Tekzip Hakkımı Kullanmak İstiyorum

Blog tecrübemin paylaşımlarından ve yorumlarından samimi ve içten olduğunu hissettiğim için sizlere tanıtmak istemiştim.

İletişimimiz ilerlediği süre içerisinde yanıldığımı fark ettim. Onun için yapmış olduğu kapak resmi ve logo görsellerini bu durumdan sonra şahsıma yakışmayacağı için blog sayfamda kullanmama ihtiyacı duyuyorum.

Değerli okuyucularım blog tecrübeme sizlere tanıttığım için mahcup durumdayım. Kendi adıma üzgünüm bütün okurlarımdan özür diliyorum.

Bu da benim tecrübem olsun hemen her şeye inanmamak gerektiğini blog dünyasında da öğrenmiş oldum.

Yazılan her konunun ve konuşulan her konunu gerçek olmadığı deneyimledim. Böyle bir durumu yaşamak istemezdim. Nasib artık her şey de vardır bir hayır bunda da vardır bir hayır diye ümit ediyorum.

Yine de blog tecrübemin kendisine on üç gün boyunca benim soru radyasyonuna maruz kaldığı için özür dilerim. Aslında latife edip yukarıda yazmıştım.

Sanırım başını daha çok ağrıtacağa benziyorum diye. Bir anda bu kadar başının ağrıyacağına veya başına bu kadar ağrıtacağıma hiç düşünemedim onun için tekrar kusura bakma Ümit Baykara.

Okumadan yorum yapmayın çünkü paylaşmadan katkı sağlayamazsınız. Yardımları için de tekrar tekrar teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim.

Saygılarımla.


Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

22 yorum:

  1. Güzel bir karar... Logo çok güzel ve yorum kısmına eklenen yazı ayrı güzel... Kendisin ziyaret edeceğim... kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıya ve logoya beğenmiş olmanıza sevindim. Güzel bilgilendirici paylaşımlar yapıyor gerçekten. Yorumunuz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Yazıyı okurken gülümseme oluştu yüzümde.Gerçekten güzel insanlar da var blogda,dünyada.Logoyu ayrı bir sevdim.Umarım bu işte daha iyi yerlere gelir,hayallerinize kavuşursunuz.Daha da güzel yazılarınızı okuruz.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir enerji ile gülümseyerek yazıyı okuduğunuza sevindim. İnsan sabredip yoluna devam ettiği sürece güzel insanlarla tanışması gerçekleşiyor diye düşünüyorum. Logoyu beğenmiş olduğunuza sevindim. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla:)

      Sil
  3. İnsanın yaptığı işe heyecan katarak, mutluluk duyarak yapması ne güzel. Okurken bu heyecan okuyucuya da geçiyor.
    Logo çok anlamlı olmuş. Tekerlekli sandalye üzerinde de mutlu olunabileceği bir grafikle ne güzel ifade edilmiş.Bu mutluluk daim olsun.
    Hepimiz için sağlıklı, mutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule hocam her yorumunuzda o derin duygularınızı, görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. İnsanın hedefi olunca umut oluyor. Umutta mutluluğu oluşturuyor sanırım. İnsanın nerede olduğunun da bir önemi kalmıyor. Loloya beğenmenizi sevindim. Güzel dilekleriniz için de ayrıca teşekkür ederim. Umarım yeni yıl herkes için güzel olur.
      Saygılarımla.

      Sil
  4. Abdullahcığım,ne güzel şeyler yapmışsınız.Blog tecrübem blogunu da çok severek ve düzenli olarak takip ediyorum.Logo da çok hoş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ablacığım, beğendiğini sevindim. Evet blog tecrübem takip edilmesi gereken bloggerlardan diye düşünüyorum. Tanımış olmanız ve takip etmenize sevindim. Hoş bir logo yapmış tekrar emeğine sağlık diyorum.
      Saygılarımla:)

      Sil
  5. Blog Gazetesi'nde de Blog Tecrübem tanıtılmıştı. Tevafuk işte. Ve tasarladığı logo gerçekten çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir tevafuk olmuş o zaman. Eline sağlık. Logoya beğendiğinize sevindim.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Yazdığın postu bazı yerlerde sırıtarak okudum. Eşyalarla, programlarla vs. Kavga eden tek kişi olmadığımı görmek de ayrı zevkliydi. Yeni logo tasarımına bayıldım. Güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimero keyif alarak okuduğunuza mutlu oldum. Programlarla aram iyi olmayınca böyle oluyor sanırım. Logo hakkındaki düşüncelerinize teşekkür ederim. İnşallah:)))

      Sil
  7. Abdullah yavrum, biraz uzaklaşıp dinlendiğim için yayınını yeni gördüm. Arkadaşımızı bu örnek davranışından dolayı kutlarız. İnan çok sevindim oğlum. Yeni yılını da kutlayayım bu vesile ile Abdullah :) Tüm ailenin, sevdiklerinin ve senin yeni yılınız dilerim sağlık, mutluluk ve huzur dolu günleriyle gelsin. Sevgiyle gözlerinden öperim oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Ece teyzem senin varlığın yeter. Ben yeni bir uğraşlar içerisinde olunca senin ve diğer blogger arkadaşlarımızı takip edemiyorum. Bir tarafta aklım hep yazılarını okumak, onlarla konuşmak istediğim arkadaşlarımızda. Zaman ve sıhhat bakımı biraz zaman aldığı için bazen benim yetişebilme imkanım olmuyor. Bir bakıyorum çok geride kalmışım. Elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum. Umarım yeni yılda daha farklı olur. Daha çok yazıları okuyup blog arkaşlarımıza takip edebilirim. Güzel bir jest yapmış. Çok mutlu oldum. Enerjim ve motivasyonun adeta tavan yaptı. Blog tecrübeme tekrar sizin aracılığınızla şükranlarımı yolluyorum. Kendi güzel, gönlü güzel Ece teyzem çok teşekkür ederim. Bu güzel dilekleriniz için. İnşallah olur. Ben Ece teyzem hem blog dostlarımızın hem de bütün cümlemüzin yeni yılını kutlarım. Allah yeni yılda sağlık, mutluluk, barış ve huzur dolu günlerin ulaşmasına nasip etsin. Elinizden öperim Ece teyzem:)
      Saygılarımla.

      Sil
  8. Çok güzel olmus logolar güle güle kullanin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten logolar güzel yapılmıştı. Emeğine sağlık. Maalesef güle güle kullanamadım. Artık kullanma ihtiyacı da duymuyorum. Yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  9. Abdullah yavrum :(( Güle güle kullanamadım derken :(( Ne oldu oğlum? Rahatsız mısın, lütfen yazar mısın? Mail atsan da olur bana. eceevren20@gmail.com Bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem merhaba, ilgin için teşekkür ederim. Her halde frekanslar uyuşmadı. Bende gerekenleri söyledim.

      Artık bir önemi olmadığını düşünüyorum. Sorun yok Ece teyzem. Etik olarak daha fazla bir şey konuşmak istemiyorum. Ece teyzem özel konuşmak istediğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.

      Anlayışınıza sığınarak mail yollamak istemedim. Buradan yazmak istedim.
      Saygılarımla.

      Sil
    2. Tabii oğlum. Anlıyorum seni... Sevgiler Abdullah, sağ ol yazdığın için :))

      Sil
    3. Ece teyzem cevabım fazla aydınlatıcı değildi. Anlamış olduğunuza sevindim. Etik olarak konuşmak istemedim:)

      Ece teyzem her zaman sizinle konuşmak beni mutlu ediyor. Tekrar ilginiz ve sevginiz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  10. Blog tecrübesi gerçekten sağlam kaynak ve en kısa sürede yazarı Ümit Baykara ile tanışmak isterim. Kendisine başarılar dilerim

    Bende Photoshop CS4 kullanıyorum biraz eskide kaldım galiba :) ama işimi görüyor şimdilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog tecrübeme ben de başarılar dilerim. Sanırım bizim frekanslar uyuşmadı. İnşallah sizin uyuşur. Program olarak bende ne kullanacağımı şaşırdım :)

      En azında sizin eski de olsa işinize görüyormuş :) Yorumlar için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.