24 Kasım 2016 Perşembe

Özel Bir Gün 24 Kasım Öğretmenler Günü


Üzerimde emeği olan bütün öğretmenlerime duyduğum, saygıyı, sevgiyi şükranlarımla sunmak istiyorum. Anne, babamız ne kadar kutsalsa benim için de değerli öğretmenlerimiz o kadar kutsaldır.

Küçüklüğümden beri hep öğretmen olmak istedim. İstemekle olmuyor. İsteklerimiz için çaba göstermek, çalışmak, üretmek gerekiyormuş. Okulu bitirip hayata atıldığım zaman, bizi bu günlere hazırlayan öğretmenlerimiz sorunlar karşısında çareler üretmemiz için hep ışık oldular.

Vatana, millete faydalı bireyler olmamız için tüm bildiklerini bize öğreten  öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım.


Dünyanın en değerli varlıkları olan siz Öğretmenler bu güzel günde hepinize sevgiyle, saygıyla canı gönülden kutluyorum.

Makalemi Almanya’da bir Lise Müdürünün, her eğitim öğretim yılı başında öğretmenlerine gönderdiği bir mektubu okumalarını istirham ediyor ve şu güzel sözleriyle bitirmek istiyorum.

Okuma yazma, matematik, çocuklarınızın daha fazla insan olmasına yardımcı olursa ancak o zaman önem taşır.”

Öğretmenlerimizin ışığından çocuklarımızın aydınlanması dileğimle.


Saygılarımla.




Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

6 yorum:

  1. Bu yazıyı biliyorum ve her okuduğumda beni çok etkiler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu özel günün anısına paylaşmak istedim. Gerçekten etkilenmemek elde değil. Yurdagül hanım, daha önce okumuş olmanıza sevindim. Aynı duyguların paylaşmışız yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ben bunu senden öğrendim şimdi ve insanlığın ne sınavlardan geçtiğini tekrar hatırlayıp, hem de üzüldüm. O öğretmenin eğittiği çocuklar şanslıymışlar. Güzel ve anlamlı bir kutlama olmuş Abdullah oğlum. Çok beğendim. Sevgilerimle yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem insanlığın sınavı hiç bitmiyor. Hem öğretmenler hem de öğrenciler şanslıymışlar. Beğenmiş olmanıza sevindim. Saygılarımla:)

      Sil
  3. Kesinlikle öğretmenin insandaki önemi çok fazla ve bence dikkat edilmesi gereken en önemli konu eğitim.

    Üzerimde emeği olan tüm hocalarıma teşekkürü borç bilirim. Yazının sonundaki mektup konuyu özetlemiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenlerimiz baş tacımız onları el üstünde tutmak bu ülkede herkesin görevi. Lakin öğretmenlerimizi hak ettiği konuma hala getiremedik. Bilinçli toplum ancak öğretmenlerle olur.

      Sizin sayenizde öğretmenlerimizi tekrar hatırlamış olduk. Bu ülkede emeği geçen bütün öğretmenlerimize şükranlarımızı yolluyoruz. Konuyu kısa bir şekilde özetlemek istemiştim. Beğenmiş olduğunuza sevindim :)
      Saygılarımla

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.