23 Kasım 2016 Çarşamba

Blogger Mim-2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler


Gönlü güzel kendi güzel Ece teyzem beni mimlemiş. Artık mim, Ece teyzem, Engelsiz Renkler üçü bir ara ahenk oluşturuyor benim adıma. Ece teyzem bir mim oldu mu beni de mimliyor. Sağ olsun buradan kendisine tekrar teşekkür ederim.

Ece teyzemin samimi olduğunu inandığım için bu mimi yapma ihtiyacı duyuyorum. Aslında mimi yapmak istemiyorum. Nedeni kendimi veya blogumu tanıtmak amacında değilim.

Amacım ve hedefim engelliler hakkında kendi çapım da bilgi vermek. Blog dünyasında Ece teyzemi tanıdım. Tanımış olmaktan da memnun oldum.

Ece teyzeme hitaben yazdığı bir yazım var onu tanımak isteyenler ve onun hakkındaki duygularımı bilmek isteyenler olursa buradan ulaşabilirler.

Onun haricinde mimleyen blog dostlarım olursa da aflarını sığınarak mimi yapmayı düşünmüyorum.

Umarım Ece teyzeme layık bir mim olur. Artık mim mim mim üçü bir arada yapmaya çalışayım. :)


1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?


Bence herkes mükemmeldir. En azından ben öyle düşünüyorum.

Şimdiye kadar tanıdığım kim varsa hepsi kendi işinde, kendi insani değerleri açısından mükemmel insanlardı.

İşin içine egolar, menfaatler, hırslar, güçler girince olayın boyutu değişiyor. O zaman anlıyorsun mükemmelliğini, değerini, ederini.
Huylu huyundan vazgeçeceğini sanmıyorum. Dağlar bile yer değiştirirmiş ama insan huyundan vazgeçemezmiş.

En sevmediğim huyum kafayı bir şeyi taktım mı o iş yapmak. En kısa zamanda ya olacak ya olacak başka alternatif yok. ( Eskiden bu konuda daha serttim. )

Birazcık tör bileye bildiğimi düşünüyorum. Titiz ve ince düşünen bir  yapım, huyum var.

Düzensizliği, dağınıklığı sevmiyorum.

Kendime bırak biraz dağınık kalsın her şey desem de boş.

Zihnim çalar saat gibi devamlı o konu hakkında çalışıyor.

2017 için bu huylarımı değiştirmeye çalışacağım. Bakalım ne kadarını başarabileceğim. :)


2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyeden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?


Önce sağlık isterdim, gücü, kuvveti akıl ile sabır ile olmasını isterdim. Kendim, ailem ve cümlemiz için samimiyet, hidayet isterdim.

3-Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Evli değilim dolayısıyla çocuklarımda yok. :) Nasip olur mu derseniz onu da Allah bilir derim.

Kendim için kendim için şimdiye kadar bir şey yapabilseydim. Her halde yapardım. Gerçek hayattan mesafelerce uzakta kalmazdım. :) Günümü gün eder. Başkaları için değil hem kendim için yaşardım.

Kendim için blog yazılarımdan bir kitap oluşturmayı düşünüyorum.

Diğer hedeflerim günü birlik olan şeyler. Malum kış ayındayız.

Yaz ayına gelinceye kadar ev ortamında olacağım.

Dolayısıyla dışarıya çıkıp dolaşmak bir yerde oturup bir şeyler yeyip içmek fazla mümkün değil. Bilgisayar başında bloga içerik yazmak. Kitap okumak. Müzik dinlemek.

Ev ortamında bilgisayarda sosyalleşmek. Nasip olursa yuva kurmak.  Hatta abimin yuvasını kurmak.

Yeni yıl gelirse ben de görürsem her şeyin hayırlısı olmasını dilerim.

Ben ne desem şimdi boş gerisi lafügüzaf.

4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Ben piyango bileti almıyorum. :) Hadi aldım büyük ikramiyede bana çıktı diyelim.

Ben dünyaya gezmem.:) Dünya zaten benim etrafımda devamlı taaf ediyor. Ben önce % deli hisseyle der ortağı bulma yolunda gezintiye çıkardım. Evet bende onu diyorum.

Dert ortağı olmak için de para şart mıdır ? bence değil.

Ben de onu diyorum para şart değil. Öyle birini bulan zaten dünyanın en zengin insanı olmuştur.

Piyango bileti almıştır. Büyük ikramiye ona çoktan çıkmıştır. Haberi var mıdır yok mudur büyük ikramiyeden onu bilmiyorum. O da onun sorunu artık.




5-Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.



Gerçek hayatta her an karşıma çıkan para blog dünyasını da egemenliği altına almış.


İlk duyduğumda baya bir şok yaşamıştım. Benim için blog yazabilmek bir hayaldi.

Ücretsiz, hesapsız, kitapsız sanıyordum. İlk önce bir temayı para karşılığında yapıldığını öğrendim.

Sonra temayı yapan kişi at nalı gibi kendi logosunu senin blogunda reklamını asıyor.

Bir kaç bir soru sordum diye adam beni blog billboard asma yeri sandı.

O da kesmiyor onun blogu hakkında bir de yazı yazmanı istiyor.

Gidip onu öveceksin, seveceksin üstüne bir de para vereceksin bunu adını da hayallerimi gerçekleştiriyorum diyeceksin.

Paranın atmadığı bir yer, bir köşe, bir duygu varsa bu dünyada benim yanıma da bir uğrasın derim.

Hayallerim bakın o zaman şaha kalkar ben bile inanamam. :)

Hayal kurmak benden geçmiş sanırım. Geçen sene bu zamanlar 2016 dair hayallerimiz adında bir mim etkinliği yapmıştım.

Şimdi bakıyorum da. Hayallerimin yerine inadım almış. İnadımın da ideallerim için bir dinamo görevi görüyor.

Hayalleri kapılmadan hayalsiz ve idealsiz kalmamamızı dilerim. Sağlık ve mutluluk içinde yaşamanızı temenni ederim. Hoşgörüyle kalın.

Saygılarımla.


Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

16 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim Abdullah her şey için. Sana lâyık bir teyze olmaya çalışacağım her zaman. Cevapların tam da umduğum gibi. Dilerim 2017 herkes içinde; senin, ailenin ve benim için de, vatanımız için, huzurumuz için de en güzellikleriye gelir inşallah. Sağlık, sağlık ve yine sağlık. Senin için mucizeler dilemek isterdim, olacaklarını bilseydim. Sevgiyle gözlerinden öpüyorum evladım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Ece teyzem varlığın yeter. Mimi beğenmiş olmanı sevindim. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ben de elinizden öperim.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. İnsanın kendini objektif olarak tanıması, değerlendirmesi güzel bir yaklaşım. Ama tanıtmak, çok yönlü anlatmak zor gerçekten.
    Gene de zoru başarmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllarca eksiklerimi, hatalarımı düşünüp değerlendirdikten sonra anca bu kadarını yapabiliyorum. Yalnız ortamlar herhalde benim ışığım oldu. Beğenmiş olmanıza sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  3. 5. maddeye dair yazdıklarını hepimiz sanırım ara ara yaşıyoruz.Rant her yerde velhasıl :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Yurdagül hanım değil mi. Yeni blog yazmaya başlayanlar daha ne olduğunu anlamadan bu rantın içine düşüyorlar. Beğenmiş olmanıza sevindim.

      Sil
  4. Güzel paylaşım olmuş elimizden ne geliyorsa birbirimize yardım ederiz böyle düşün yola devam Tüm isteklerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay hanım, desteğiniz ve beğeniniz için teşekkür ederim. Yolumuza devam ediyorum. Güzel dileklerinize şükranlarımı sunuyorum.

      Sil
    2. Mayıs Mayıs ben hahahahahhahah Çok güldüm. Fark etmez artık göbek adımı ilkay oldu :) ben teşekkür ederim cevap için....

      Sil
    3. Kusura bakmayın yanlış bir gaf yaptım sanırım. Bugünün üzerine güldürdüğüm sevindim.

      Sil
    4. Olsun sorun değil evet çok gerildim. Tüm işkencelere maruz kaldım Google saolsun ama panel kısmını yorum atabiliyormuşuz düzelmesi için belki olur diye umut ediyorum...

      Sil
    5. Anlayışınız için teşekkür ederim. Benim cep telefonunda da gözükmüyor blogger fazla kullanmıyordum. Cep telefonunu arada kullanıyordum. Bakalım bende bekliyorum.Umarım sizin ki bir an önce çözülür.:)

      Sil
  5. % 50 hisseyle aradığın dert ortağını en kısa zamanda bulman için bulana kadar her akşam dua edeceğim. Önceki papatyalı küçük logonu çok seviyordum ben ama bu logo da çok çarpıcı... Güle güle, iyi günlerde kullan inşaallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimero dilekleriniz ve dualarınız için Allah razı olsun. Logoyu beğendiğinize sevindim.

      Sil
  6. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz. Takibiniz için teşekkür ederim. Ben uzun zamandır blog keşif etkinliklerine katılmıyorum. Yazımda da belirtmiştim sanırım. Sizi tanımak için blogunuzu bakmak isterim. Size şimdiden başarılar dilerim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.