16 Kasım 2016 Çarşamba

16 Kasım Treni 1. Bölüm




Yüreğimin tam ortasından geçen bir tren. Rayları boy boy döşemiş. Her kilo metre karesinden uzaklaştıkça hayatla bağına koparan dar, ıssız yollar şehri. Işıkları alacak karanlık. Gök masmavi. Yıldızlar parlak. Davulun sesi ışıltısız renksiz, sönük. Herkesin keyfi balda yok. Ok yaydan çıkmış. Tren yolunu bulmuş. Yıllar su gibi akıp gitmiş. Geçmişte yaşanan anılarda kalmış. Bu yılda 16 Kasım gelmiş. Yıl 2016 aylardan kasım. Günlerden çarşamba.  Gündüzü perşembeye bağlayan çarşamba özgürlüğe kanat katıp uçtuğum her anım, her dakikam sönük kalmış. Bir paraşütüm vardı. Hayallerimle uçtuğum. Dağ eteklerine mesken tuttuğum. Yükseklerden uçmak yerine odamda oturdum. Karşımdaki dağlarda uçtum. Göz yaşlarımı içime döktüm. Göğün mavisiyle, toprağın yeşili ile teselli bulduğum. Buz renkli bir şehir. Her şey güzel olacak. Sen yoluna git bende yoluma.


Kalabalığın bol insanlığın yok olduğu bir şehir. İnsanların içinde insanlara hasret yaşadığım. Deliliğim ile baş başa kaldım. Buz renkli şehir de canım yandı. Kederlendim. Hüzünlendim. Ağladım. Ağlattım. Gönlümde huzura, mutluluğa dair ne varsa hepsine ipotek bağladım. Buz renkli şehirde üşüdüm. Kalıplar içinde kalıp oldum. Kalıplara beton döktüm. Binalar inşa ettim. Yalan oldu yıllar. Yalan oldu yaşadıklarım. Neredesin sen neden sessizim ben. 

Dört duvarımızın adı buz renkli şehir. Açtığım her kapı gönül kırıkları. Adım adım yoldayım. Nefes nefes kalıyorum. Her şeyim dediklerim gittiklerinde avuç içi kadar yalnızlık. Gidelim kaptan. Anlayabilen insanların yanına götür beni... Yazılanlar kader değil. Şans hiç değil. Bir nasip bir hisse anlayabilene bağırdım, haykırdım, ağladım. Bugünün yarınları var. Koklanmamış çiçek gibi yarınlara olan umudum. Neler geçmedeki şu üç günlük güneşli dünyada. Güneş bir gün bizi de ısıtacak buz renkli şehirde. Vazgeçmek yok yola devam. Neler geçmedeki yaşanmışlıklar, yaşananlar, yaşayacaklarım... Hepsine selam olsun. Teselli olsun. Bal tadında ilaç olsun. Gönüllere giden bir yol olsun. 16 Kasım mutlu, kutlu olsun.
  
Not : İlk defa bir değişiklik yaptım. 16 Kasım trenine pastalı kutlama paylaşımı yapayım dedim. Bugün muhteşem bir gün olacak. 16 Kasım treninde. Engelsiz renklerle.

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

20 yorum:

  1. 16 Kasım trenindeki kutlama daha nice sağlıklı, mutlu, güzel günlerin başlangıcı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Güzel dileklerini ve yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Canımsın. 16 Kasım treninde bana da yer ayır. Aynı isyanları yaşayıp, senden alayım fazlaları. Ama yeniden dolar oraları. Uçmak özgürce, uçmak hayatın bazılarına cimriliğinde. Haksızlık var dünyada. Dayanamıyorum bazen ta içimde seni hissettiğimde. Çok acımasızsın hayat. Biraz umut versene...Yaz yavrum, şu maviliklere savur yazdıklarını, gözyaşlarından ver bana. Saçma depresyon üzüntüleriminkine katayım, sen ağlama ben yerine ağlayayım. Ama eğer rahatlatıyorsa ağla, özgürce ağla. Çok etkilendim yazından. Seni gözlerinden öpüyorum yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem siz yüreğimdesiniz. Samimi ve içtenlikle paylaştığınız duygularıniz için teşekkür ederim. Size ancak mutluluklar ve yanında bir dilim pasta ikram etmek istiyorum.Nice güzel günler de beraber olmak dileğinde.Ellerinizden öperim.Saygılarımla.

      Sil
  3. Dilerim seni kucaklamak nasip olur bir gün. Pasta için teşekkürler. Huzur her daim içini doldursun canım. Sevgilerimle Abdullah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem dünya küçük neden olmasın umarım kucaklaşırız. Afiyet olsun. Amin. Ece teyzem saygılarımı sunarım. Seninde her şey gönlüne göre olsun:)

      Sil
  4. Blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım sizi bende beklerim :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelin hanım, hoş gelmişsiniz sefa getirmişsiniz. Bir mukabil ziyaret geleceğim. Her zaman beklerim.
      Saygılarımla.

      Sil
  5. acil izlemeye aldim blogu boyle guzel kelimeler duygular kacirmaya gelmez cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defne hanım hoş geldiniz. Takip etmenizden onur duyarım. Bir nebzede olsa bir farkındalık oluşturabiliyorsam ne mutlu bana. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sizi ağırlamaktan keyif duyarım. Her zaman beklerim.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Harikasınız, yüreğinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlar görmek en güzeli teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  7. Ben sizi izliyorum sanıyordum.Meğer etmiyormuşum yeni fark ettim.Kusura bakmayın.Kolaylıklar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil. Geç olsun da güç olmasın:) Tekrar hoş geldiniz her daim sizi misafir etmekten keyif duyarım. Saygılarımla.

      Sil
  8. Çok güzel yazmışsın 10 numara Yıldızlardan 5 5 5 olsun :) tüm yazınız öyle güzel ki kelimem bitti :) diyecek söz kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim. Sizin güzel yüreğinizdeki yıldızlara ulaşmak benim kelimelerin yanında sönük kalır. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.