29 Ekim 2016 Cumartesi

Yaşasın 29 Ekim Bayramı


  29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. Yarın kelimesi en güzel Mustafa Kemal Atatürk kullanmıştır. Yarın CUMHURİYETİ İLAN EDECEĞİZ Demiştir. Cumhuriyeti ilan edip bizlere armağan etmiştir. Bizlerde yarınlarımızı sırtımızdan dünyanın yükünü indirip, özgürlüğümüzü ilan edelim. Sonsuza dek yaşatalım. Ne Mutlu Türküm Diyene.

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

6 yorum:

  1. Cumhur,yet bayramımız kutlu olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber kutlu, mutlu, huzurlu olsun.
      Saygılarımla.

      Sil
  2. Canım ülkem doğum günün kutlu olsun 🇹🇷🇹🇷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sizi blogumda gördüğüme sevindim. Nice doğum günlerini huzurlu kutlayalım hep beraber.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Nice en güzel yarınlara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep beraber.
      Saygılarımla.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.