28 Ekim 2016 Cuma

Mim Etkinliği-Ütopya'dan Mimliyoruz...

 Yeni bir blog topluluğa katılmıştım. Arkasında mim diye bir olay duymuş okumuştum. Mim etkinliğine de sevmiştim. Lakin mim etkinliğinin fazla bir ileri taşıyamadık diye düşünüyorum. Belli bir sınır ve çerçeve içerinde kaldığını söylemek istiyorum kendi adıma. Bilmiyorum belkide blogumundan ve mim etkinliğinde uzak kalmış olduğumdan böyle bir izlenime kapıldım. Neyse kısa keseyim bu konu hakkındaki düşüncelerimi. Ece Evren Teyzem beni mimlemiş onun hatırı için hemen mimi yapmak istedim. Gönlü güzel kendi güzel Ece teyzem umarım la ikiyle mimi yapmışımdır. Saygılarımla...


1. Mucizelere inanır mısınız? Neden?

  Mucizelere inanırım. Normal bir hayat yaşarken birden engelli oldum. Hayatımda buna benzer birkaç olan üstü şeyler yaşadım. Mucizelerin oluşması yeni bir fay hattının oluşmasına sebep oluyor. Hayatımızın geri kalanı bu fay hattı üzerinde geçiyor, şekilleniyor, genleşiyor yada feraha, güzelliklere yelken açığını kanaatindeyim.


2. Şu an bir mucize olsa, ne olsun istersiniz?

  Hiç kimseye muhtaç olmamak; yeme, içme, giyim, kuşam gibi zaruri ihtiyaçlarının temininde kimseye muhtaç olmadan, zorluk çekmeden yaşamayı sürdürebilmek. 

  Toprağımızın her parçasında saadetli, mutlu olabilmeyi isterdim. İnsanlarda vicdan, merhamet, saygı, sevgi dolu olmasını daha ne olsun. Kırmadan, kırılmadan hiçlik dünyasında her şey boş verip huzurlu yaşamak. 

3. Bu kişi / olay / yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?

  Bir olay olarak bir trafik kazası yapmam. Onun akıbetinde engelli olarak hayatımın geri kalanını hala sürdürüyor olmam. Engelli hayatı tanımak hayatımda bir yer edindi. Bu olan üstü durumdan sonra hayatıma yeni giren her kişi benim için farklı bir anlam kazandı. Farklı bir bakış açısı sundu.


  Not: Mim'i cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve aynı başlıkla yazmaları rica olunur. Bu notu da cevabınızın sonuna eklerseniz seviniriz :)

                                               

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

10 yorum:

  1. Çok güzel cevaplar olmuş yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza ve yorumda bulunmuş olduğunuza sevindim.:)

      Sil
    2. Herkes sık sık kaza yapar. Önemli olan, sonuçlara cesaretle göğüs gerebilmekte. Mızıklanarak, sızlanıp isyan ederek çevremizdekilere illallah dedirtmemek. Senin gibi hayatı, insanları sevip, küçük şeylerle mutlu olanlar, işte gerçekgüçlü insanlar sizlersiniz...

      Sil
    3. Calimero bu güzel sözleriniz beni onurlandırdı. İyi ki, sizde varsınız sizin yorumlarınız sayesinde daha güzel şeyler yapasım geliyor.
      Saygı ve sevgilerimle...

      Sil
    4. Calimero bu güzel sözleriniz beni onurlandırdı. İyi ki, sizde varsınız sizin yorumlarınız sayesinde daha güzel şeyler yapasım geliyor.
      Saygı ve sevgilerimle...

      Sil
  2. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve beğeniniz için teşekkür ederim. Umarım nice güzel paylaşımlarda beraber bulunuruz. :)

      Sil
  3. Yavrum. E-mail ile takip et yerini her seferinde unuttuğum için olmalı, ancak bloğuma bıraktığın yorumdan öğrendim. Ne olur beni mazur gör. İstanbul^da değilim 15 gündür.Vın Wi-fi kullanıyorum, Milas'tayım, daha doğrusu bir köyüne yakın bir sitede. Bazı tatsız olaylar yaşadım, dinleniyorum.
    Mime gelince, bloğa ilk başladığımda bu da nedir? diye çok şaşırmıştım. Sonra cazip gelmeye başladı. Zira iletişim de oluyor. Bir hareket getiriyor bloglara.
    Ah oğlum. Bir kaza ve birden değişen bir hayat. Hiç kolay değil. Hem de hiç. Keşke tekrar mucizeler olsa, senin dileğin başta olmak üzere tüm beter olaylar mucizelerle düzelse, herkes mutlu olsa.
    Dilerim her şey olabileceğinin en iyisi olur senin için. Sevgimle oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem e-mail takip için üzülme geç olsun da güç olmasın. Yaşamış olduğun zorlar ne ise en kısa zamanda atlatmanızı dilerim. Yapabileceğim bir şey olsa yapmayı isterdim. Mim olayı da bana ilk başlarda cazip gelmişti. Bu aralar fazla bir ilgimi çekmedi sanırım. Yinede Ece teyzem senin mimlediğini sevindim hemen yapmak istedim. Bir kaza ile her şey değişti olsun buna da vardır hayır Ece teyzem. İnşallah herkes için mucizeler olur herkes mutlu olsun. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Ece teyzem saygılarımla. :)

      Sil
    2. Ece teyzem e-mail takip için üzülme geç olsun da güç olmasın. Yaşamış olduğun zorlar ne ise en kısa zamanda atlatmanızı dilerim. Yapabileceğim bir şey olsa yapmayı isterdim. Mim olayı da bana ilk başlarda cazip gelmişti. Bu aralar fazla bir ilgimi çekmedi sanırım. Yinede Ece teyzem senin mimlediğini sevindim hemen yapmak istedim. Bir kaza ile her şey değişti olsun buna da vardır hayır Ece teyzem. İnşallah herkes için mucizeler olur herkes mutlu olsun. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Ece teyzem saygılarımla. :)

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.