15 Ekim 2016 Cumartesi

Mevsim Misin Gönül Yarası Mı Belli Değil


 Eylül ayı bu sefer yine teğet geçmedi. Tam on ikiden vurdu. Mevsim misin, gönül yarası mısın, belli değil. Daha dünün ruhunu yaşatmayı düşünüyordum. Gecenin ıssızlığında dualar eşliğinde gün cumaydı.

 Sabahın serin saatlerinde gelen bir telefon çaldıkça sesi ürpertiyordu. Gün olmadan bugünü yaşamaya hazır değildi. Hayal desem değil, rüya desem değil. Uyanmaya ramak kala vakitsiz çalan telefona merhaba. Haber hoş değil. Umut ışığı söndürüyor. Daha dün hesap yapmıştım. Geçmişten bugünüme nereden nereye geldik. Vardır diyordum. Her kışın bir baharı geldi geldi o bahar. 

  Unutmuşum herhalde mevsimlerden eylül ayı olduğunu. Yeni bir başlangıç zamanı gelmiş dur, öğren diyecek zaman yok. Kendi yolumuzu kendimiz açma zamanımız gelmiş. Beklemek zaman kaybı. Yaşamak su misali akıp giderken. Kaç kere çamura düşeceğim kaç kere deniz suyunda temizleneceğim.


 Bitti denilen yerden yeniden başlayacağım, mücadeleye kaldığım yerden devam etmek başlıca tarzım, vazgeçilmez vasfım düşüncemin manasında yer bulacak. Bilmiyorum hayat güneş bile yüzümü ısıtmadan okşuyorken ben hala bu gece yine ayakta dimdik yürekle göğüsleyeceğim her şeyi.

 Yine kırlangıç topluluğuna gün doğdu. Hepsi bir arada uçuyorlar bizde uzak diyarda. Olsun be hayat uçsunlar. Elbet herkes kendi dalını konacak. Bize kalan, bir vefa, bir selam, bir de habersiz yapılan dua'dır. Hayırlı Cumalar.

   
                                                    
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

10 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.İnsanın bazen durup beklemek yerine yolunu kendi açması gerekir yazdığınız gibi :) Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup yorumda bulunduğunuz için ben teşekkür ederim. Benim için her yorum bir rehber olarak hayatımda yer bulacağını söylemek istiyorum. Kendi yolumuzu açma zamanı gelmiş. Artık hayırlısını diliyorum.
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Yazıya dökülen Yüreğe sağlık Dualarda Buluşmak iyidir.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce ve hassas konularda benimle beraber olduğunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  3. Abdullah oğlum. Sakın beni vefasız sanma. Geçici bir işe girmiştim ve kovulmuşum. Maneviyatımı kısaca böyle anlatabilirim ancak. Yazını çok beğendim. Güçlü gördüm seni. Devam diyorum. Dün cuma idi, hayırlarını insanlığın üzerine bırakıp gitti. Yeter ki gönül gözümüz açık olsun. İşte böyle Abdullah :( Kendini sev ve iyi bak. Gözlerinden sevgiyle öpüyorum oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece teyzem merak etmiştim ne oldu bir şey mi var diye. İş için üzüldüm. Yazımı beğenmiş olmanıza sevindim. Kendi bahçesini kendin yaratmaya çalışıp kendi ruhunu kendin süslediğinde her şeye dayanıyorsun. Kuvvetlenip güçlüklere karşı güçlü duruyorsun. İnşallah yorumunuz için teşekkür ederim Ece teyzem.

      Sil
  4. Kendimiz yolumuzu açmaliyiz çok haklisiniz. Ben sonbahari seviyorum birçok kisinin aksine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim. Sonbaharla fazla aram iyi olmadı.

      Sil
  5. Biz insanlara yaşadığımız sürece mücadele etmek yaraşır. Bu dünyada yaşadıklarımızı hep bir sınama olarak görürüm. Yazdıklarına bakınca aynı doğrultuda düşündüğümüzü görüyorum. Sonbahar sararan doğadan ötürü zannederim her zaman hüzünlü gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat devam ediyor ve sizinle aynı düşünceyi paylaşmak beni sevindirdi. Hüzünsüz sonbaharlar dilerim hep beraber.

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.