21 Mart 2016 Pazartesi

Neden Üç Gündür Ekran Klavyesiyle Yazıyorum

   Sevgili Bog okuyucuları merhaba,

   07 Mart 2016 Pazartesi günü bahardan kalma bir güneşli bir günde ameliyat oldum.  Bu süre zarfı içerisinde bilgisayarımı kullanamadım. Dolayısıyla blog sayfama giriş yapamadım. Mim etkinliği görevim de takipte olamadım. Blog yazılarını okuyamadım.

   Her gün bloguma giriş yapamadığım gibi günlerde hızla akıyordu. Üç gündür ekran klavyesiyle yazılarımı yazmaya çalışıyorum. Çünkü her cumartesi günü ''Haftanın Blogunu'' seçip tanıtım yazısını yazmam gerekiyordu. Ekran klavyesi ile yazmak zamanımı almış olsa da hiç şikayetçi değilim. Çok şükür. 

   İnsanın sorumluluk alması hayatını kendi başına idare etmesi için önemli olduğunu düşünüyorum. Yani benim ayakta ve yatakta duracak halim yokken hayatta duracak nedenlerim olması benim bu yolda yürümeme sebep oluyor.


  Üç gündür blogumu güncel tutmak için paylaşımlar yapıyorum. Erkan klavyesi ile yazı yazmaktan keyif alıyorum. Lakin ekran klavyesiyle yazdığım sürece yorumda bulunmam biraz sıkıntı oluyor.

 Yani takipte olduğum blog arkadaşlarımın bloglarını takip edemedim. Yorumlarda bulunamadım. Bütün blogger arkadaşlarımdan özür diliyorum.

  Dünya'nın ve Türkiye'nin her köşesinden bilgisayarlarının veya cep telefonlarının başlarından benim blog yazılarımı okuyan  bütün Engelsiz Renkler Okuyucularından özür diliyorum.
Belki beş gündür blogumdan uzak kalmam okuyucularım açısından fark edilmemiş olabilir. Lakin önümüzdeki günlerde, haftalarda hissedilebileceğini düşündüğüm için bu yazıma yazma gereği duydum.

  Mümkün oldukça blog yazılarıma devam etmeyi düşünüyorum. Artık ne kadar blog sayfama güncel tutabilirim bilmiyorum. Takip de olduğum blogger arkadaşlarımın yazısını okumaya çalışacağım. 
Lakin yazı yazabilme konusunda güçlükler yaşıyorum. Blog arkadaşlarımın blogların da bulunan yorumlar bölümün de yazmış oldukları o konu hakkında düşüncelerimi kısa bir süreliğine paylaşamayacağımı belirtmek isterim.

  Umarım blog arkadaşlarım anlayışla karşılarlar. Bu konuda ve blogumdan ayrı kaldığım için üzgünüm. Değerli Engelsiz Renkler okuyucularım tekrar sizlerden özür diliyorum. Artık blog yazıma burada noktalamak istiyorum en kısa zamanda görüşmek dileğimle.


  Sağlıklı kalın, Hoşça kalın.




Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, hızla iyileşmeye bakın. Biz buralardayız, siz iyileşene kadar bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zaman içerisinde iyileşirim. İlginiz için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. merhabaaa. aramıza hoşgeldiiiiin. ben de az önce seni tanıttım azıcık. tekrar görüşmek üzereee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoşgeldiniz , teşekkür ederim her zaman beklerim.

      Sil
  4. Herşeyin başı sağlık tabii ki. Öncelikle sizin sağlığınız herşeyden daha önemli döndüğünüzde görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, her zaman beklerim sevgilerimle.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.