21 Mart 2016 Pazartesi

Mim Ve Mimlenmek Güzel Bir Lezzet

  


   Sorularla Blog Düşünceleri {min} Sevgili blog okurlarım merhaba,

    Yaklaşık bir yıldır blog yazmaya çalışıyorum. Belli aralıklarla bloguma yazı paylaşımları  yapıyordum. Günden güne blog yazma isteği bende blog damak dadı verdi. Bu lezzet benim blogger öğrenme isteğimi ortaya çıkardı. Aynı zamanda blog hakkında da araştırmalar yapmaya başladım. Daha önceki yazılarımı okuyanlar bu süreci hatırlayacaklardır.

   Blog yazan kişilerin bir topluluklarda  bir etkinliklerde yer aldığını araştırmalarım sonucu öğrendim. Hemen blog topluluklarını katıldım. Hemen hemen her blog sahibi mimden bahsediyordu. Mim hakkında blog yazıları yazılmış. Mimlenmiş bloglar arasında yorumlar kısmında bu kelime devamlı yer alıyor. Mim nedir diye dikkatimi çekti. Mim ve mimlenmek güzel bir şey mi yoksa güzel olmayan bir şey mi diye kendi kendime düşünürken.

    Mim hakkında bir kaç tane blog yazısı okudum. Semih Keçecioğlu bir yazısında mim hakkında bir yazı yaşmış o yazısını okuduktan sonra yorum kısmına soru sormuştum. Kendisi hemen soruma cevap vermişti. Semih Keçecioğlu blog yazılarını takibe almıştım. Her blog yazısını tek tek okuyup altına o konu hakkındaki düşüncelerimi yorumlar kısmında belirtiyordum.Sağ olsun her yorumuma cevap yazdı.

   Saygılı, samimi, içten, yardım etmeyi seven pırıl pırıl zeki bir genç kardeşimiz. Blogu kendisi gibi içten ve  sadedir. Blogu siz de girdiğiniz zaman zaten güzelliğini fark edersiniz. Yazılarında ve yorumlarında akıcı güzel bir üslup kullanıyor. Blogun da görselliğe de önem veren kişisel bir blog yazarı.  Blogunu ziyaret etmek isteyenler aşağıdaki vermiş olduğum linkden ulaşabilirsiniz.

     semihkececioglu.blogspot.com.tr

   Blogunu ziyaret ettiğim sırada bir baktım blog yazısını başlığında  ''Haftanın Blogu'' yazıyordu.

   Haftanın Blogu : Engelsiz Renkler olarak seçtim yazısını okuyordum. Çok sevindim beni seçmesinden ziyade blogumla ve benimle ilgili düşünceleri beni mutlu etti.  ''Haftanın  Blog'' etkinliğine Semih Keçecioğlu beni bu etkinliğe mimlemiş sağ olsun.

   Hiç beklemediğim bir şeydi mim almak böyle bir etkinlikte yer almak. İlk kez bir mim alıyorum heyecanlı  ve eğlenceli bir yazı yazdığımı düşünüyorum. Semih Keçicioğlu ve ilk almış olduğum mim benim için ayrı bir yeri olacağını söyleyebilirim.

   Semih Keçicioğlu mimlemiş böyle etkinlikte yer almamı istemiş. Mimi mümkün olduğunca hemen yazmaya çalışacağım. Ben Semih Keçicioğluna destek olayım derken kendisi bana daha çok destek ve yardımcı oldu.

   Cafe Tigris de beni mimlemiş ilk mimim mutluluğunu yaşıyorken. 20.02 2016 Cumartesi günü yani bugün itibari ile ikinci mimimi almış bulunmaktayım. Gerçekten tarifsiz bir lezzet lezzet üstüne tel tel kadayıf oldu. Güzel şeyler hiç beklemediğimiz zaman gerçekleşiyor bazen. Son sandığımız şeyler bir an da başka ufuklara yol açıyor. Düne kadar hiç bir blog arkadaşım yoktu. Bu gün yeni kişiler ve yeni blog yazarları ile tanışıyorum. Mim benim adına farklılıkları yelken açtığım bir dönem oluyor. Yani mim ve mimlenmek güzel bir şey tarifsiz bir lezzet olduğunu söyleyebilirim.

   Mimlenmiş olarak mim dünyasına girmiş bulunmaktayım. Hemen bu kimi değerli mim sahibelerine ''Haftanın Blogu'' olarak yazılarını yazacağım. Umarım bir çok etkinliklerin başlangıç noktası olur.

   Blog yazılarımı okuyan herkesin yorumlar kısmını boş geçmemelerini istiyorum. Böylelikle bende blogunuz ziyaret etme sansı bulabilirim diye ümit ediyorum. Engelli dostlarımın da yorumlarını bekliyorum o değerli engin düşüncelerini almak istiyorum.
Hoş çakalın Mimleyerek kalın.:)





Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.