21 Mart 2016 Pazartesi

Haftanın Blogu Jiyan Heja Ye


    Engelsiz Renkler okuyucularım, bu cumartesi günü sağlıklı günler dileyerek blog yazımı başlamak  istiyorum. Umarım herkes iyidir.:)

   Haftanın Blog etkinliğine hoş geldiniz. Yorucu geçen iki haftanın ardından mim etkinliği görevimi yapmaya çalışacağım.

   Bu Cumartesi günü Haftanın Blogu etkinliğine hangi blogger arkadaşımı seçtim. Hep beraber bakalım. Evet, Haftanın Blogunu açıklıyorum. Jiyan Heja Ye (Hayat Yasamaya Değer) Kişisel blog yazılarıyla paylaşımlarda bulunuyor.

   Başaka ne gibi paylaşımlar yapıyor derseniz.Bende Haftanın blogu etkinliğinden dolayı yeni tanıdım. Daha fazla blogunu takip edip yorumlarda bulunmak isterdim. Lakin sağlık sorunlarım dolayısıyla takip edemedim.

   Sizlere neden bu blog arkadaşımı seçtiğimi yazayım. Bir engelli annesi olması ilk önceliğim idi. Blogunu takip edip yazılarını okuduğum dönem de ilk dikkatimi çekenler özgün içerikli, samimi, içten akıcı bir şekilde bilgilendirici üslubu oldu. Blogunun tanıtım yazısında şu ifadelere yer vermiş.

    Birazcık benden, birazcık hayattan,çok çok çok cana oğluştan :) Dünyalar tatlısı cp (cerebral palsyli) oğlumun terapileri, hayatı, yaşamı... Sizde tanık olun istedik. Sizde farklı hayatlara şahit olun dedik :) hoş geldiniz.

   Ben de sizlerden cp (cerebral palsyli) oğlu için neler yaptığını anlatan bu anneye kulak vermenize rica ediyor. Sizlerin huzurunda tekrar  teşekkür etmek istiyorum. Hem kendisi için hemde oğlu için aktif olmayı seçen bir anne. Engelli annelerine örnek olabilecek niteliklere sahip bir anne olarak görüyorum.

   Bütün engelli annelerin ve  cp (cerebral palsy) çocoğu olan anneler için güzel bir adres olduğunu söyleyebilirim. Cp (cerebral palsy) çocukları tanımak onlara destek olmak isteyenler Jiyan Heja Ye (Hayat Yasamaya Değer)  blogunu mutlaka ziyaret etsinler.

   En son blog yazısını okuduğumda güzel bir etkinliğine hazırlandığını okudum. Bütün hayatı boyunca ve blog yazarlığı yolunda başarılar diliyorum. Kendisinden bilgi almak isteyenler olursa mutlaka size yardımcı olabileceğine inanıyorum.

   Bugünkü ekran klavyesiyle çıktığım yolculuğun sonuna gelmiş bulunmaktayım. Böylelikle ''Blog Keşif Etkinliği Engelliden Engelliye Başladı'' görevimin tamamlamış oldum. Nice başka mimleme etkinliğinde görüşmek üzere. Konu hakkında yorum bölümünde düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.

Sağlıklı Kalın, Sevgiyle Kalın.

Blog sayfasını aşağıdaki linkinden ulaşabilirsiniz.
                                           



SERÇEV İstanbul

Büyük olan ailemizi dahada büyütmek için SERÇEV İstanbul temsilciliğini kuruyoruz :))

Ankara'da yapılanları bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Çankaya RAM'ın yerinin değiştirilmesinde bile büyük etkileri oldu. Okullardan ,çalışmalardan söz etmiyorum bile... İstanbul'da neden olmasın deyip kolları sıvadık....

6 Mart Pazar günü saat 10:30 da Hasanpaşa Kadıköy belediyesi brifing salonunda ilk toplantımız gerçekleşiyor...

Bu yolda yanımızda, arkamızda, önümüzde olmak isteyen herkesi bekleriz...
Hep deriz ya aynı yolculuğumuz yollarımız nasılsa kesişecek diye belkide kesişim noktamız budur...

Gelin hep birlikte çocuklarımız için BİZ olalım....



Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.