21 Mart 2016 Pazartesi

Engelsiz Renkler İlk Mim'i Cevapladı:)



    İlk Mim etkinliğime hoş geldiniz değerli okuyucularım,

  Semih Keçecioğlu mim etkinliğe beni davet etmiş olmasından dolayı ilk kez mime cevap yazmaktayım. Yeni ve farklı bir deneyim olduğunu düşünüyorum kendi adıma. Bloggerlar arasında yer almak gerçekten beni mutlu etti.:) Bir blog yazarı olarak geniş bir okuyucu kitlem olduğunu düşünmüyordum. 

   Kişisel bir blog yazıyorum. Yazılarımda engelli yaşamımdan bahsediyorum. Engellilerin hayat hikayeleri veya normal bir kişinin hayat hikayesi blog okuyucuları tarafından fazla bir ilgi görmeyebiliyor. Her halde bende bu kapsama giren blog yazarlarındanım.

  Evet fazla tanınan bir blog değilim. Belkide bu etkinlikte yer almak benim ileri ki blogger hayatımda yeni bir başlangıç olabilir. Artık sizleri fazla bekletmeden sorular kısmını geçip keyifli bir şekilde cevaplamak istiyorum.

   En sevdiğiniz blog hangisidir?

  Ece Evren blogudur. Kişisel bir blog yazarı.  Bence on parmağında on marifeti var. Klavye üzerindeki hüneri, hayatın içerisinden almaş olduğu ustalığını kaleme alıp bizlere sunmakta. Kah hikayeler, kah şiirler, kah kitaplar, kah blog yazıları ile o içten samimi kendine has konuşması, yorumlaması, tavsiyelerde bulunması takdir şayan bir insan. Engelliler insanlara destek ve yardımcı olmayı seven güzel teyzem.

   Hayat tecrübelerini kaleme değil sanki bir okyanusun içerisinden akıyorcasına karşı tarafa aktarabilen blog yazarı Ece Evren teyzem. Buradan sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

    Bu blogu nasıl keşfettiniz?

   Cafe Tigris blogunuda yorumlar kısmından keşfettim. Semih Keçeçioğlu yeni bir blog kurduğunu blog keşif etkinliğe katılmak istediğini belirten bir yorum paylaşmıştı. Blog adresini link olarak yazmıştı. Bende vermiş olduğu linkten bloguna ve kendisine ulaştım.

    Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu?

   Yeni bir blog olmasına rağmen yorumları, paylaşımları, samimi, saygısı ve yardım severliğiyle, üslubuyla gerçekten hoş bir genç kardeşimiz.Özgün, görsel ve yazım kurallarına önem veren  bir blog yazarı olduğu dikkatimi çekti.

   Blogda en beğendiğiniz yayın hangisidir?

  Blog Keşif Etkinliği vol {∞} Bir şeyler yaparken şart koşuyorlar mutlaka diye başlayan cümleleri. Bir iyilik yapacaksanız karşılıksız bir şekilde yapmalısınız.  Evet bir insan bir iyilik yapar veya yapmaz kendi bilir. Karşınızdaki kişiye eğer şartlarla, zorlamalarla, dayatmalarla gittiğinizde bir verim alamazsınız diye düşünüyorum. Bir birim yapmaya gerçekten gerek yok yani!

    Blogda en beğenmediğiniz şey nedir?
,
   Benim  tema şablon ve görsellik konusunda fazla bir bilgim yok. Gördüğüm kadarıyla ve bir kaç bilgi kırıntılarıyla söyleme gerekirse Semih Keçecioğlu blogu sade bir blog yapmış. Temasını  yeni değiştirdiğini biliyorum. Önceki teması daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Biraz soluk bir renk seçmiş tema olarak. Blog yazılarını genelde renkli görsellerden seçiyordu. Eğer blog yazılarına temaya uygun bir görseller seçerse iyi olur diye düşünüyorum.

     Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu?

   Tavsiye edebileceğim tek şey bu yolda hiç duruşunu bozmasın. Blog yazılarında saygı, sevgi, samimi olmayı ve yardımlaşmaya, paylaşmaya devam etmesini dilerim. Bence görsellikten konunu içeriğinden daha önemli davranışlar. Karşısına daima güzel insanlar çıksın. Saygısıyla ve güven duygusuyla sevgiyle güzel ilişkiler yaşasın. Pırıl pırıl gençliğin baharında  davranışlarıyla bloguyla örnek bir insan olmasını tavsiye edip dileklerde bulunmak isterim.

     Semih Keçecioğlu bloguna tavsiye edebileceğim blogları şu şekilde sıralayabilirim;

     Ece Evren
     http://www.eceevren.com/

     Bize Her Yer Okul
     http://sudagidan.blogspot.com.tr/

    Didem Engin
    http://kalpdenkaleme.blogspot.com.tr/

    Ruhsuz Atmaca
    http://ruhsuzatmaca.blogspot.com/

    Gökçe Bağtır
    http://www.blogluyorum.net/

    Must see FTM's world
    http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

    Yeşim ÇAYIROĞLU
    http://yesimcayiroglu.blogspot.com.tr/

    Cafe Tigrisdriver
    http://tigrisdriver.blogspot.com.tr/

   Semih Keçeci oğlunun tavsiyesi üzerine  blogumu ziyarete gelen blogger arkadaşlarım ve değerli Engelsiz Renkler okuyucuları  umarım iyi bir ev sahibinin yanı sıra iyi bir blogger olmuşumdur.

 Bu etkinlikten çok keyif almışsınızdır. Engelsiz Renklere her zaman beklerim müdavimlerinden olmanızı dilerim. :) Okumuş olduğunuz blog yazılarımın altında yorumlarda bulunursanız çok daha memnun olurum. :)) Google+ üzerindeki toplulukları sevgilerimi sunuyorum. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

 Semih Keçecioğlu ''Haftanın Blogu'' ''Engelsiz Renkleri'' seçtiğinde dolayı ve ilk mimimi gerçekleştirmeme sebep olduğu için şükranlarımı sunuyorum. İkinci mimimi en kısa zamanda cevaplayacağım inşallah. Takipte kalın etkinliğimizin tadını çıkarın.:) Okuyucu olarak yerinizi ön saflardan almayı unutmayın.:)

     Herkese sevgi ve saygılarımı yolluyorum.







Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

1 yorum:

  1. Ben bloğunuzu yeni gezme imkanı buldum artık uğrayıp yazılarınızı okuyacağım. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.