21 Mart 2016 Pazartesi

Engelsiz Renkler İkinci Mimi Cevapladı


   Değerli okuyucularım merhaba,

   Bu yazımda ikinci mimime yer vereceğim. Çok yoğun bir o kadar da güzel bir haftayı geride bıraktım. Ne zamandır sosyal olan bir hafta yaşamıyordum. Hastaneye gitme sürecimle başlayan bir hafta bir çok aktiviteleri de beraberinde yaşamama sebep oldu. Aç susuz hastane köşelerinde öğlenlere kadar durdum.

   İki günüm hastanede geçti. Günü birlik bir şekilde farklı günler yaşadım. İkinci defa hastaneye gidişimde hastanede işlerimizi bitirdikten sonra ilk defa avm'ye  abim, eniştem ve ben gittik. Yemek yedik alışveriş yaptık  hep beraber gezdik dolaştık.  Geçen hafta çarşamba günü doğum günümdü. 

   Doğum günümde teyzemgillerin gelmesi ayrı bir mutluluk oldu. Hep beraber salonda oturup yemekler yedik çaylar içtik. Sağ olsunlar bir birinden güzel hediyelerde getirmişler.:) Abim de akşam üzerinde sonra yaş pasta getirmiş bir kez daha ailecek kutladık. Gerek telefonla gerekse mesaj eşliğinde doğum günümü kutlayan dostlarıma  çok teşekkür ederim.

    Bu kadar yoğunluğun arasında nasıl bir hafta da dört tane bloga içerik yazdım anlamadım. Daha yazacak çok şey olmasına rağmen kısa kesmek istiyorum. Aslında bu yazıma dün yazacaktım.
Dün sabah uyanmaya çalışırken şakaklarımda bir zonklama, kafamın içerisinde bir ağrı, nerede olduğu beli belirsiz bir sancı zihnimin içerisinde çirit atıyordu. Uzun zamandır bu şekilde uyanmaya çalıştığımı hatırlamıyorum.

   Gün boyu kollarım ve vücudumun üzerimde sanki koca koca dağlar var bir türlü kalmıyorlar. Gece mim etkinliğine yapmaya çalışsam da yarıda bırakmak zorunda hissettim kendimi. Neyse ki bu sabah biraz daha iyiyim. Bir işi ertelemeye sevmediği için bu yazımı bugün mümkün olduğunca yazmaya çalışacağım.

   Blogger arkadaşlarımında bana verdiği mim görevine ara vermeden devam etmek istiyorum. Bu seferde beni mimleyen değerli Cafe Tigris hocama şükranlarımı sunuyorum. Engelsiz Renkler olarak ''Haftanın Blogunu'' seçmiş. Beni bu etkinlikle yer vermesi benim adıma tam isabet olmuş. Özellikle de benim 2016 yılı içerisinde yapmak istediklerime tercüman olacak bir mim etkinliği olduğunu düşünüyorum. Artık sorulara geçip cevaplamak istiyorum.



    1- 2016 yılında daha çok yapmayı istediğin şeyler nelerdir?

    Fizik Tedavi ve rehabilitasyon tedavimi kaldığım yerden tüm hızıyla devam etmek. Robotik cihazı kullanmak. Fiziksel ve ruhsal olarak kendime özen göstermek. Beslenmeme ne kadar dikkat ediyor olsam da hala kilo vermeliyim. Hem sağlığım için hemde uzun yürüme cihazı ile yürürken daha aktif olabilmek için çok önemli.

    2- 2016 yılında daha az yapmak istediğin, hatta yapmayı bırakmak istediğin şeyler neler?

    Geçmişin bir köşede duruyor ben ne kadar geride bırakmış olsam da hala yaşıyorum. Kalp kırmak, öfkelenmek, sivri dilim, sert üslubum yaşamamın bir döneminde geniş bir yer aldı. Şimdi bunlardan uzak olsam da bu özelliklerim bazen bir yerlerden bir daha canlanıveriyorlar.

   Sert olduğumu söylüyorlar sanki etrafımdaki herkes pamuk gibi yumuşak bir ben sertim. Herkes kendine yakışanı yaparmış. Ben de bunda sonraki yaşamımda yumuşak üslup kullanmaya dikkat edeceğim.

    3- 2016 yılında ziyaret etmek istediğin yerler nelerdir?

   Aydın gitmeyi çok isterim. Orada manevi ablam var. Yer uzak yolcu yorgun ne zaman kısmet olur yola çıkmak bilmiyorum. Gönül istese de ferman yazamıyor. Ha deyince yola çıkamıyorum. Bir de İstanbul'a gitmek isterim yeğenlerimin yanına bakalım kısmet ne zaman olacak. Ne yol nede yolculuk yapmak zor aslında sadece ben eski ben değilim o kadar.

    4- 2016 yılında başarmak istediğin şeyler neler?

    Bir kitap çıkarmak istiyorum. Onun için Bol bol kitap okumak istiyorum. Blog yazmak benim için güzel bir deneyim ve anı olarak kalacağını düşünüyorum. Ceplerime bir anıyı daha doldurarak yoluma devam etmek istiyorum.:) (İnşallah bir gün benimde kitabım çıkar. Sadece  2016 yılında olmasını temenni ederim.)

    5- 2016 yılında öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?

 Tekerlekli sandalye masa tenisi oyuncusu olmak isterdim. Araştırmalarım doğrultusunda gerçekleşmedi. Zaman zaman zihnimden resim veya gitar öğrenme isteği geçse de. Blogger öğrenmeye başlayarak tema ve tasarım yapmayı öğrenmek istiyorum.

    6- 2016 yılında geliştirmek istediğin şeyler neler?

    Hızlı kitap okuma alışkanlığı kazanmak. Blogumda yazı yazmayı geliştirmek. Blogumu daha fazla tanıtmak daha fazla engelli arkadaşımla tanışıp iletişim kurmak hayata dair, engellilere dair paylaşımlar sunmak istiyorum.

   7- 2016 yılında kaç kitap okumayı düşünüyorsun?

   Şuan elimde on adet kitap var okunmak üzere beni bekliyor.:) Bu kitapları okuduktan sonra dört veya beş tane daha okumak istiyorum. 2016 yılı içerisinde on beş kitap okumayı hedefliyorum inşallah.

   8-2016 yılında başlamak istediğin bir şeyler var mı?

   Blog yazılarımla yeni ve farklı etkinliklerde bulunmak istiyorum. Daha fazla sosyal olmak, geçmişte yaşadığım o ruhsuz, cansız ,soluk hayata bir nebzede olsa geride bırakıp ceplerime hoşgörü, sevgi, saygı, adalet duygusu, inançı, merhameti doldurup yürümek istiyorum. Bu yolda güçlü bir şekilde hayatı tutunmak kendime zaman ayırıp mücadeleye ve savaşmaya kaldığım yerden devam ettirmek.
.
   9- 2016 yılı için ne kadar heyecanlısın, iyi şeyler olacağını düşünüyor musun?

   2016 yılı beni hayatımın dönüm noktalarından biri olacağını inanıyorum. Her günü, her dakikası, her anı bol bol heyecanla, adrenalinle, neşeyle yaşayıp  iyi şeyler değil mükemmel şeyler olacağını inanıyorum. Şimdiden bir çok güzel şeyler olmaya başladı bile inşallah bu süreç devam eder.

   10- 2015 yılından farklı olmasını istediğin şeyler neler?

   Ailemize güzel insanların katılması onlarla bir arada sağlıklı, mutlu, huzurlu bir şekilde yaşamak. Bundan iyisi de her halde çamda kayısı olur daha ne isteyeyim farkı yaşamak gerek.

  İkinci mimime de cevaplamış bulunmaktayım. Darısı hiç mim etkiliğine katılmamış arkadaşlarımızın yaşaması dileğimle.Umarım bol bol mim alırım daha fazla kişiyle tanışırım. Bu etkinlik 2016 yılına dair isteklerimle o kadar uyumluydu. Ancak bu kadar  kısa bir şekilde yazabilirdim. 

   2016 yılı sağlıkla başlayıp sevgi, saygıyla devam edip nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, adaletli bir şekilde bütün yıllara dağılması dileğimle.( Cümlemiz içinde güzel günler olur inşallah.)

    Not : Yorumlar kısmında tavsiye, önerileriniz boş kalmasın sonra arkanızdan ağlarlar.:) 

    Takipte kalın, Yorumsuz kalmayın, Güzel Bir Şarkı Eşliğinde Hoşcakalın.




                                                             
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.