21 Mart 2016 Pazartesi

Ece Evren Teyzemin Yorum Ve İsteği Neydi


 Ece Teyzeme Olan Duygularımı Kısaca Paylaşayım.

D eğerli okurlarım, bu yazım blog haritam kategorisinin konusu  olan Ece Evren Teyzemin yorum ve isteği neydi içeriği hakkında bilgiler sunmak istiyorum. Blog haritam kategorisinin bir önceki yazım. Blogger'ı Neden Kafaya Taktım.

Konuyu açıklamadan önce gönlü güzel kendi güzel Ece Teyzeme selam verip saygı ve sevgilerimi sunup duygularımı siz değerli okurlarımla paylaşmak istiyorum.

Ece Teyzeme Olan Duygularımı Kısaca Paylaşayım.

Gönlü güzel kendi güzel Ece teyzem, ilgin, alakan, yorumun ve özellikle de dua için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Şükranlarımı buradan bir kez daha yolluyorum.

Yatmış olduğum  yatağımda yorumunuz adeta yaralarıma merhem oldu. Gönlü güzel kendi güzel, Ece Evren Teyzem, denize vuran güneşimsin varlığından huzur ve mutluluk duyuyorum.

Öncelikle Ece Teyzem, blog sayfamın yorum bölümüne yazmış olduğunuz yorumunuz beni duygulandırdığını ve onurlandırdığını belirtmek istiyorum.

Ece teyzem benim ameliyat olduğum esnada blog sayfamın yorum bölümün de bazı isteklerde bulunmuşsunuz siz istersin de ben hiç yapmaz mıyım.


 Ece Teyzeme Yorum Bölümündeki Cevabım

Ece Teyzemin Yorumu ve İsteği Neydi 


Yavrum:(( Bir yayın paylaşıp mail kutusuna bakıp yatacaktım ki, senin bu yazını okudum ve şu an gözlerim doldu ve burnum sızlıyor.

Sana hastahanede yattığın sürece bütün işlemlerinin kolay olmasını ve tedavinin müspet sonuçlarıyla bir an önce çıkmanı diliyorum oğlum.

Bana bir daha ki sefere nerede yaşadığını yazabilir misin? Gözlerinden öpüyorum oğlum. Allah çabucak çıkmanı nasip etsin dilerim. Ece teyze. Duacınım Abdullah.


 Neden Ece Teyzemin Yorumunu Geç Cevap Verdim.

Ece Teyzeme Yorum Bölümündeki Cevabım

Ece Evren Teyzem daha önce yorumunuzu cevaplamak isterdim. Bu konuda üzgün olduğumu ifade etmek istiyorum.

Bildiğiniz üzere bir operasyon geçirdim. Çok şükür ameliyatım iyi geçti. Benim için duygulanmış olmanız ve sevgi ile yaklaşmanız benim için enerji kaynağı oldu.

Tabi sizin üzülmenize de istemezdim. Dualarınız kabul oldu. Bakın tekrar bu yazımla geriye döndüm. İnşallah bundan sonrada hep beraber oluruz.

Ben güller diyarı Isparta'nın yedi renkli harikası Eğirdir İlçesinde ailemle yaşamaktayım. Eğer bir gün yolunuz bu istikamete düşerse mutlaka beklerim. Bir çayımızı içerseniz mutlu olurum.

Ece Evren Teyzeciğim sizi tanıdığıma mutlu oldum. Her şey için teşekkür ediyorum. Allah Razı Olsun.

Ben de ellerinizden öperim. Her şey gönlünüze göre olması dileğimle. Görüşmek üzere.

Sevgi ve Saygılarımla.


Neden Blog Sayfamı Kontrol Etmek İstiyordum.

Neden Ece Teyzemin Yorumunu Geç Cevap Verdim.

Ben bir buçuk gün Isparta Süleyman Demirel Tıp Fakültesi Hastanesinin Üroloji Bölümüne yatış yapıp ameliyat oldum.

Ameliyat olduktan sonra ailecek evimize geri döndük. Cep telefonumda internet olmadığı için blog sayfama bu süre zarfında giriş yapamadığım için Ece teyzemin yorum ve isteklerine cevap veremedim.


Yazımı Hangi Medotla Yazdım.

Neden Blog Sayfamı Kontrol Etmek İstiyordum.

Evimize girer girmez cep telefonumdan çıkan sesler bir füze gibi arka arkaya çıkıyordu. Neyse yatağıma yatış pozisyonuna geçip yüz üstü uzanıp biraz dinlendim.

Yatağımda uzanırken zihnim devamlı blog sayfamda idi. Hareket kabiliyetimin biraz daha azalmasıyla adeta düşüncelerimin sınırları biraz daha genişliyordu.
  • Ameliyata gitmeden önce blog sayfamda mim etkinliğinde mimlenmiştim. Ameliyattan sonra ne olur ne olmaz diye bir an önce mimi yapmak istedim.
  • Yapmış olduğum mim etkiliği yazım şu şekilde blog keşif etkinliği engelliden engelliye başladı içeriğini okumanızı tavsiye ederim.
  • Mim yazımı merakla, heyecanla ve sabırsızlıkla blog sayfama giriş yapıp mim etkinliği paylaşımımı onun için kontrol etmek istiyordum. Lakin vücudumun hareket kabiliyeti o an için izin vermiyordu.
  • Yani bilgisayarımı önüme alıp parmaklarımla buluşmasına sağlayamıyordum. Merakım ve sorumluluk duygum mim etkinliği post yazıma bakmam gerektiğini söylüyordu.
  • Çünkü mim etkinliği yazımda bir yorum veya mim etkinliğine katılmak isteyen blog dostlarımın yorumları olabilirdi. 
  • Eğer mim içeriğime yorumlar yapılmış ise, yorumlarını en kısa zaman da cevaplamak istiyordum.
  • Ayrıca mim etkinliğine katılmak isteyen blog yazarları dostlarımız var ise, blog sayfamı güncelleyip katılmak isteyen blog yazarlarını tanıtmam gerekiyordu.
  • En sonunda dayanamadım bilgisayarı önüme alıp kullanamıyorsam cep telefonumdan blog sayfama giriş yapıp bu şekilde kontrol edebileceğimi düşündüm.
Hemen babamdan cep telefonumu istedim. Sağ elimle cep telefonumu zar zor tutuyordum. Sol elimle de blog sayfamın trafiğini bakmaya çalışıyordum.

En son yorumlar bölümüne kontrol ettiğim zaman Ece Evren Teyzemin yukarıdaki paylaştığım o güzel yorumu okudum.

O an yaşadıklarımı, duygularımı ve mutluluğumu paylaşmak için bu post yazımı yazmaya karar verdim.


Yazımı Hangi Medotla Yazdım.

Yazımı Hangi Medotla Yazdım.

Bu post yazımı artık yazmaya karar vermiştim. Yalnız bir sorun daha vardı. Hala bilgisayarımı açıp blog sayfamı güncelleyip, yazı yazacak ne halim vardı nede dermanım.

17 Mart 2016 Perşembe gecesi saat 23.07 gösteriyorken kendimi biraz iyi hissettim. Tekrar babamdan önüme bilgisayarımı getirmesini istedim.

Bilgisayarımın kapağını açıp başlatma tuşuna bastım. Nedense o an internet bağlantısı kurulamıyordu.

Dakikalarca bağlanmak için uğraşsam bildiğim ne varsa uyguladım internet bir türlü bağlanmıyordu.

Sonra baktım olmuyor sorunun internetin hattından olabileceğini düşündüm. İnternet gelinceye kadar bu içeriğime yazmak için wordpadın editörüne açtım.

Bilgisayarımın klavyesinin üzerine kollarımı uzatıp parmaklarımla yazmaya çalıştım.

Lakin bu girişimimin sonucunda başarılı olamadım. Kollarım ve parmaklarım sanki bir çivi gibi  yatağıma çakılı duruyordu.  Kollarım bilgisayarın tuşlarına tam yetişemiyordu.

Aklıma daha önce yazı yazmak için hep kullandığım bilgisayarımın ekran klavyesi geldi.

Hemen mause yardımıyla bilgisayarımın masa üstüne  ekran klavyesini getirdim. Artık maues yardımı ile ekran klavyesi eşliğinde bu wordpad editörün de yazımı yazabilecektim. 

Bu yazımı okuduğunuz üzere ekran klavyesi metodu ile yazı yazma maratonum Cumartesi gecesi saat 02.20 itibarı ile güncellemeye hazır hale geldi. 

Yaklaşık bu yazımı yirmi sekiz saat içerisinde ekran klavyesi metodu ile yazmaya başardım. 

Değerli engelsiz renkler kişisel web yolculuğu okuyucularım, Ece Evren Teyzemin yorum bölümde paylaşmış olduğu düşüncelerini, hislerini ve isteklerini nedenleri ile cevaplayıp yazmaya çalıştım.

Uzun bir post yazımı burada bitirip saygılarımı sunuyorum. Okumadan yorum yapmayın çünkü paylaşmadan katkı sağlayamazsınız. Bir sonraki blog haritam kategorisi yazımda görüşmek üzere.
Sağlıklı ve esenlikle kalın...
Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

4 yorum:

  1. Şimdi bloğumda yayınladım. Be herhalde kaçırmışım. Yoksa böyle güzel bir teşekküre kayıtsız kalamam. Eğer öyleyse senden özür dilerim yavrum. Artık ameliyata ihtiyaç duymayacak kadar iyileş dilerim. Hep yanındayım yaşadığım sürece. O deniz resmi ve altına yazdığın satırlar öyle güzel ki.. Sevgilerimle çok teşekkür ederim oğlum :) Seni hep sevecek olan Ece teyzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylar önce ilk tanıştığımız zaman yorumlarınızla destek oluyordunuz. İçimde geldi böyle bir yazı yazmak istemiştim. Beğenmiş olmanıza sevindim. Olabilir insanlık hali özür ne kelime size saygı duyuyorum. Evet o dönem ameliyat olmuştum. Çok şükür iyiyim şimdi. Biraz da blog ara vermek zorunda kalmıştım.Desteğinizi her daim hissediyorum. Ece teyzem siz daha en güzelliklerinize layıksınız elimden anca bu kadarı geldi. Saygılarımı sunarım umarım bu sevginize layık olurum. Her şey için tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  2. Elinden gelen tüm yüreğini sunmandı. Zorluklar içinde yazma gayretin sıkıntıya düştüğüne üzülsem de sende yarattığı manevi rahatlığı tercih etmen ne kadar takdire şayan bir gayrettir. Ve bana verdiğin değer beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Eline, düşüncene, kalemine ve tüm vücuduna sağlık ve daima yüzünün gülmesini, senin için iç huzurunun ferahlığını diliyorum. Sevgilerimle Abdullah oğlum:)

    YanıtlaSil
  3. Yüreğim ne dediyse onu yaptım. Şuanda tek yapabildiğim yazmak sanırım. İçimden geldiğince yazmaya çalıyorum. Arka arkasına içerik yazamıyorum. Belki ileride yaza yaza bunu da başarabilirim. Ece teyzem ne sizin nede başkasının üzülmesini istemem. Azmim ve gayretim sadece ilgili ve ilgisiz herkese hitap edebilmek. Yardımlaşmanın ve paylaşmanın önemini anlatabilmek. Ece teyzem mutlu olmanıza vesile olabildiğime sevindi. Sizin her zaman gülmenize, mutlu olmanıza isterim. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah size de her şeyin hayırlısını versin. Gönlünüzce versin.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.