24 Mart 2016 Perşembe

Ameliyat sonrası




Bu gün ameliyat olalı yaklaşık on bir gün oldu  ameliyattan önce  gece gündüz uyumadan devamlı yatıyordum özellikle iki gündür  nedense öğlen sondamı alıp öğle yemeğini  yedikten sonra  üzerime bir ağırlık çöküyor sanki  gözlerim tonlarca ağırlığın altında kalıyor zorlasam da açılmıyor uyku basmaya başlıyordu, halsizlikten  gözlerimi açacak halim yoktu, kıpırdamak bile istemiyordum.

 Sonuç olarak iki gündür havanın kapalı, ve soğuk olması  belkide bunu tetiklemişti.Yatağımın yanındaki, penceremin dışındaki ağacın çiçekleri açmaya başlamıştı, dalları adeta bahara kucak açıyor tomurcuklanmış çiçekleri ise bir biriyle şakalaşan küçük çocuklara benziyordu, ben ağacı yattığım yerden izlerken içime bam başka bir huzur geliyordu. 
Günlük rutin işlerimi (sonda, yemek) hallettikten sonra, uyku yine   üzerime tüm ağırlığıyla çökmeye başlamıştı bu gün kararlıydım, uyumayacak direnecektim.
Ameliyat  olduğumdan beri uyku uyumazken iki gündür neden oldu bilmiyorum  bu gün  dedim ki  kendim  kalkacağım yatağımın üzerinde oturacağım, yemeğimi kendim yiyeceğim sonra mümkün olduğu kadar uyumamaya çalışacağım, bana ellerini uzatmış bir dost gibi camıma dallarını uzatan erik ağacının çiçeklerine bakacağım, Eğirdir gölünü izleyeceğim, sonra çimenlere  bakacağım bir sürü hayaller kurarım belki de...
  Çam ağaçlarını  ve tüm gördüklerimi resimleyip  bloğumda paylaşmayı düşündüm yattığım yerden telefonumla resimlerini çektim ve  artık yemeğimi yedikten sonra yatağıma uzanıp dinlenme vaktim gelmişti.
 Yatağıma uzanınca kendimi  
Uykuya vermemek ve uyku basmaması için dirençli olmaya çalıştım ...

Ben uzun zaman önce ekran klavye programını  bilgisayarımdan kaldırmamdan dolayı ekran klavyem yoktu bu yüzden başka bloglara yorum yazmakta zorlandım kendi bloğumdaki yazılarımda, yorumlara geri dönüşlerimde aksama oldu takip edememden dolayı yazılarımı tekrar yazabilmek için ekran klavyesi programını masa üstüne indirdim. Yazılarımı parmaklarımı kullanarak yazmak istedim, yazamadım !
   Bu şişme benim yazı yazmam ve zorlamamdan olmuş
 yapabilirim sanmıştım, kendimi zorlamışım.
 Akşam ağabeyim pansuman için geldi bakınca şişlikleri görünce  dahada çok şişmiş ve tedirgin oldu  ne yaptın sen? dedi, oturdun mu? dedi evet oturdum dedim bu ikinci oturuşum du  yine aynı şey oldu  kendimi zorladığımı anladı, pansuman işimiz bu yüzden  biraz uzun sürdü bu gece henüz uyumadım, direniyorum  bu gün çok yoğun bir gün oldu.
 Bu şekilde yazılarımı ne kadar yazabilirim bilemiyorum !
Artık devamlı ekran klavyesini kullanıyorum.
Pazartesi yada salı günü tekrar kontrole gideceğim  
 aslında kendimi zorlamam gerekiyor o güne kadar mümkün olduğunca klavyeyi kullanmam gerekiyor ama alışkanlık olmuş ellerim  klavyenin üzerine yorumlara gidiyor kısacık bir yorumdan bir şey olmaz derken, dayanamayıp kendimi kaptırıyor.

Yatağıma yatıp yastığa aşımı koyduğumda pencereden gökyüzündeki ayın yavaş yavaş tüm gizemi ve muhteşemliğiyle  kendini gök yüzüne yerleştirirken bende yatağımda şu  anki halime şükür ettim.

 Dert etme dua et! Hayal edersin, duan olur bir bakarsın kabul olur.

Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

18 yorum:

  1. Ay geçmiş gitmiş olsun inşallah. Acil şifalar senin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ,Allah'ın izniyle geçecek inŞAllah , Kalsa da Allah'tandır deyip sineye çekeceğiz, Hayırlı günler.

      Sil
  2. Ağacın dallarındaki tomurcuklar nasıl çiçeğe döndüyse, sonra da nasıl meyve verecekse, bu bahar size de iyilikler verecek, herşey çok daha güzel olacak Abdullah Bey. Çünkü azminiz, bilinçli olmanız, güzellikleri görebilen gözleriniz ve duayı eksik etmeyen bir kalbiniz var.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok ümitliyim Her şey güzel olacak, güzel dilekleriniz için teşekkürler.Duayı eksik etmek mümkün mü ,yer gök dua üstüne dururken.
      sevgiler.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Şimdilik sadece bir merhaba demek istedim. Sonraki günlerde konuşacak birçok ortak konumuz olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Her zaman beklerim
      sevgilerimle.

      Sil
  4. Ben ameliyatınızı kaçırmışım. Geçmiş olsun tekrardan. Şişlerinizin de en kısa za anda geçmesini, tekrardan rahat yazılarınıza dönmenizi dilerim.
    Hislerinizi çok güzel yansıtıyorsunuz tam anlamıyla bir blog burası..
    Evet ben de öyle gözlerim kapanırken 'çok yorum birikti 1-2 tane bari yazayım' diyorum bir bakıyorum 1 saat olmuş neredeyse ben dalıp gitmişim sağa sola.. Olmadan da olmuyor ama sağlık hepsinden önemli! Lütfen dikkat edin kendinize...

    Camın önündeki çiçeklerinize benden selam olsun. Çiçeklere bakamayacak kadar doldurduk hayatlarımızı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Öyle oluyor malesef ,zamanı bazen çok hor kullandığımızı düşünüyorum.
      Çiçekleriminde size selamı var.
      sevgilerimle.

      Sil
  5. Çok zorlu bir süreçten geçiyorsunuz, Allah yardımcınız olsun. Sağlık her şeyden önemli, kendinize dikkat edin. Herkes yazmak ve yorum yapmak istiyor blog açtığı süreçte ama engeller her zaman kırılamıyor. Önce sağlık diye düşünmelisiniz. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bütün arkadaşlarım ellerinden gelen desteği burada gösteriyor buda beni ziyadesiyle çok memnun ediyor.
      sevgilerimle.

      Sil
  6. geçmiş olsun şimdilik. ben de 2 gün önce blogunu tanıtmıştımdı :) o çiçek fotosunu sonra koyarsın görürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,çok sağolun hiç beklemiyordum gizli bir okuyucummuşsunuzda haberim yokmuş.
      Tabii başka bir yazımda koyarım.

      Sil
    2. şimdi o çiçeğe merhaba desene benim içiin :)

      Sil
    3. Merhaba dedim sanada selam söyledi.

      Sil
    4. oleeeey sağooool :)

      Sil
  7. Harika bir blogla tanışmamı sağlayan Tigris'in blog keşif etkinliğine teşekkür ediyorum.
    Merhaba
    Çok geçmiş olsun öncelikle
    Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bende teşekkür ederim
      İnşAllah her zaman beklerim.
      Sevgilerimle.

      Sil

1. Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
2. İstediğiniz her konuya öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
3. Rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın.
4. Ben takipteyim ve yorum yapıyorum size de beklerim demenize gerek yok ! zaten arif olan anlar ve gereğini yapar.
5. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
Saygılarımla.